Keksin tavan siistiä alapää, ilman että tulee kovaa sänkeä tai näppylöitä - eikä edes satu yhtään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun on pakko jakaa tämä teillekin, paljastin salaisuuteni vauva lehden aihe vapaa palstalla ja se sai valtavan suosion, olin itsekkin hämmästynyt.

Tässä viestini ja vastaukset voitte lukea linkin takaa, jos kiinnostaa:

"Ja ikää on jo 34 v, hävettää ihan, että tajusin tämän vasta nyt :( Eli luomuna ollaan menty tähän saakka (=ei alapään siistimistä, kuin 2 yritystä sheivauksella tuloksena karmeat punaiset näpyt ja kutittava sänki, ei kiitos koskaan enää)

Eli ostin sellaisen trimmerin, jolla saa sheivattua esim. 1 mm, 3 mm tai 8 mm pituisen karvan. Alapäästä tulee tosi siisti, ei tule kovaa sänkeä missään vaiheessa eikä näppylöitä.

Voin suositella :) "

Keksin tavan siistiä alapää, ilman että tulee kovaa sänkeä tai näppylöitä - Keskustelut - Vauva.fi

Tuolla saa vedettyä myös kokonaan karvat pois eikä jostain syystä tule kovaa kutittavaa sänkeä eikä näppylöitä, ihme vekotin.

Linkin takana olen vastannu moniin kysymyksiin, eli jos kiinnostaa, klikatkaa auki linkki

[QUOTE="sondersson";24573845]Mä en kyllä ymmärrä mitä järkeä on siirtyä niinkun suoraan sänkeen?[/QUOTE]

Sehän tossa on, se ei tunnu kovalta sängeltä, ku vetää 1 mm! Ihan outoa!!!

[QUOTE="sondersson";24573845]Mä en kyllä ymmärrä mitä järkeä on siirtyä niinkun suoraan sänkeen?[/QUOTE]

Sehän on sama kuin, että miehille on partakoneita joilla voi ajaa silleen, että on muutaman päivän sänki. Näyttää sexyltä.

[QUOTE="lakana";24573922]No ei kovin seksikkäältä näytä valkoisella iholla musta 1mm sänki, siis yäk. mieluummin höylällä kaikki pois kuin musta sämki.[/QUOTE]

mulla on vaaleanruskeat karvat eikä ne näy ku tolla vetelee. mieluummin se, kuin kutiseva kivikova sänki next day ja tulehtuneet punaiset patit

Menee ostoon. Lyhentänyt aikaisemmin epilaattorin lisäterillä, mutta se on kömpelö ja sheivaamisesta kasvaa minullakin karvat sisään. Tuota pientä terää voisi kokeilla kulmakarvoihinkin, kun nyppimisen jälkeenkin jää ohtutta nukkaa. Yllättävän edullinen laite.

[QUOTE="vieras";24576637]Menee ostoon. Lyhentänyt aikaisemmin epilaattorin lisäterillä, mutta se on kömpelö ja sheivaamisesta kasvaa minullakin karvat sisään. Tuota pientä terää voisi kokeilla kulmakarvoihinkin, kun nyppimisen jälkeenkin jää ohtutta nukkaa. Yllättävän edullinen laite.[/QUOTE]

tuo sopii kulmakarvoihin tosi hyvin, olen kokeillut.

Heh, mä olen tiennyt tuon jo vuosia. Ajelen sääret ja alapään sellaisella koiran trimmerillä. Noup hygieniaproblemos, koska mulla on oma terä sitä varten. Samalla ei vedellä siis toista turrea.

Yhteistyössä