kuvia kotoa- ketju taas pystyyn!

"jep jep"
Tässä pari kuvaa. Kämppä on tosin ihan vaiheessa vielä kun on vasta muutettu.




Tuossa keittiössä on teillä kiva verhosysteemi. Olenkin miettiny miten ne saisi suunnilleen noin. Sulla on ilmeisesti siinä kahdet kapeahkot lenkkiverhot? Värit jotenkin käy hyvin yhteen, en itse osaisi hankkia tuon värisiä, mutta nyt kun ne näkyy tuossa sinulla, niin on hyvän näköinen! Ja käy varmaan moneen sisustukseen. Mikäs tuo taulu tuossa oikealla on, muistitaulu? Miten se on tehty? Onko vain "kehyslaatikko" ja siinä lappusia?

Ariesilla on ihanan vähän tavaraa! Voi jos itsekin malttaisi mielensä, vaikka niinpä se taitaa kaikilla olla vasta muuttaessa :) Kovin moni täällä kuulostaakin olevan vasta muuttanut ja sisustus siksi kesken ;) Ei vaan, kiva katsella teidän kuvia, ehkä itsekin joskus uskallan laittaa..
 
"mii"
Kyllä mun mielestä on todella askeettisia ja rumia koteja. Ja kyllä minulle on väliä miltä koti näyttää, pääasiahan on että viihtyy itse. meillä ei ole käytetty kauheita rahoja sisustukseen tai huonekaluihin. Meillä on panostettu lattioihin, seiniin ja valaistukseen. Silti kotienne kuvia katsellessa tulee hyvälle tuulelle, meillä on oikea lukaali näihin verrattuna.
 
"vieras"
Väsyttää etsiä erikseen kuvia, joten "oikaisen" eli Tönöäni StyleRoomin sivuilla.
Joitain noissa esiintyviä epäkohtia tosin jo korjattu eli aika vanhoja kuvia.

Tönö - kuva-albumeja, sisustuksia ja ideoita - StyleRoom
Tönö2 - kuva-albumeja, sisustuksia ja ideoita - StyleRoom
Tönö3 - kuva-albumeja, sisustuksia ja ideoita - StyleRoom

Ja niitä korjauksia:

katso liitettä 13542

Tapetti ei näytä hyvältä, eivätkä taulut. Taulut on ryhmitelty... no ei mitenkään. Yhtenevät ja tapettiin sopivat (mustat?) kehykset auttaisi edes vähän asiaa.
 
"jep jep"
Me tosiaan tasan 1kk on nyt tässä asuttu :)
Ennen lenkki verhot roikkuivat vain lomittain mutta halusin niitä vähän pois tieltä kun niillä on niin kapea tilakin. Vedin toisella kädellä valkoista verhoa sivuun ja kiepautin ruskean reunaa siihen ympärille. Takanta ruskea verho on itsessään kiinni verhonipsulla. Ikkunalaudan reunassa on pieni naula jossa taas verhonipsu roikkuu joten verhot ei pyri roikkumaan vinossa keskemmälle päin. Sivulla oleva taulu on muistitaulu. Magneettinen. Löytyi muistaakseni Cittarin "sisustus"nurkasta. Hyvä minulle, kun muisti on mitä on, enkä halua kaikkea jääkaappiin liimailla.
Kiitos vinkeistä! :)
 
[QUOTE="vieras";24536931]Tapetti ei näytä hyvältä, eivätkä taulut. Taulut on ryhmitelty... no ei mitenkään. Yhtenevät ja tapettiin sopivat (mustat?) kehykset auttaisi edes vähän asiaa.[/QUOTE]

Tapetista pidän. Siis tuosta mikä on kahdella seinällä yhteensä muutaman neliön alalla. Muualla ei sitten tapettia olekaan.

Mutta taulujen kehyksistä ja ryhmittelystä olen ihan samaa mieltä.
Se onneksi korjattu.

Tuon kuvan ottohetkellä oli jopa näemmä monta taulua poissakin - epäilemättä jompi kumpi noista yksivuotiaista poiminut alas.
Sittemmin olemme oppineet vahvistamaan kiinnitykset siten, etteivät pienet enää noita alas saa.

Kaikki taulut ovat muuten Kika Hammarin. Hän oli hyvä ystäväni ja yhden mukulani kummitäti. Joitain ostin aikoinaan suoraan näyttelyistään, mutta suurin osa on lahjoja eri elämäntilanteisiimme.
 
Sohva on teiltä tietymättömiltä. Ei ollut varaa uuteen heti muuttaessa niin ostin Ikeasta Ektorpin päällisen. Ei se nyt ihan nappiin sovi, mutta saa kelvata :)
Oukei. Mulla on suunnitelmissa ostaa se Ektrop meille, mutta mietityttää juurikin noiden irtopäällisten sopivuus, tai sellainen napakkuus. Kun en halua, että ne sitten "löpöttää" miten sattuu.
 
Meidän sohva ei ollut kuin ihan sentin pari väärän kokoinen mutta istuintyynyt samankokoiset. Selkänojatyynyt meillä vähän pienemmät. Istuintyynyihin päällinen on tosi hyvä ja napakka, selkänojista vähän löpsöllään mutta selkänojatyynytkin on aikas vanhoja ja löysiä. Kyllä uskoisin että ihan siinä omassa sohvassaan nuo valkoisetkin on hyvät. Vaikka ovatkin halvimmat irtopäälliset niin ovat paksua kangasta enkä usko virahtavan ihan heti.
Jep. Kiitti :)!

Miettikääs, miten paljon olkkarin ilme kirkastuu, kun tulee valkea sohva ja nojatuoli ja tv-taso. Ne lavat (siis sohvapöydän) jätän ehkä ainakin aluksi maalaamatta, kun huoneessa on muutakin raakapuun väristä.
 
[QUOTE="Tiina";24536721]Ootko Oulusta :)? Jos, niin ostit tuon sängyn varmaan multa :)! Samanlainen sänky oli ja suunnitelmat samat :).[/QUOTE]

En oo, hauska sattuma :D

Rieputarallaa, oon kommentoinut sun kuvia niin monesti etten jaksanu ;) En tienny et kun kommentoin toisen kuvansa laittaneen kuvia et olis pitäny sunkin, sori :p
Mää edellee sohvat laittasin eri lailla, mut en osaa sisustakaan oikeesti yhtään joten älä kuuntele mua :D
 
onnikeijun kotia oon kehunuki aiemmin ja toi lavapöytä on aivan mahtava.

Mietin jo et viitinkö laittaa mun sisustushirviöstä kuvan mut en uskalla. Mulla on sohvaan kuuluvaa kaksi nojatuolia ja ne on a) seinän vieressä, hyi b) lapset viritteli niihin mustat lampaantaljat jotka oon ostanut vauvaa varten vaunuihin.. Kuulema ne on ihanat ja pehmoiset. Rumentaavat tuoleja entisestään, mutta no can do, en kuole siihen.. moni palstalainen sais varmaan paskahalvauksen nähdessään sen mauttomuuden huipun. :D
 
No, aika varmaan ehti jo ajaa mun ohi tässä ketjussa, mutta laitan kuitenkin muutaman kuvan meidän kotoa. Sorry huono kuvanlaatu, meidän kamera meni rikki niin piti kännykällä ottaa ja laatu on sen mukainen. :( Me ollaan juuri muutettu kaksiosta tähän valtaisaan kämppään, joten kaikki on vielä hyvin kesken, huonekaluja puuttuu jne. Tässä kuussa saatiin kuitenkin taas raha-asiat tasapainoon niin asioihin tulee muutos. Kaikki ideat ja vinkit otetaan ilolla vastaan. :)

Keittiön kokkailualue (joka jatkuu vielä tuonne vasemmalle, mutta hankala saada kuvaan...
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284498_10150261088869051_674169050_7724520_6455603_n.jpg

Sitten keittiön "välitila" ja ruokalilutila. Ruokailutilaan pitäisi keksiä joku taulu tms. tohon pöydän päätyyb, ehdotuksia otetaan vastaan. Lisäks ruokailutilaan on tohon oviaukon oikeelle puolelle tulossa sellainen säilytysarkku/penkki koko pituudelta kunhan mun iskä saa aikaseks rakennettua sellaisen. :)



Sitten on meidän kylppäri huonosti kuvattuna...


Siellä on saunakin mutta e jaksanut ottaa siitä erikseen kuvia.

Ja vielä kuva olkkarista. Matto on kamala, jotenkin ihan liru ja sen takia menee tollaselle kuprulle koko ajan. :( Lisäksi mä inhoan noita kaiuttimien johtoja, kertokaa hyvät ihmiset millä ne saa piloon???

 
"vieras"
[QUOTE="mii";24536901]Kyllä mun mielestä on todella askeettisia ja rumia koteja. Ja kyllä minulle on väliä miltä koti näyttää, pääasiahan on että viihtyy itse. meillä ei ole käytetty kauheita rahoja sisustukseen tai huonekaluihin. Meillä on panostettu lattioihin, seiniin ja valaistukseen. Silti kotienne kuvia katsellessa tulee hyvälle tuulelle, meillä on oikea lukaali näihin verrattuna.[/QUOTE]

No näytäpäs millainen lukaali sulla on, kuvia!!!!!

Itsekin sen sanoit; "pääasiahan on että viihtyy itse" , toiset tykkää kun on paljon tavaraa ja huonekaluja, toiset taas tykkää askeettisemmasta sisustuksesta:) On se vaan kiva että meillä kaikilla on erilainen maku, kiva katsella erilaisia koteja:)
 
Laitan vielä lisää. :D Pahoittelut muuten tuosta koirasta, sillä on pakkomielle kameroista, heti kun joku ottaa kuvia se änkeää niihin vaikka väkisin ja mieluiten nenä kiinni linssiin. :D

Ekassa kuvassa on meidän "kirjastohuone", el portaiden yläpäässä oleva halli. Siihen tulee kirjahyllyt seinustoille ja pari nojatuolia, toi vierassängystä kyhätty sohva on vaan väliaikainen kun se on hölmön näköinen tyhjänä.


Sitten on yläkerrassa oleva käytävä ja noiden peiliovien takana on vaatehuone. Tohon taulujen alle haluisin jonkun lipaston, ja lattialle maton, mutta minkälaiset, saa ehdottaa. :)


Sitten muutama kuva mun ompelu-/työhuoneesta. Tännekin tarvittais matto, mutta mimmoinen, en tiedä.






Ja sit mun on pakko laittaa vielä kuva pojan huoneen seinätarrasta, muuten se huone onkin sitten ihan kesken, mm. verhoina on pussilakanat. :D


Ylhäällä on lisäksi meidän aikuisten makkari, mut siellä ei oo vielä muuta kuin sänky, ja toinen vessa joka on NÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIN täynnä pyykkiä, niin niistä en laita kuvia. :)
 
"kiki"
Millä tavalla tuo ikkunanpoka on kiinnitetty seinälle? Meilläkin noita ikkunanpokia löytyy ja musta ne ois kivan näköiset seinällä, mut en tiiä minkälainen kiinnitys systeemi ois paras.

Tykkäsin myös seinän väristä, millä maalilla on maalattu?
 

Yhteistyössä