Nalkuttava talonmies palstalla?

Harmaa papukaija, susilippu ja susipoika ilman lippalakkia voivat kuulua tähän Peeron: Wolfpack Renegades (#6038-1) myös heppa sopisi mukaan tosin taitaa olla väärän väriset suitset?

Tässä vaihtoehdossa on papukaija, susilippu, susipoika ja "kivenpalanen" Peeron: Wolfpack Tower (#6075-1)

Ei taida pystyä sanomaan tarkemmin. Osia näyttäs uupuvan melkosen paljon. Samoja osia on molemmissa seteissä mitä tuolta nyt äkkiä löysin :D

Tuommonen punainen lohikäärmeen siipi löyty mutta muuten otus itse loistaa poissa olollaan. Mun pitää vissiin hävitä kauppa ostoksille koska jalasta kiskotaan jo siihen malliin ovea kohti mutta palaa parin tunnin sisään takas. :)

Bioniclet on varmaan jotain ihan ensimmäisiä malleja, voivat olla ihan perus Toa juttuja.

Palmu ja vihreät lehvät sekä vene sopivat pääkallosaareen tai mahdollisesti ne saattoivat olla pienemmästäkin pakkauksesta, missä oli merirosvo veneineen.

Vihreä oranssi nokka kuuluu Racers törmäilyautoon, sininen auton runko on varmaan samoja juttuja.

Harmaa isompi mies on Jack Stone sarjaa

[QUOTE="vieras";24579188]Bioniclet on varmaan jotain ihan ensimmäisiä malleja, voivat olla ihan perus Toa juttuja.

Palmu ja vihreät lehvät sekä vene sopivat pääkallosaareen tai mahdollisesti ne saattoivat olla pienemmästäkin pakkauksesta, missä oli merirosvo veneineen.

Vihreä oranssi nokka kuuluu Racers törmäilyautoon, sininen auton runko on varmaan samoja juttuja.

Harmaa isompi mies on Jack Stone sarjaa[/QUOTE]

kiitos. Yritän katsella niitä ensimmäisiä hahmoja siis. Noita törmäilyautoja täytyy kans vilkaista, noita auton osia vaikuttas olevan jonkun verran. Jack Stone? Tuota onko se joku kuuluisakin hahmo? Ei siis sano mulle vielä mitään.

sitten se hai. Se voi olla useammassa taas setissä mutta voisi yhdistyä esim siihen mustaan pukuun (aquashark?) tai ihan noihin merirosvosetteihinkin. Sets that have 2547: Animal Shark Body

hai, aita/portti/rappuset Peeron: Shark's Crystal Cave / Aquashark Sea Wolf (#6190-1)

Punainen pää kuuluu johonkin näistä seteistä Sets that have 3626bpx242: Minifig Head with Blue Eye Cover and Silver Mask Pattern Samalla tavalla voisi selvittää noi muutkin ukkelit.

Hai? Minä pidin sitä valaana :ashamed: Täytyykin vilkasta josko sille löytys kuono jostain. Tuolla oli yksi tuollainen avaruusalus palanen joka tuolta kasasta löytyy nimittäin tämä Sets that have 30118px1: Wing 8 x 4 - 2 x 3 & 1/3 Up with UFO Pattern eli tuo löytyy näköjään kahdesta noista.

Yhteistyössä