Sinä prkl joka myit Puuha Pete- lotto pelin Minipoppoon kirppiksellä

Ja myöskin nalle puh-muistipelin.
Innoissani ostin kummatkin tyttärelleni, koska oletin hinnankin puolesta kaiken olecan kunnossa eikä mainintaa ollut.
PAloimme tyttäremme kanssa pelata peli, mutta vit"@&tus oli huvin suuri, kun Puuhapetestä puuttui 4 lottolaudasta jokaisesta ainakin pari korttia. Eli en voinut edes ottaa vain paria lautaa käyttöön.
Oli viimeinen kerta kun ostan yhtään peliä kirppikseltä.

MIKSI ja MITEN kellään tulee edes mieleen myydä peliä, josta puuttuu hirveä kasa osia. Pari kuvaa olisin ymmärtänyt, mutta joka laudasta.

Eikä munkaan vitutus, mutta se, että sitä ei voinut pelata vaikka tyttö oli todella innostunut yllätyksestä. Voi Saa"@&na

En yleensä valita pienestä, mutta ketutti lapsen puolesta.
 
"just"
Ymmärrän vitutuksen. Joillekin ne eurot on vaan niin tärkeitä, että pitää myydä rikkinäinenkin tavara :(. Monethan laittaa vaatteisiin tahran päälle hintalapun.
 
Tuo on kyllä tosi inhottavaa.

Mutta inhottavaa on sekin, kun vie ehjän pelin myytäväksi ja kun sitten hakee tavaransa, peli on myymättä ja rikkinäinen ja osia puuttuu. En meinaa enää tohtia viedä pelejä myyntiin ollenkaan. :(
 
vcvc
On näköjään tosi yleistä, että hajallisia leluja ja pelejä myydään kirppiksellä. Ostin pojalle auton jossa ei takapyörät pyöri ja nyt se sillä ajelee naarmuttaen pöytiä ja lattioita...
 
"vieras"
Ostin viime viikolla kirppikseltä Burger Party -lautapelin ja koska peliä ei ollut sen kummemmin paketoitu, pyysin kirppiksen pitäjältä että saan ennen maksua ja hänen valvonnassaan tarkistaa ovatko kaikki osat tallessa.

Itse olen ostanut halpatavarakaupasta sellaista talouskelmua vähän paksumpaa ja huomattavasti kapeampaa rullassa myytävää läpinäkyvää pakkauskelmua, jolla pyörittelen kaikki pelilaatikot useamman kerran ympäriinsä kiinni ennen kirpparille vientiä. Jos joku yrittää nyysiä pelkkiä osia, sen purkaminen vie sen verran aikaa että putiikin pitäjä ehtii varmasti huomata touhun.
 
Hyväuskoinen
Nii-i.

Mä ostin kaksi sellaista disney kirjaa, missä oli niinkun palapelit joka sivulla. Hinta ei kyllä päätä huimannut, mutta vitutti kun siinä vielä erikseen luki että kaikki palat tallella.

Joo-o, eipä ollu ei. >.<
 
"hilppa"
[QUOTE="vieras";24519054]Ostin viime viikolla kirppikseltä Burger Party -lautapelin ja koska peliä ei ollut sen kummemmin paketoitu, pyysin kirppiksen pitäjältä että saan ennen maksua ja hänen valvonnassaan tarkistaa ovatko kaikki osat tallessa.

Itse olen ostanut halpatavarakaupasta sellaista talouskelmua vähän paksumpaa ja huomattavasti kapeampaa rullassa myytävää läpinäkyvää pakkauskelmua, jolla pyörittelen kaikki pelilaatikot useamman kerran ympäriinsä kiinni ennen kirpparille vientiä. Jos joku yrittää nyysiä pelkkiä osia, sen purkaminen vie sen verran aikaa että putiikin pitäjä ehtii varmasti huomata touhun.[/QUOTE]

Moni jättää tuollaiset ostamatta. Tuskin sinäkään ostat sikaa säkissä?
 
Mä avaan aina kaikki paketit, jossa ostopäätös on enää vain kiinni siitä, onko osat tallella ja ehjiä. Jos on, ostan tuotteen ja jos ei ole, näkee muutkin sen, eikä osta hekään vaan myyjä saa roudata romunsa takaisin kotiin.
 
[QUOTE="hilppa";24519175]Moni jättää tuollaiset ostamatta. Tuskin sinäkään ostat sikaa säkissä?[/QUOTE]

Mieluummin myymättä jäänyt ehjä peli (jonka voi vaikka antaa jollekulle) kuin myymättä jäänyt peli, joka on rikottu tai jonka palat on viety.

Tämä tietysti on vain minun mielipiteeni. Mutta ajattelin kyllä vetää teipillä pakkaukset kunnolla kiinni, kun seuraavan kerran vien pelejä myytäväksi.
 
:/
[QUOTE="just";24518936]Ymmärrän vitutuksen. Joillekin ne eurot on vaan niin tärkeitä, että pitää myydä rikkinäinenkin tavara :(. Monethan laittaa vaatteisiin tahran päälle hintalapun.[/QUOTE]

Jep,viimeks viime viikolla ostin "hyväkuntoiset" sukkikset tytölle ja kotona kun otin hintalapun pois niin hirveä maalitahra alla,joka ei pesussa lähtenyt mihinkään. Kyllä vaan ihmisillä on pokkaa.
 
"samatäällä"
minä olin kirpparilla maksamassa lelua, jonka lapsi oli valinnut. Kas, kassalla huomattiin että hintalappu piti rikkinäistä lelua "koossa". peruin kaupan jo siinä ja sanoin että ei me valmiiksi rikkinäistä lelua osteta. Jotenkin kirpparit menettänyt merkityksensä, kun hakemalla saa hakea ehyttä ja puhdasta tavaraa. käytetty menee, mutta rajansa kaikella. ps. en enää kierrä kirppareita.
 
"Hohhoh"
En oo juurikaan myynyt kirpparilla tavaraa, mut aikalailla taas naurattaa tää sakki. Jotka kuvittlee kirpparilta saavansa melkein ilmaiseksi hyvää tavaraa. Kun jo joku myyntipöytäkin maksaa monta kymmentä euroa. Miettikää nyt vähän. Mitä uulette, jos joku muumitalo, joka uutena maksaa 40-50euroa, maksaakin pari euroa, niin onkohan se ihan priima? Naurattaa nää ihmiset joiden pitäis ilmaiseksi saada kaikki. Jonkun verran ostan kirpparilta kamaa, enkä todella odota sen olevan mitään uuden veroista. Käytetty tavara on käytetty. Jos ehjää haluaa, niin ostaa sit kaupasta uutta.
 
"vieras"
[QUOTE="hilppa";24519175]Moni jättää tuollaiset ostamatta. Tuskin sinäkään ostat sikaa säkissä?[/QUOTE]

Jokainen voi ihan itse valita ostaako pakatun pelini vai ei, talouteni kun ei ole mitenkään kirpparituloista riippuvainen ja jos itselleni tarpeettomat pelit eivät mene kaupaksi, lahjoitan ne eteenpäin ilmaiseksi tai vien kierrätykseen.

Pääsääntöisesti ostan lautapelini uutena netti- ja kivijalkakaupoista ja säilytän ne kaikkine osineen ja ohjeineen niin että ovat uudenveroisia ja pelikelpoisia vielä eteenpäin lähtiessäänkin.
 
Ehkä se äiti on vaan laittanu pelin myyntiin ja sinne mukaan kaikki palat, mitä nyt on nurkissa pyörinyt. Eikä sitten ole alkanut tarkastelemaan, onko jokainen kortti tallella. Ei tietenkään niin ole kilttiä tehdä, mutta ei kaikki viitsi käyttää paljoa aikaa tavaroiden tarkasteluun, jos ne sitten myydään eurolla tai parilla.
 
meillä kysyisin ainakin kirpparinpitäjältä saako palauttaa. itse voin kertoa omasta kokemuksesta että myin jotain remonttilitkua jonka purkki oli avaamaton. no se olikin mennyt pilalle kun ostaja avasi kotonaan purkin. ja kirpparimyyjä soitti että ottaisinko takaisin,no tietysti otin, jostain syystä litku oli menny pilalle.
 
"marina"
kyl must on törkeää laittaa jotain rikkinäistä myyntiin jos ei erikseen mainita et puuttuu jotain olennaista kun ei tiedä miten paha mieli siitä jollekin voi tulla ja et joku voi oikeesti olla ostamassa viimesillä rahoilla jotain kivaa lapselleen.
 
[QUOTE="Hohhoh";24519666]. Miettikää nyt vähän. Mitä uulette, jos joku muumitalo, joka uutena maksaa 40-50euroa, maksaakin pari euroa, niin onkohan se ihan priima? Naurattaa nää ihmiset joiden pitäis ilmaiseksi saada kaikki. Jonkun verran ostan kirpparilta kamaa, enkä todella odota sen olevan mitään uuden veroista. Käytetty tavara on käytetty. Jos ehjää haluaa, niin ostaa sit kaupasta uutta.[/QUOTE]


Mä en ole sanonut, että mun pitäis saada ilmaiseksi mitään. En sanonut, että se muumitalo maksoi vain pari euroa.
Mua vaan sampeaa ostaa jo valmiiksi rikkinäisiä leluja. Olisin mielelläni maksanut hiukan enemmän jos se olisi ollut ehjä.
Tuon olisin jättänyt ostamatta vallan jos olisin ostohetkellä tiennyt sen rikkinäiseksi.
 
"vieras"
Mieluummin myymättä jäänyt ehjä peli (jonka voi vaikka antaa jollekulle) kuin myymättä jäänyt peli, joka on rikottu tai jonka palat on viety.

Tämä tietysti on vain minun mielipiteeni. Mutta ajattelin kyllä vetää teipillä pakkaukset kunnolla kiinni, kun seuraavan kerran vien pelejä myytäväksi.
Peesi, tätä juuri ajan takaa sillä että ns. sinetöin pelilaatikot myyntiä varten.

Voisin toki myös näyttää kirpparin pitäjälle että pakkauksen sisältö on kuvauksensa mukaisesti täydellinen ja kaikki osat tallessa ennen kuin kelmutan sen siinä tiskillä. Siinähän sitten mammat seisovat sen aikaa euron rättiensä kanssa kassajonossa :)
 

Yhteistyössä