Kirjasinlaatikko on ihan älyttömän magee. Paljon pulitit, ja mihin aiot sitä käyttää?
Voi hitsi, mitähän se maksoi... olisko ollut 35 euroa. Aika kallis, mutta noita on niiiiin harvoin tarjolla, että päätin satsata . Se tulee meille "tauluksi" olkkariin. En oikein tiedä vielä, mitä kaikkea sinne laitan... oikeastaan paras vaihtoehto olisi, jos jostakin löytäisi joko aitoja tai sitten esim. puisia (mustia) kirjaimia, joista voisi kirjoittaa jotain. Uskon siihen, että "aika tavaran kaupihtoo", niinku vanha kansa sanoo.Kirjasinlaatikko on ihan älyttömän magee. Paljon pulitit, ja mihin aiot sitä käyttää?
Okei, kiva kun vastasit Olis ollut hauskaa, jos olisit ostanut juuri sen saman, jota mä katselin.Ei, kun Laukaantien kirpparimarketista.
Näin tollasen samanlaisen tosin pikkusen isomman, siinä Lidlin viereen avatulla kirpparilla.Ei, kun Laukaantien kirpparimarketista.
Haa! Täytyypä pitää silmät auki sitten joskus marraskuussa jos / kun taas pääsee liikkeelle... poika nimittäin haluaisi tuollaisen samanlaisen omaan huoneeseensa. Meille tuli melkein riita asiasta .Näin tollasen samanlaisen tosin pikkusen isomman, siinä Lidlin viereen avatulla kirpparilla.
Jos en väärin muista nii sillä oli hintaa jotain 65e... Ehkä musta pikkasen liikaa, tosin oli hyväkuntonen jne. En vaan oikein keksiny mihin sen ois meillä laittanuHaa! Täytyypä pitää silmät auki sitten joskus marraskuussa jos / kun taas pääsee liikkeelle... poika nimittäin haluaisi tuollaisen samanlaisen omaan huoneeseensa. Meille tuli melkein riita asiasta .
Auts, mikä hinta. Ja mä kun luulin maksaneeni tuosta omastani ihan kamalasti ylihintaa .Jos en väärin muista nii sillä oli hintaa jotain 65e... Ehkä musta pikkasen liikaa, tosin oli hyväkuntonen jne. En vaan oikein keksiny mihin sen ois meillä laittanu
Tollasia näkee hyvin harvoin myytävänä, ja melkein pitäs aina ostaa ku jotain vanhaa ja hyväkuntosta näkee...Auts, mikä hinta. Ja mä kun luulin maksaneeni tuosta omastani ihan kamalasti ylihintaa .
No niinpä .Tollasia näkee hyvin harvoin myytävänä, ja melkein pitäs aina ostaa ku jotain vanhaa ja hyväkuntosta näkee...
sieltä ostin oman ja hinta n.50eTollasia näkee hyvin harvoin myytävänä, ja melkein pitäs aina ostaa ku jotain vanhaa ja hyväkuntosta näkee...
Huutonetistä löytää varmasti ihan mitä vaan, se ei oo mun paikka. Kirpparilta noita vanhoja esineitä ei niin hevillä löydy. Pitää osua paikalle oikeaan aikaanAlkuperäinen kirjoittaja hän;24602515:sieltä ostin oman ja hinta n.50e
...Alkuperäinen kirjoittaja tänään;24602545:Tiger of Sweden pikkumusta, Stockh lm lyhyt bleiseri, Zaran rusettipaita, Longchamp yliolanlaukku, Koola anna juhlatoppi..