Saako synnytyssaliin ottaa mukaan oman tietokoneen?

• Viestiketjun aloittaja kohta poksuu
  • Ensimmäinen viesti
kohta poksuu
Siinähän tuo kysymys tulikin.. Eli onko jollain tietoa saako oman läppärin ottaa mukaan synnytyssaliin?
Mikäs sen mukavampaa olisi kuin facebookata synnytyksen lomassa :D

..
luulisin että jos kännykän käyttö on salittu niin muunkin mobiiliverkon käyttö olisi. jorvissa saa salissakin käyttää kännykää, mutta on toki sairaalakohtaista. osastolla varmaankin saa missä tahansa.

"Kop"
Tota, ootko sä synnyttänyt aikaisemmin? Meidän sairaalassa ei saa pitää ainakaan kännykkääkään auki. Mulla ei oiis kyllä ollut synnytykswn aikana aikaa tai energiaa netissä roikkumiseen, oli siinä ihan muuta hommaa.

"..."
tänne ei varmaan kaivattu näitä kommentteja "mä kyl pärjäisin ilman facebookkia" "no siel on muutakin mielessä"

kysymys oli että saako sinne ottaa tietokoneen. jos et juuri sinä sinne ottaisi, niin älä ota ja pidä leipäläpesi kiinni :) eiköhän jokainen tiedä että siellä todella on muutakin mielessä.

kai sitä nyt saa ottaa jotain mukavaa ajanvietettä mukaan jos synnytys sattuu kestämään sen yli vuorokaudenkin.

dfsdt
Meillä sai pitää kännykkää salissakin. Ja itse asiassa laitoinkin puhelimen kautta feisbuukkiin, että terkkuja synnytyssalista. :D Olis mulla ollu enemmän aikaa päivitellä siinä synnytyksen aikana, mutta jätin sen kuitenkin tekemättä. ;)

Mut en mä ny läppäriä olis saliin ottanu, mutta miksei osastolle.:)

[QUOTE="...";24541187]tänne ei varmaan kaivattu näitä kommentteja "mä kyl pärjäisin ilman facebookkia" "no siel on muutakin mielessä"

kysymys oli että saako sinne ottaa tietokoneen. jos et juuri sinä sinne ottaisi, niin älä ota ja pidä leipäläpesi kiinni :) eiköhän jokainen tiedä että siellä todella on muutakin mielessä.

kai sitä nyt saa ottaa jotain mukavaa ajanvietettä mukaan jos synnytys sattuu kestämään sen yli vuorokaudenkin.[/QUOTE]

Ei sitä voi sanoa varmasti saako vai ei. Aloittaja kysyköön sieltä minne menee synnyttämään.

[QUOTE="...";24541187]tänne ei varmaan kaivattu näitä kommentteja "mä kyl pärjäisin ilman facebookkia" "no siel on muutakin mielessä"

kai sitä nyt saa ottaa jotain mukavaa ajanvietettä mukaan jos synnytys sattuu kestämään sen yli vuorokaudenkin.[/QUOTE]

Eikös tää oo keskustelupalsta ja muutako ei saa sanoa kun alottajaa mukailevia kommentteja? Kyllä vastauksia tuli kera kommenttien.

Saliin mennään siinä vaiheessa kun synnytetään toden teolla. Ihan sivusta huom.

Osastolla varmaankin voi olla, mutta pitää kysyä, kaikkialla ei sais olla kännyköitäkään päällä, riippuu ja roikkuu sairaalasta.

"vieras"
Pitäisikö tässä nyt sohaista muurahaispesää ja todeta, että ei välttämättä tekisi pahaa ottaa mukaan lehtiä sekä kirjoja läppärin sijaan. Vaikka voihan sitä läppäriltäkin lukea (jotain järkevää), mutta todennäköisyys sen tapahtumiseen taitaa olla melko pieni. Eli ei muuta kuin tsätti taustalle päälle ja facebook sekä palsta auki.

[QUOTE="vieras";24541329]Pitäisikö tässä nyt sohaista muurahaispesää ja todeta, että ei välttämättä tekisi pahaa ottaa mukaan lehtiä sekä kirjoja läppärin sijaan. Vaikka voihan sitä läppäriltäkin lukea (jotain järkevää), mutta todennäköisyys sen tapahtumiseen taitaa olla melko pieni. Eli ei muuta kuin tsätti taustalle päälle ja facebook sekä palsta auki.[/QUOTE]

No mutta jos sais jotain viime hetken neuvoja ja vinkkejä :D
(Jos tyhmä kätilö ei suostu antamaan jotain lääkettä tai ilkeä lääkärisetä sanoo ettei vielä saa ponnistaa tjtn) Tai vois näyttää heti kuvan vastasyntyneestä ja kysyä näyttääkö hän nyt Petteriltä vai Anterolta enemmän? JA varmistaa palstalaisilta että kun tuo pää on niin moikuliainen, että oikeeko se (kätilö väittää näin mutta mä en usko!!)

Tai chattailla muuten vaan..... jotain. Voishan sen kautta katsella vaikka teemalta jotain sivistävää ohjelmaa:snotty:

"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24541363:
No mutta jos sais jotain viime hetken neuvoja ja vinkkejä :D
Tai miksi edes mennä sinne sairaalaan, laittaa vain palstan auki ja ponnistaa kotona. Tarvittaessa isä voi kirjoittaa tänne, mikäli ei itse juuri sillä hetkellä pysty. Kyllä palsta tietää. :snotty:

Yhteistyössä