Täällä köyhä äiti.

• Viestiketjun aloittaja köyhä äiti
  • Ensimmäinen viesti
myös köyhä
minäkin olen köyhä. erityislapsia hoidettavana ja puolison työttömyyttä. paljon yritystä. toivon sinulle paljon voimia, älä määritä itseäsi rahatilanteesi kautta vaikka jotkut niin tekevätkin. koeta pärjätä, ja tiedän että rankkaa on, paljon puutetta mistä et voinut kuvitellakaan aiemmin. Mutta olet nöyrä sellaisella tavalla jota raharikas ei voi oppia, ihmisenä paljon alastomampi mutta silti aivan yhtä arvokas.

"vieras"
Suomessa ei ole köyhyyttä. Pienituloinen voi olla, mutta ei köyhä. Köyhällä ei ole omaisuutta. Ei voi sanoa, että olen köyhä, kun tuloni ovat 1000 euroa kuukaudessa, mutta on mulla talo ja kaks autoo, laiva, kesähuvila ja lomamatkalla käydään joka vuosi ulkomailla.

[QUOTE="vieras";24522958]Suomessa ei ole köyhyyttä. Pienituloinen voi olla, mutta ei köyhä. Köyhällä ei ole omaisuutta. Ei voi sanoa, että olen köyhä, kun tuloni ovat 1000 euroa kuukaudessa, mutta on mulla talo ja kaks autoo, laiva, kesähuvila ja lomamatkalla käydään joka vuosi ulkomailla.[/QUOTE]Valitettavasti tämä on totta. Suomessa ei ole yhtään köyhää poislukien ne jotka eivät osaa käyttää järjestelmää hyväksi.

Se on kovin suhteellinen asia tuo köyhyys.
Mietin, että esim 2000 euron kuukausitulot olisivat meille ihan liian pienet suhteessa nykyiseen elintasoon - mutta samaan aikaan suhteessa henkilömäärään, joka niistä tuloista elää, ovat tulonne selkeästi isommat kuin meillä.
:)

Yhteistyössä