Ihanaa tämä lihominen! Järkyttykää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paino oli muutama päivä sitten 74.8 ja nyt se oli 77.5, enkä ole tänään edes syönyt kovin paljoa, mutta kohta syön.

Juu eli hiilarimätöstä noussut tuo paino ja olen ihan saatanan vihainen itelleni ja hiilareille.

Mutta en kyllä ole syönyt ihan hirveesti enemmän kuin aikaisemminkaan. Mä huomaan heti vartalosta, että paino noussut.

Jotain ihan kamalaa lihoa muutamassa päivässä melkein kolme kiloa. Itseinho on nyt melkoisen korkealla.

Oon nyt kolme vuotta painanut 60-65 kg. Mittaan aamupainon joka päivä, eilen oli 61.7 ja tänään 63,8 - - enkä mitenkään erityisesti eilen syönyt. Tsemppiä sun tavotteiden saavuttamiseen, älä tee päätelmiä näin lyhyeltä jaksolta. Jos oot vihanen hiilareille, älä syö niitä: lyö niitä!

Oon nyt kolme vuotta painanut 60-65 kg. Mittaan aamupainon joka päivä, eilen oli 61.7 ja tänään 63,8 - - enkä mitenkään erityisesti eilen syönyt. Tsemppiä sun tavotteiden saavuttamiseen, älä tee päätelmiä näin lyhyeltä jaksolta. Jos oot vihanen hiilareille, älä syö niitä: lyö niitä!

Mulla kun on ollut§ melkein sama paino samaan aikaan vuorokaudesta. Tietäsittepä miltä mustu tuntuu, ihan kamalalta. Siis ihan fyysisestikin.

[QUOTE="alkup.";24588702]Mulla kun on ollut§ melkein sama paino samaan aikaan vuorokaudesta. Tietäsittepä miltä mustu tuntuu, ihan kamalalta. Siis ihan fyysisestikin.[/QUOTE]
Siis yleensä aina sama paino päivästä toiseen? Eikö kuukaudenkiertokaan vaikuta?

mä rakastan mun läskei ne on niin ihanat pienenä oon jo kasvattanu läskei mun vanhemmat opetti et ei saa olla nirso vaan syödä kaikki. mua vietiin puistoon rattaissa viel 6 vuotiaana ja välipalaa oli koko ajan vanhemmat anto periksi missä vaan mut mummi oli kyl sitä mieltä että toi on liikaa se ei suostunu antaa mulle edes 7 jätskii päiväs.

Yhteistyössä