Oisko joku ideanikkari paikalla? Pitäis tehdä vaatehenkareille säilytys"pussukka". Ja siis mielellään fiksun näköinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Pussukka tulee roikkumaan "seinälle", joten se saisi tosiaan olla esteettisen näköinen.

Idea on vähän samantyylinen, kuin tässä, mutta en halua tuollaisia avoimia lokeroja, vaan henkareiden tulisi olla piiossa.

MÄLLA Säilytyslokerikko - 16x35x110 cm - IKEA

Lisäksi sen säilytyshäspäkän pitäisi olla melko litteä, koska se tulee tilaan, jossa on muutoinkin melko ahdasta. Haasteena saattaa olla ainakin se, että henkareita on melko paljon ja jotta se systeemi saadaan pidettyä litteänä, lokeroita tarvitaan 3-5.

Oisko kellään antaa jotain hyvää vinkkiä ja mielellään kuvan kera? Hahmotelmaa olen tehnyt, mutten osaa tehdä sitä valmiiksi.

[QUOTE="vieras";24586388]Laita ne vaatekaapin tankoon roikkumaan. Näin meillä yllättäen.[/QUOTE]

Ei mahdu, kun tanko on täynnä sellaisia henkareita, joissa on vaate roikkumassa.

Kodarissa mulla on katonrajassa tämä:

GRUNDTAL Seinähylly - 120 cm - IKEA

ja ne pyykit mitä ei voi rummuttaa, kuivaan tässä. Ja tarvitsen siis siihen niitä henkareita. Mutta henkarit itsessään ei ole järin esteettinen näky, joten haluan ne piiloon. Kappiin ne eivät oikein sovi, joten niille pitää saada jokin muu paikka. Ja sellainen taskumallityylinen juttu ois mun mielestäni kätevä. Kai.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24586424:
Osta nättejä värikkäitä henkareita.

Värikäs ei ole sama asia kuin nätti, vaan päinvastoin.

Henkareiden tulee olla muovisia (jotta ne kestää kosteat pyykit) ja mitä värittömämpiä ne on, sitä parempi. Mutta en löytänyt muuta (lasten koossa), kuin kirkkaita värejä ja niitä ostin. Ja nyt ne pitää saada piiloon. Ja kaikki muutkin, koska henkarit on rumia. Jopa kauniit henkarit on rumia siinä kohtaa, kun niitä killuu 50 kpl tyhjillään.

Mä haluun pussukan. Piste.

[QUOTE="vieras";24586527]Tärkeintä on myös, että vaatteet, joita tuossa riiputat ovat kauniita myös märkinä. Joten tilanne on aika haasteellinen.[/QUOTE]

Meidän kaikki vaatteet on kauniita, myös märkinä :)

Vaatteet ei siinä montaa tuntia riipua, eli yleensä se tanko on tyhjillään. Ja silloin haluan sen näyttävän kivalta. Mutta nyt löysin googlella (kun vihdoinkin keksin millä sanalla pitää hakea) kivan mallin, jota meinaan testata :)

[QUOTE="Kumikameli";24586715]tuohan vaikuttaa oikein hyvältä![/QUOTE]

Joo...suunnitelma hyvä 10...toteutuksesta en uskalla vielä mennä sanomaan juuta taikka jaata : /

Katsotaan.

Yhteistyössä