Onko tää teidän mielestä reilua? (exän käytös)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Ollaan erottu vajaa puol vuotta sitten ja aloitettiin vähän aikaa sitten seksisuhde. Nyt exä on löytänyt uuden ja ilmoitti lopettavansa seksisuhteen kun haluaa panostaa parisuhteeseen. Mä olin jo seurustellut nykyisen kanssa pari kuukautta ennenkuin aloitettiin exän kanssa seksisuhde. Mun mielestä ei todellakaan reilua että meillä oli seksisuhde vaikka mä seurustelin ja nyt pitäis lopettaan koska exä seurustelee. Aion kyllä sanoa sille että ei todellakaan käy että lopetettais!

Mitä mieltä te ootte?

Ollaan erottu vajaa puol vuotta sitten ja aloitettiin vähän aikaa sitten seksisuhde. Nyt exä on löytänyt uuden ja ilmoitti lopettavansa seksisuhteen kun haluaa panostaa parisuhteeseen. Mä olin jo seurustellut nykyisen kanssa pari kuukautta ennenkuin aloitettiin exän kanssa seksisuhde. Mun mielestä ei todellakaan reilua että meillä oli seksisuhde vaikka mä seurustelin ja nyt pitäis lopettaan koska exä seurustelee. Aion kyllä sanoa sille että ei todellakaan käy että lopetettais!

Mitä mieltä te ootte?

no sitä mieltä et exäs on fiksumpi kuin sä!!

[QUOTE="pöh";24527230]Huono provo, mutta sopisitte exän kanssa hyvin yhteen. Voisitte vaikka sopia vapaasta suhteesta.[/QUOTE]

Meillä oli melkein pelkkää seksiä ku oltiin yhdessä. Sitte se löys uudes ja halus "oikean parisuhteen". Heti ku ne eros, exä otti yhteyttä ja halus seksisuhteen.

[QUOTE="Vieras";24527144]Ei ihan huono, millä meinasit pakottaa jäämään?[/QUOTE]

Otan siltä suihin. Siit se on aina tykänny. Ja sanon sille muijalle et meillä on nyt seksisuhde, hyväksyt tai et!

Jos se meinaa lopettaa seksisuhteen sun kanssa, niin reilua olis että hankkis sulle jonkun sijaisen. Mut tason pitää tietenkin olla yhtä hyvä, joten sä voisit pitää jonkun rekrytointitilaisuuden.

No se mies on sun EX! Oli teillä seksisuhde tai ei, se on kuitenkin sun ex. Ja jos sun ex tahtoo OIKEAN parisuhteen UUDEN naisen kanssa, niin onnea hänelle :)

Ala sä vaan nuolemaan näppejäs, jäit toiseksi.

[QUOTE="vieras";24527849]No se mies on sun EX! Oli teillä seksisuhde tai ei, se on kuitenkin sun ex. Ja jos sun ex tahtoo OIKEAN parisuhteen UUDEN naisen kanssa, niin onnea hänelle :)

Ala sä vaan nuolemaan näppejäs, jäit toiseksi.[/QUOTE]

No on mulla hei oma mies! Toi on must vaan tosi epäreilua tehdä tollei! Miten toi muka teiän mielestä on reilua?!

Yhteistyössä