kuvia kotoa- ketju taas pystyyn!

[QUOTE="kiki";24537640]Millä tavalla tuo ikkunanpoka on kiinnitetty seinälle? Meilläkin noita ikkunanpokia löytyy ja musta ne ois kivan näköiset seinällä, mut en tiiä minkälainen kiinnitys systeemi ois paras.

Tykkäsin myös seinän väristä, millä maalilla on maalattu?[/QUOTE]

Maali on Tikkurilan S486.

Ikkunapokaan on takapuolelle ruuvattu sellaiset tauluripustus"levyt", joilla se on sitten ripustettu ihan normaalisti ruuveilla (vaimitänenyton) seinään.
 
mä kävin katsomassa vanhoista ketjuista laittamiani kuvia. Tässä uusimmat kuvat olohuoneesta:

Aijaa.com - 8463543.jpg

Aijaa.com - 8463542.jpg

Aijaa.com - 8463544.jpg

Aijaa.com - 8463544.jpg

Keittiötä (nää kuvat on tammikuulta, vähän on jo erilaista :)

Aijaa.com - 7237835.jpg

Aijaa.com - 7237836.jpg
Sulla on todella ihana koti. Juuri tuollaista tunnelmaa mäkin haluisin meille, mutta taitaa näin köyhällä kestää hetken aikaa ennen ku sinne asti päästään...
 
turkilmakselle
Eikös teillä ollu Ikeasta kodinkoneetkin? Mitä oot niistä tykännyt, ovatko pelittäneet hyvin? Meille tulossa Ikean keittiö, mutta arvomme vielä sitä, otammeko kodinkoneetkin sieltä vai muualta...:D
 
En käsitä, miten teillä voi olla noin ruma, kömpelö ja vanha televisio. Se pilaa olohuoneen kuin olohuoneen. Ei ne uudet nyt niin kauheasti maksa.
Meidän telkkari toimii hyvin. Toki taulutelevisio on hankintalistalla heti kun tuo vanha sanoo sopimuksensa irti, mutta on hirveän epäekologista vaihtaa toimivaa laitetta uuteen ihan vain näön vuoksi. Kyse ei siis ole rahasta vaan periaatteesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"kiki"
Maali on Tikkurilan S486.

Ikkunapokaan on takapuolelle ruuvattu sellaiset tauluripustus"levyt", joilla se on sitten ripustettu ihan normaalisti ruuveilla (vaimitänenyton) seinään.
Kiitti! Jospa se mies tietäs mitä noi taulunripustuslevyt on, kun itsellä ei tietoa. Vaikka hänen ilmeensä oli aika epäuskoinen, kun kerroin että haluaisin ikkunanpokat seinälle ja ihan vaan koristeeksi...et saas nähdä noinkohan auttaa mua ne sinne ripustamaan:)
 
Mä oon "järkyttyny" miten upeita koteja kaikilla on... :O :D Siis TODELLA upeita ja hulppeitakin... HERÄÄ KYSYMYS: kuinka paljon tommottiseen sisustamiseen palaa rahaa ja kuinka usein vaihdatte tyyliä / kalusteita?! Nykypäivänä kun esim. huutonetissä myynnissä vuoden tai kaksi vanhoja sohvia sisustuksen muuttuessa...
 
[QUOTE="kiki";24537823]Kiitti! Jospa se mies tietäs mitä noi taulunripustuslevyt on, kun itsellä ei tietoa. Vaikka hänen ilmeensä oli aika epäuskoinen, kun kerroin että haluaisin ikkunanpokat seinälle ja ihan vaan koristeeksi...et saas nähdä noinkohan auttaa mua ne sinne ripustamaan:)[/QUOTE]

"Uhkaile" seuraavaksi vaikka sillä uunipellillä (meillä on sellainenkin seinällä), niin eiköhän rupea tapahtumaan. Ikkunanpoka on kuitenkin vielä aika normaalia siihen verrattuna ;).
 
Meidän telkkari toimii hyvin. Toki taulutelevisio on hankintalistalla heti kun tuo vanha sanoo sopimuksensa irti, mutta on hirveän epäekologista vaihtaa toimivaa laitetta uuteen ihan vain näön vuoksi. Kyse ei siis ole rahasta vaan periaatteesta.
Meilläkin on vanha telkkari, mun mies kyllä haluis uuden taulutelkkarin, mut mä oon sitä mieltä että kun meillä katotaan töllöä puol tuntia päivässä niin mitä väliä minkälainen se on. :)
 
Pakko kysyä nyt
[QUOTE="Ohikulkija";24535833]Tässäpä muutama kuva meidän opiskelijakämpän makuuhuoneesta... Uusi sänky on tulossa myöhemmin syksyllä, eiköhän 3½v yhteiseloa 120cm leveässä sängyssä saa riittää :D Tällaista olen meille kaavaillut LILLESAND Sängynrunko - 160x200 cm - IKEA se on vielä hakusessa, että mitä sängynpäätyyn tulee seinälle??! Ideoita? Tykkään väreistä kovasti ja harmittaa kun täällä ei saa maalata seiniä

Aijaa.com - 8602770.jpg

Aijaa.com - 8602771.jpg

Aijaa.com - 8602772.jpg

Aijaa.com - 8602773.jpg[/QUOTE]

Hei, hieni tuo päiväpeitto!! Mistä se on ja muistatko hintaa?
 
Mä oon "järkyttyny" miten upeita koteja kaikilla on... :O :D Siis TODELLA upeita ja hulppeitakin... HERÄÄ KYSYMYS: kuinka paljon tommottiseen sisustamiseen palaa rahaa ja kuinka usein vaihdatte tyyliä / kalusteita?! Nykypäivänä kun esim. huutonetissä myynnissä vuoden tai kaksi vanhoja sohvia sisustuksen muuttuessa...
Et varmaan tarkoita ainakaan meidän kotia, mut kerron kuitenkin. :D Meillä taitaa olla ainoat itse ostetut huonekalut meidän sänky (ostettu uutena), suurin osa verhoista, ja pojan huoneen mammut- kaappi ja lipasto (huutiksesta). Kaikki muu on saatu sukulaisilta ja kavereilta, joko nyt tai joskus menneisyydessä. Okei, mä ostelen kaikenlaista krääsää koko ajan, ja siksi meillä ei koskaan varmaan tuu olemaankaan rahaa ostaa ihan "oikeita" huonekaluja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: tilililulei
"Uhkaile" seuraavaksi vaikka sillä uunipellillä (meillä on sellainenkin seinällä), niin eiköhän rupea tapahtumaan. Ikkunanpoka on kuitenkin vielä aika normaalia siihen verrattuna ;).
Mulla on kans tuo uunipelti seinällä.
Seuraavana olis rakenteilla lamppu johon tulee vanhoja kakkuvuokia. Ja toinen lamppu vanhoista hehkulampuista ja rautalangasta. Meillä saattaa seinältä/katosta löytyä ihan mitä vaan =D
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
"Ohikulkija"
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä nyt;24537892:
Hei, hieni tuo päiväpeitto!! Mistä se on ja muistatko hintaa?
Hah, satuimpa hyvään aikaan tutkiin tätä ketjua! Peitto on ostettu muistaakseni Helsingin asematunnelin Intian bazaarista ja maksoi jotain 30-50e. Kyseessä on tosi ohut kangas, mutta olen pitänyt sitä useimmiten toisen päiväpeiton päällä - tuossa kuvassa on tosin ihan yksistään. Tuollainen hippirätti se on, mutta itse tykkään kovasti :)
 
"kiki"
"Uhkaile" seuraavaksi vaikka sillä uunipellillä (meillä on sellainenkin seinällä), niin eiköhän rupea tapahtumaan. Ikkunanpoka on kuitenkin vielä aika normaalia siihen verrattuna ;).
Piti ihan uudestaan sun kuvat käydä kattomassa, et oisko siellä näkynyt uunipeltiä seinällä, mut en ainaskaan huomannut.
Mies luultavasti passittaa mut hoitoon, jos alan uunipellillä uhkailemaan...ei ymmärrä näitä sisustusjuttuja sit yhtään;)

Sit meillä ois vielä sellanen ihana vanha ovi, mihinkähän mä sen keksisin laittaa
 
Mulla on kans tuo uunipelti seinällä.
Seuraavana olis rakenteilla lamppu johon tulee vanhoja kakkuvuokia. Ja toinen lamppu vanhoista hehkulampuista ja rautalangasta. Meillä saattaa seinältä/katosta löytyä ihan mitä vaan =D
Et oo tosissas! Mulla on kerättynä jo muutama vanha vispilä, raastinrauta ja pieni kaakuvuoka keittiön tulevaan valaisimeen :D.

Tämä on pakko kertoa miehelle, kun se pitää mua ihan umpihulluna ;).
 
Mille sä naurat? Tottahan se on, että pakko ei ole kommentoida, kiinnitti vaan huomiota kun ap kommentoi kaikkien muiden kuvia mut mun omat jätti kokonaan väliin :D. Vaan eihän siinä, kuvat on olleet täällä aiemminkin, niin että on mulla suunnilleen käsitys siitä, mitä palsta meidän kodista ajattelee ;).
Voi lapsirakas, kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu, ja säkin oppit ymmärtämään :flower::hug:
 
Et oo tosissas! Mulla on kerättynä jo muutama vanha vispilä, raastinrauta ja pieni kaakuvuoka keittiön tulevaan valaisimeen :D.

Tämä on pakko kertoa miehelle, kun se pitää mua ihan umpihulluna ;).
Kannattaakohan tuo... Mä oon umpihullu =D
Tänään meni ikivanhaan pottaan hiuslakat ja muut purkit kylpyhuoneessa, miten kaunis =D
Hakusalla on vanhaa lankkua tv tasoks...
=D Meillä saattaa olla ihan mitä vaan :p
 

Yhteistyössä