Mua niin ärsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miau"

Vieras
Ärsyttää ihan älyttömästi VÄLIKAUSIHAALARI, VK-PUKU, KOKO V*TUN VÄLIKAUSI, KÄTSY, PINNIS, PÄIKKY, PÄIKYT, ESIKKO, MAMMA, PALSTAMAMMA. Nämä ihan vaan sanoina ärsyttävät suunnattomasti. Ärsyttää myös jokainen keskustelu joka koskee lasten pukeutumista tai Big Brotheria. Ärsyttää kaikki äidit jotka täällä arvostelevat toistensa kasvatustapoja kun luulevat että oma tapa on se ainoa oikea. Huh kylläpä helpotti.

Mua ärsyttää kun puhutaan mutsista ja faijasta. Voin sielunisilmin nähä hänen vanhemmat, joka puhuu mutsista ja faijasta että, ovat jotai möhömahoja, rasvaset hiukset, hieltä haisevat ja ale hyllyiltä napatut muodottomat vaatteet päällä olevat vanhemmat. Toivon todella ettei tyttäreni koskaan tuu sanomaan mua mutsiks, yäk!!

[QUOTE="Mmm";24578981]Mua ärsyttää kun puhutaan mutsista ja faijasta. Voin sielunisilmin nähä hänen vanhemmat, joka puhuu mutsista ja faijasta että, ovat jotai möhömahoja, rasvaset hiukset, hieltä haisevat ja ale hyllyiltä napatut muodottomat vaatteet päällä olevat vanhemmat. Toivon todella ettei tyttäreni koskaan tuu sanomaan mua mutsiks, yäk!![/QUOTE]Vielä pahempi minusta on se, kun keski-ikäinen ihminen puhuu vanhemmistaan sanoen "porukat".

vauvveli, vaavi, vaava, vavvi..
mammaloma ja kaikenmaailman poksahtelut ja jakaantumiset aarrgghhghg
Miks muutenkin aikuinen ihminen alkaa lässyttämään hirveesti raskaana ollessaan?

"Nyt alko mammaloma ja ootellaan vauvvelii syntyväksi ;;))))):)))" hv.

ärsyttää moni rekisteröitynyt käyttäjä. suurin osa vieraista osaa kyllä vastaanottaa kritiikkiä mutta ne on ne tietyt rekisteröidyt tunnukset jotka luulevat olevansa täydellisiä äitejä joilla on varaa haukkua kaikkien muiden asiat ja puuttua naapureista lähtien muiden elämään.. ja lapsihan on viallinen jos ei sillä ole niitä molo-pukuja päällä.

ärsyttää kun täällä palstalla joku on eri mieltä kuin toinen niin saa vastaukseksi heti että "etkö ymmärrä" tai "oliko tarpeeksi selkeää pienille aivoillesi" tai "toivottavasti sinulla ei ole lapsia ja jos on niin säälin heitä".

• Tykkää
Reactions: Micosa

Yhteistyössä