GALLUP: Onko teillä sisaruksia?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
---
Tämmöinen gallup ajan kuluksi :) Tylsä elämä ku on :D

1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä?
1. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet?
2. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein?
3. Jos sisaruksellasi on lapsia niin oletko osallistunut lapsen hoitoon? Entä osallistuuko sisaruksesi lapsesi hoitoon?
 
northern soul
1. 7 veljea, 3 siskoa
2. 13-35v. ma oon 29v.
3. Joitakin tapaan pari kertaa vuodessa, joitakin harvemmin. Kaikkien kanssa tulen toimeen, mutta mitaan sen suurempaa sielujen sinfoniaa ei ole muiden kuin yhden siskon kanssa.
4. Kahdella sisaruksella on lapsia. Hoidin heista vanhinta puolen vuoden ajan hanen ollessa n. vuoden ikainen. Nykyaan asun ulkomailla, en siis osallistu hoitamiseen. Minulla ei ole lapsia.
 
"vieras"
Tämmöinen gallup ajan kuluksi :) Tylsä elämä ku on :D

1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä?
1. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet?
2. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein?
3. Jos sisaruksellasi on lapsia niin oletko osallistunut lapsen hoitoon? Entä osallistuuko sisaruksesi lapsesi hoitoon?
1. kaksi siskoa ja veli
2.siskot 40v ja 46v veli 50 ite 33v
3. tullaan hyvin toimeen, soitellaan siskojen kanssa joka päivä (ja yleensä veljen vaimon kanssa kerran/kaksi viikossa) nähdään joka toinen viikko.
3. nyt sisarusteni lapset ovat aikuisia, mutta olen heitä hoitanut ja sisarukset (ja heidän lapset) hoitaa meidän lapsia nykyään
 
1. Yksi veli
1. Itse 23 ja hän 21
2. Toimeen tullaan ihan jees :D Tavataan kerran-pari kuussa (eri paikkakunnilla asumme)
3. Hänellä ei ole lapsia. On meidän 9kk pojua hoitanut/viihdyttänyt sen aikaa, kun ollaan miehen kanssa oltu saunassa.. ei muuten ole ollut oikein tarvetta hoitaa, mutta varmaan lapsen hoidettavakseen ottaisi, jos pyytäisin :)
 
1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä?
yksi veli
2. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet?
veli 20, minä 21
3. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein?
tosi hyvin tullaan toimeen. tavataan yleensä lähes päivittäin, paitsi nyt kun veli on intissä niin aina kun pääsee lomille. soitellaan kyllä useammin..
4. Jos sisaruksellasi on lapsia niin oletko osallistunut lapsien hoitoon? Entä osallistuuko sisaruksesi lapsesi hoitoon?
ei ole veljellä lapsia. tykkää kovasti leikkiä ja viettää aikaa meidän lapsen kanssa.
 
1. 4 siskoa ja 6 veljeä.
2. 11-31v. Ite oon 24v.
3. Ihan hyvin tullaan toimeen, mutta ei olla paljoa tekemisissä. Ei soitella tai tavata ellei satuta yhtäaikaa vanhempien luo.
4. Ei oo lapsia muilla ku mulla. Sisarukset ottaa vauvaa syliin ja leikittää, mut ei sen kummemmin hoida (ei oo ollu tarvettakaan).
 
1.Isoveli ja pikkusisko
2.veli on 28-v ja sisko 22-v
3.siskon kanssa olen enempi tekemisissä ja nähdän joka viikko. Veli matkustelee niin paljon, ettei sitä kauheasti kerkeä näkemään.
4.sisaruksillani ei ole lapsia. Siskoni hoitaa meidän tyttöä useinkin, kun hän tykkää puuhata lasten kanssa :)
 
1.&2. On 2 veljeä joista toinen kuoli 21v, toinen nyt 26, itse olen 35
3. veljeni on "esikoiseni" ja paras ystäväni, kuuluu perheeseemme (vanhempamme ovat kuolleet myös)
4. Näemme viikottain, lapset piirtävät enonsa perhettä kuvaaviin piirustuksiin ja lukevat hänet automaattisesti kuuluvaksi perheeseemme
5. Veli on lapseton, hoitaa meidän lapsiamme tarvittaessa (harvoin on tarvinnut)
 
"manna"
1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä? 1 VANHEMPI SISKO
1. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet? MÄ 38, SISKO 40
2. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein? HYVIN TULLAAN TOIMEEN, TAVATAAN N.3-5 KRT VUODESSA KOSKA VÄLIMATKAA 400KM
3. Jos sisaruksellasi on lapsia niin oletko osallistunut lapsen hoitoon? Entä osallistuuko sisaruksesi lapsesi hoitoon? KYLLÄ MOLEMMIN PUOLIN
 
1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä?
Yksi sisko ja kolme veljeä.

1. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet?
Minä olen 45, sisko 43, veljet 41, 39 ja 29.

2. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein?
Tulemme hyvin toimeen. Tapaamme noin kerran kuussa, soittelemme tai viestimme facebookin kautta vähintään muutaman päivän välein.

3. Jos sisaruksellasi on lapsia niin oletko osallistunut lapsen hoitoon? Entä osallistuuko sisaruksesi lapsesi hoitoon?
Olen osallistunut kaikkien lasten hoitoon ja vice versa.
 

Yhteistyössä