Mua niin ärsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on paljon mun ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia. En silti ymmärrä miksi pitää alkaa lässyttää kun saa lapsia. Jokainen sana täytyy lyhentää tai sille pitää keksiä joku lempinimi. Ja äitiys on koko elämää jeeeee!!!

No mä en oo ainakaan alkanu lässyttämään varsinkaan live-elämässä puhetyyliltäni vaikka oonki omaksunu muutamia käteviä lyhenteitä, kuten SYNNÄRI. Mitäs vikaa siinäkin on? Muutakun se, että täällä on joku niin hemmetin hermoheikko, että tollanen sana ottaa päähän. Minusta sillon sillä on se ongelma, ei minulla.
Ja sillon olis syytä miettiä onko oikeella palstalla, sitä mä tarkotin.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="...";24579753]No mä en oo ainakaan alkanu lässyttämään varsinkaan live-elämässä puhetyyliltäni vaikka oonki omaksunu muutamia käteviä lyhenteitä, kuten SYNNÄRI. Mitäs vikaa siinäkin on? Muutakun se, että täällä on joku niin hemmetin hermoheikko, että tollanen sana ottaa päähän. Minusta sillon sillä on se ongelma, ei minulla.
Ja sillon olis syytä miettiä onko oikeella palstalla, sitä mä tarkotin.[/QUOTE]

Mua ärsyttää toi. Joku on eri mieltä asiasta niin olis syytä miettiä onko oikeella palstalla ja sillä on sillon ongelma.

Mua ärsyttää toi. Joku on eri mieltä asiasta niin olis syytä miettiä onko oikeella palstalla ja sillä on sillon ongelma.

Kyllä keskustelupalstalla saa erimieltä olla asioista. Sanahan on täällä vapaa. Mutta se, että jos tulee noin paha mieli joistakin ilmaisuista, niin miks ihmeessä pitää käydä täällä, jossa noita sanoja vilisee jatkuvasti etusivulla?
No omapa on vittuuntumisesi, mut empä aijo ainakaan lopettaa jauhamista synnäreistä, esikoista ja valikausihaalareista ;)

[QUOTE="...";24579753]No mä en oo ainakaan alkanu lässyttämään varsinkaan live-elämässä puhetyyliltäni vaikka oonki omaksunu muutamia käteviä lyhenteitä, kuten SYNNÄRI. Mitäs vikaa siinäkin on? Muutakun se, että täällä on joku niin hemmetin hermoheikko, että tollanen sana ottaa päähän. Minusta sillon sillä on se ongelma, ei minulla.
Ja sillon olis syytä miettiä onko oikeella palstalla, sitä mä tarkotin.[/QUOTE]

koska mua oksetti synnäri sanana, niin aloin käyttää laitosta. nyt jälkeenpäin ajateltuna se ei taida olla yhtään parempi vaihtoehto :D

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Ärsyttää, kun olen niin kakaramainen, että haluan olla ärsyyntynyt miehelle. Vaikka oikeasti olisin halunnut sanoa etten ole enää niin ärsyyntynyt mitä olin aiemmin. Että kunhan vain halusin kirjoittaa ja purkaa pahaa mieltä sille. Mutta nyt olen vain niin lapsellinen ja haluan olla marttyyri.

Ostin 2v pojulle Lassien välikelin haalarin ja Lassien syyskengät. Joten osaanko tehdä veroilmoituksen ?? Olenko huono isä !!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä