Punainen hiusväri

• Viestiketjun aloittaja "red"
  • Ensimmäinen viesti
"red"
Laitoin eile punasen värin päähän(oli värjätty tummanvaaleiksi).
Mutta punainen väri ei tarttunut kunnolla vaan jäi aika haaleaksi,etuhiukset sen sijaan tuli punaseksi kunnolla.
Tarttuukohan väri paremmin seuraavalla kerralla kun vähän aikaa odottaa vai pitäsköhän jo parturiin mennä?:/

Kaikki punapäät+muut väritietävät vastaamaan!

Itellä erittäin punainen tukka,ollut nyt noin puoli vuotta.Alunperin omat hiukset olivat mustat joihin tein useamman värin poiston,sen jälkeen kaikista kirkkain suoraväri mitä löytyy ja a'vot,nyt minulla on kirkuvan punaiset hiukset sävyä Fire. :)
Hyvin on pysynyt punaisena ja suoravärien kanssa ko leikkii ei tarvitse huolehtia omien hiusten puolesta,mönjä on kuin sormiväriä suoraan purkista päähään(ilman ammoniakkia ja hapetteita) juhannuksena käytin värin poistoa vartin päässä ja sain juurikasvun kans vaaleaksi ja nyt jälleen tasaisen punainen väri päässä :D

"Vieras"
Värjää tukka uudestaan punaseks, ni kyllä pitäs värin pysyä ja tarttua. Jos vaaleesta värjää punaseks tai tosi tummaks, ni joskus käy niin ettei värissä oo riittävästi pigmenttiä värjäämään hiusta. Tarkista myös vaikutusaika, ettet pidä liian vähää aikaa.

vai?
Itellä erittäin punainen tukka,ollut nyt noin puoli vuotta.Alunperin omat hiukset olivat mustat joihin tein useamman värin poiston,sen jälkeen kaikista kirkkain suoraväri mitä löytyy ja a'vot,nyt minulla on kirkuvan punaiset hiukset sävyä Fire. :)
Hyvin on pysynyt punaisena ja suoravärien kanssa ko leikkii ei tarvitse huolehtia omien hiusten puolesta,mönjä on kuin sormiväriä suoraan purkista päähään(ilman ammoniakkia ja hapetteita) juhannuksena käytin värin poistoa vartin päässä ja sain juurikasvun kans vaaleaksi ja nyt jälleen tasaisen punainen väri päässä :D
Eiks suoravärit oo niitä mitkä kestää tietyn määrän pesuja..

"joku"
Valitse hiusvärin kesto hiusten kunnon mukaan! 3-tasoa (kestoväri) kannattaa käyttää vain hyväkuntoiseen tukkaan. Paljon käsitellyssä 2-taso (vähitellen poispeseytyvä) voi kestää paljon pidempään ja tarttua paremmin kuin kestoväri! Huomasin kerran sattumalta ja sitten luin joltakin kampaamofoorumilta, että näin tosiaan on.

Minulla on muuten päinvastainen ongelma kuin ap:lla! Vaikka haluaisin värjätä ruskeaksi tai blondata, lopputulos on aina punainen. :( Itselläni ilmeisesti paljon punapigmenttiä omissa hiuksissa. Olen lopettanut värjäämisen kokonaan.

Aika moni sanoo ettei suoravärit pysy hyvin yllä,itse olen kyllä tykännyt kovastikin. Mulla on pohjilla oma tukka sellainen normaali suomalainen 'vaaleahko' jossa luultavasti hiukka punapigmenttiä,pisamia siis riittää :) itsellä kestää kirkkaanpunaisena noin 2 viikkoa,hyvin hoidettuna ja kesällä muuttui asteittain punaisesta oranssiksi kolmessa viikossa.Itse pesen treseme sarjan tuotteilla ja joskus laitan saunaan vaikuttaan hoitoaineessa sitä väriä(olen siis miksaillu hoitoaine pulloon sekaan tuota suoraväriä)

[QUOTE="joku";24528533]Se on kiertoilmaus maantienharmaalle.[/QUOTE]
Miksei ihmiset kanna ylpeänä maantienharmaita hiuksiaan? Tykkään omistani ihan kamalasti, vaikka juuri tällä hetkellä oonkin värjäyskierteessä. Tummanvaalea, tsiisus.

Yhteistyössä