Äänestä
Hra Majuri 03.09.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Jope.: Näytä alkuperäinen viesti Olut loppui, avasin leijona. Olisit lähtenyt Tinuriin ja siitä Cosmoon.. Click to expand... Jos lähen niin lähen Kaiffariin
Alkuperäinen kirjoittaja Jope.: Näytä alkuperäinen viesti Olut loppui, avasin leijona. Olisit lähtenyt Tinuriin ja siitä Cosmoon.. Click to expand... Jos lähen niin lähen Kaiffariin
Riivinrauta harmaana 03.09.2011 #9 No kaljaa en edes juo mut on tuol kellarissa viitisen laatikkoo siideriä ja pari laatikko lonkeroo. Eli kalja saa mun puolesta ollakkin loppu
No kaljaa en edes juo mut on tuol kellarissa viitisen laatikkoo siideriä ja pari laatikko lonkeroo. Eli kalja saa mun puolesta ollakkin loppu
miltski 03.09.2011 #10 Noh, olipas huonot prosentit tuossa "avaan kossun"... Ei kait nyt sitä kesken lopeteta jos vielä haluttaa?
Noh, olipas huonot prosentit tuossa "avaan kossun"... Ei kait nyt sitä kesken lopeteta jos vielä haluttaa?
Hra Majuri 03.09.2011 #11 Alkuperäinen kirjoittaja Jope.: Näytä alkuperäinen viesti Mä en Tuusulaan lähde, ainakaan selvinpäin.. Click to expand... Se on sun ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Jope.: Näytä alkuperäinen viesti Mä en Tuusulaan lähde, ainakaan selvinpäin.. Click to expand... Se on sun ongelma.
Ei onnistu kirjautuminen 04.09.2011 #13 Miten ihminen päästää asiat tuohon tilaan? Millä otat aamulla loiventavat?