Nyt iski matkakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Eilen sovittiin, että aletaan kattelemaan koska löytyy halvat lennot, joulukuun alun ja vapun välillä suunnataan kuukaudeksi Thaimaahan :)
Mies jo eilen illalla kielsi muo lukemasta yhtään matka opasta, kun mulle kuulema tulee matkakuume ja musta tulee rasittava! Ei kai:laugh:

Minä haluaisin lähteä helmikuussa pidemmälle matkalle. en kyllä yhtään tiedä vielä onko mahdollista ja jos on niin minne lähtisin. Kuala Lumpuria mietin. Kävisin toki myös jossain muualla Malesiassa. USAa olen myös miettinyt. Ajattelin, että jos lähtisin kuukaudeksi. Marraskuussa haluaisin myös lähteä jonnekin edes muutamaksi päiväksi.

Minä haluaisin lähteä helmikuussa pidemmälle matkalle. en kyllä yhtään tiedä vielä onko mahdollista ja jos on niin minne lähtisin. Kuala Lumpuria mietin. Kävisin toki myös jossain muualla Malesiassa. Ajattelin, että jos lähtisin kuukaudeksi. Marraskuussa haluaisin myös lähteä jonnekin edes muutamaksi päiväksi.
Käy joulun alla jossain Saksan kaupungissa tai Ranskassa Strassbourgissa, niissä on ihania joulumarkkinoita. Jo marraskuulta taitavat olla.

Puolaa tai Tshekkiä olen miettinyt. =) Olisivat hieman halvempia.
Voi tosiaan olla, toisaalta minä en ole koskaan pitänyt Saksaa kalliina. Sinä taidat lentää helpoiten Vantaalta, mutta minä kun käytän mielelläni Ryanairia, niin Saksaan pääsy on sieltä edullista ja helppoa. Puolassa ja Tsekissä olen ollut vain kesällä, joten en tiedä millaista niissä on talvella. Ainakin Saksassa ja Ranskassa oli se, että jos lunta sataa, sitä ei keskustoissa paljon aurattu, valtavasti suolaa tai muuta sulatusainetta päälle vaan ja kengät ovat kovilla, oltiin juuri vuoden vaihteessa siellä loskassa kahlaamassa, useassa kaupungissa. Mutta kun pidän niin niistä maista, se ei haitannut.=)

Voi tosiaan olla, toisaalta minä en ole koskaan pitänyt Saksaa kalliina. Sinä taidat lentää helpoiten Vantaalta, mutta minä kun käytän mielelläni Ryanairia, niin Saksaan pääsy on sieltä edullista ja helppoa. Puolassa ja Tsekissä olen ollut vain kesällä, joten en tiedä millaista niissä on talvella. Ainakin Saksassa ja Ranskassa oli se, että jos lunta sataa, sitä ei keskustoissa paljon aurattu, valtavasti suolaa tai muuta sulatusainetta päälle vaan ja kengät ovat kovilla, oltiin juuri vuoden vaihteessa siellä loskassa kahlaamassa, useassa kaupungissa. Mutta kun pidän niin niistä maista, se ei haitannut.=)

Saksa oli minustakin kohtuullisen edullinen paikka, ainakin Berliini. Mutta sinne en haluaisi juuri sen vuoksi mennä, kun on siellä aiemmin käyty. Tshekissäkin olen käynyt, mutta siitä on jo aikaa ja olin vain lyhyen hetken. Yksi mitä olen miettinyt niin olisi Riika. Sinnekin pääsisi edullisesti. En sitten tiedä onko kovin mielenkiintoinen kaupunki.

. Yksi mitä olen miettinyt niin olisi Riika. Sinnekin pääsisi edullisesti. En sitten tiedä onko kovin mielenkiintoinen kaupunki.

Aikaa on kyllä jo...13 vuotta, mutta Riika on tosi kaunis kaupunki ainakin kesällä.
Ja siellä on hienoja rakennuksia, ne lienee paikallaan talvellakin :D.
Ilmeisesti se on muuttunu aika paljon -silloin se oli tosi likainen, siis sillätavalla, että ilma oli niin saastunutta, että vaatteet oli illalla ihan harmaat.

Yhteistyössä