kuvia kotoa- ketju taas pystyyn!

"minä"
[QUOTE="Ohikulkija";24535833]Tässäpä muutama kuva meidän opiskelijakämpän makuuhuoneesta... Uusi sänky on tulossa myöhemmin syksyllä, eiköhän 3½v yhteiseloa 120cm leveässä sängyssä saa riittää :D Tällaista olen meille kaavaillut LILLESAND Sängynrunko - 160x200 cm - IKEA se on vielä hakusessa, että mitä sängynpäätyyn tulee seinälle??! Ideoita? Tykkään väreistä kovasti ja harmittaa kun täällä ei saa maalata seiniä

Aijaa.com - 8602770.jpg

Aijaa.com - 8602771.jpg

Aijaa.com - 8602772.jpg

Aijaa.com - 8602773.jpg[/QUOTE]

Hei, mistä tuo 'kalvoko?' on tuossa ikkunassa? Itsellä haussa samantapainen. Rentouttavan näköinen huone.
 
aem,
Rieputaralla, toi sänky on jotenkin hassun näköinen noin. Oletko kokeillut sitä niin, että sen pääty olisi tuolla väri seinällä? Näyttää koti viihtyisältä, mutta itse hankkisin vähän isompia tauluja tai huonekaluja, nyt noi vähän hukkuu tuonne. Ihana muuten toi iso huonekasvi!
 
johan on
Huhhuh.. onpas palstamammoilla huono maku ja sen mukaan sisutetut kodit.. oikeita ysäriteinikoteja jos ihan rehellisiä ollaan. Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä mutta kieltämättä vois olla aiheellista raahautua kaupan sisustuslehti hyllylle päivittää tilanne. Mikä myötähäpeä
 
Rieputaralla, toi sänky on jotenkin hassun näköinen noin. Oletko kokeillut sitä niin, että sen pääty olisi tuolla väri seinällä? Näyttää koti viihtyisältä, mutta itse hankkisin vähän isompia tauluja tai huonekaluja, nyt noi vähän hukkuu tuonne. Ihana muuten toi iso huonekasvi!
Joo, on kokeiltu sänkyä vaikka miten päin. Ei mahdu. Pitäisi kaapit siirtää kokonaan toiseen paikkaan, ja se olisi jo isompi remppa sitten.

Olkkariin on tulossa joskus maailmassa uusi sohva ja nojatuoli ja lisää tauluja seinille. Samoin makkarista puuttuu vielä länkipeili sängyn päädystä ja taulut seiniltä. Keittiössä eka rojekti on maalata tuo pirttikalusto mustaksi...
 
vierass
Huhhuh.. onpas palstamammoilla huono maku ja sen mukaan sisutetut kodit.. oikeita ysäriteinikoteja jos ihan rehellisiä ollaan. Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä mutta kieltämättä vois olla aiheellista raahautua kaupan sisustuslehti hyllylle päivittää tilanne. Mikä myötähäpeä
aijaa mikä täällä ysäriteinikodilta näyttää? mielestäni oikein kivoja koteja kaikilla
 
Huhhuh.. onpas palstamammoilla huono maku ja sen mukaan sisutetut kodit.. oikeita ysäriteinikoteja jos ihan rehellisiä ollaan. Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä mutta kieltämättä vois olla aiheellista raahautua kaupan sisustuslehti hyllylle päivittää tilanne. Mikä myötähäpeä
Mä ainakin otan oikein mielelläni konkreettisia sisustusvinkkejä vastaan. Ei tuollainen haukkuminen johda mihinkään muuhun kuin korkeintaan pahaan mieleen. Jos siis on kommentoitavaa, tee se rakentavasti, ehdota jotain kivaa!
 
"vieras"
Huhhuh.. onpas palstamammoilla huono maku ja sen mukaan sisutetut kodit.. oikeita ysäriteinikoteja jos ihan rehellisiä ollaan. Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä mutta kieltämättä vois olla aiheellista raahautua kaupan sisustuslehti hyllylle päivittää tilanne. Mikä myötähäpeä
sanos muuta, tosi levottoman näköistä ja halpaa. yh-isän koti oli hyvällä alulla :) itse tykkään vaaleasta ja maalaisromantiikasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24536020]sanos muuta, tosi levottoman näköistä ja halpaa. yh-isän koti oli hyvällä alulla :) itse tykkään vaaleasta ja maalaisromantiikasta.[/QUOTE]

VAU! Viiskymppisen mamman sisustus vasta hyvältä kuulostaakin
 
jepsatijee..
"Huhhuh.. onpas palstamammoilla huono maku ja sen mukaan sisutetut kodit.. oikeita ysäriteinikoteja jos ihan rehellisiä ollaan. Ei ole tarkoitus pahoittaa mieltä mutta kieltämättä vois olla aiheellista raahautua kaupan sisustuslehti hyllylle päivittää tilanne. Mikä myötähäpeä" Ja sekö on hyvää makua että kopioidaan kaikki kaupan sisustuslehdestä ja väännetään kaikesta modernin mustavalkoista ikea-huonekalujen avulla? Tai sitten hankitaan jotain Maison Riviera juttuja joissa lukee joka tuotteessa sen nimi englanniksi, ihan kuin joku vammainen olisi kyseessä jos ei tajua että laatikko on laatikko, ellei sen kyljessä lue että "laatikko"
 
Melko lailla sama onko vaikka mun koti sisustettu halvasti ja huonolla maulla. Se on vaan meidän koti, ei tarvii muiden viihtyäkään. Plus mielummin ostan lapsilleni kunnolla vaatetta ja ruokaa kun oltais syömättä että sisustus olis kalliimmin tehty ;)
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"vieras"
Joo no ei mikään pakko ole kommentoida meidän kotoa mitenkään :D
No kommentoidaan sitten! Ajattelin, että olis viisainta olla sanomatta mitään, mutta...

Sun kämppäs on askeettinen, ihan perseestä, kierrätyskeskus tulee mieleen ja halvallakin saa kaunista, jos omaa yhtään hyvää makua ja kekseliäisyyttä tai persoonallisuutta.

Kuivakkaalta äikänopelta tosin ei voi odottaakaan mitään luovuutta. Kaiken kaikkiaan kalsea loukko!

Ikkunanpoka seinällä on sit varmaan sitä sisustamista?
 
Sitruunamehu
Tykkäsin monestakin paikasta. Rieputarallaan olkkari hieman samantyylinen kuin meillä. Tosin meillä on noita vanhoja ikkunapokia 3 ja ne on vielä koristeltu läppäritarroilla. Ikkunoissa on perheenjäseniemme kuvia :D Olkkari siis myötäilee ns.maalaisromantiikkaa. Vieläkö jostain löytyisi sellainen oikein vanha ja kulunut matkalaukkusarja ja ruostunut maitotonkka niin olkkari ois valmis.

Onneksi anoppilaan voi aina mennä "ostoksille" .Varsinainen aarreaitta!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24536634]No kommentoidaan sitten! Ajattelin, että olis viisainta olla sanomatta mitään, mutta...

Sun kämppäs on askeettinen, ihan perseestä, kierrätyskeskus tulee mieleen ja halvallakin saa kaunista, jos omaa yhtään hyvää makua ja kekseliäisyyttä tai persoonallisuutta.

Kuivakkaalta äikänopelta tosin ei voi odottaakaan mitään luovuutta. Kaiken kaikkiaan kalsea loukko!

Ikkunanpoka seinällä on sit varmaan sitä sisustamista?[/QUOTE]


Miksi olet noin ilkeä???
 
[QUOTE="vieras";24536634]No kommentoidaan sitten! Ajattelin, että olis viisainta olla sanomatta mitään, mutta...

Sun kämppäs on askeettinen, ihan perseestä, kierrätyskeskus tulee mieleen ja halvallakin saa kaunista, jos omaa yhtään hyvää makua ja kekseliäisyyttä tai persoonallisuutta.

Kuivakkaalta äikänopelta tosin ei voi odottaakaan mitään luovuutta. Kaiken kaikkiaan kalsea loukko!

Ikkunanpoka seinällä on sit varmaan sitä sisustamista?[/QUOTE]

Ai että miten kauniisti sanottu. Ihailen luovuuttasi ja hyvää makuasi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24536578:
Mä olen sanaton :O:LOL::LOL::headwall:
Mille sä naurat? Tottahan se on, että pakko ei ole kommentoida, kiinnitti vaan huomiota kun ap kommentoi kaikkien muiden kuvia mut mun omat jätti kokonaan väliin :D. Vaan eihän siinä, kuvat on olleet täällä aiemminkin, niin että on mulla suunnilleen käsitys siitä, mitä palsta meidän kodista ajattelee ;).
 

Yhteistyössä