Kerjäläislapset eivät pääse kouluun Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n.m.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää muistaa mainita siskolle,että kun lähtevät englantiin kohta puoliin mummoa tapaamaan ( lapset saivat vapaata koulusta ) niin muistaa vaatia perille päästyään,että LASTEN TÄYTYY PÄÄSTÄ ENGLANNISSA KOULUUN OPPIVELVOLLISUUDEN TAKIA! Mummoa ehtii tapailla sitten illemmallakin!

Kaikille samat oikeudet!!!! Saisi loppua tämä hyysääminen.
Suomessa työttömyys rehottaa, kaikille ei ole asuntoja, rahat ei riitä niin mitä tekee Suomi?
Työntää rahat ja hyysäykset muiden maiden kansalaisille!! NICE.

Eli rankaistaan vaan lapsiakin siitä, että vanhemmat on kerjäläisiä... Näin saadaan uusi sukupolvi kouluttamatonta romaniporukkaa.

Ei rangaista. Oleskueluluvalla olevien alspet pääsevät Suomessa kouluun. Miksi ns. turistien lapsien pitäisi päästä. Kerjääviä turisteja nämä romanilapset perheineen ovat. Minusta ajatus heidän ottamisestaan muutenkin ylikuormitettuun peruskouluun on liikaa vaadittu.
Eli ei minun veroprahoillani lapseni viereen istumaan tautisia kerjäläisiä.

[QUOTE="vieras";24517273]
Kyllä soisin, että romanian romanilapsille järjestettäisiin opetusta täällä meillä, verovaroilla. Olisi sopivaa hyväntekeväisyyttä tarvitseville. Enemmän taitavat tarvita ilmaista koulutusta kuin monet muut "vaihto-opiskelijat"[/QUOTE]

Sinsuta siis kenen tahansa turistin alpsi saisi tulla suomalaiseen kouluun. Ummikkona, tautisena sinne vaan.

[QUOTE="Ullis";24517341]Ei rangaista. Oleskueluluvalla olevien alspet pääsevät Suomessa kouluun. Miksi ns. turistien lapsien pitäisi päästä. Kerjääviä turisteja nämä romanilapset perheineen ovat. Minusta ajatus heidän ottamisestaan muutenkin ylikuormitettuun peruskouluun on liikaa vaadittu.
Eli ei minun veroprahoillani lapseni viereen istumaan tautisia kerjäläisiä.[/QUOTE]

Suosittelisin sinulle paluuta koulun penkille, jos ulosanti on muutenkin tuota luokkaa. Eipä sittenkään, ei minun verorahoillani lapseni viereen istumaan idiootteja aikuisia.

Suosittelisin sinulle paluuta koulun penkille, jos ulosanti on muutenkin tuota luokkaa. Eipä sittenkään, ei minun verorahoillani lapseni viereen istumaan idiootteja aikuisia.

Olen kyllä peruskouluni käynyt jo hyfän aikaa sitten. Suo anteeksi, jos kirjoitusvirheet häiritsevät. Yhdellä kädelllä on paha kirjottaa ja toisella pitelen vauvaa.

Jos se tekee minusta idiootin, että käsitän rahojen rajallisuuden niin sitten olen mielelläni idiootti. huolestuttaa vain, että tuollaiset sinisilmäiset tolvanat voivat vielä ajaakin ne kerjäläismukulat kouluun. Se tietäisi kuluja terveydenhuollollekin kun mukulat tarvitsevta terveystodistuksen, saati niitä lukuisai kuluja joiat syntyy ummikkojen opetuksesta.

Tuntuu, ettei ihmisillä ole kauheasti käsitystä todellisesta elämästä. Kuvitetelvat, että helpostihan siitä otetaan söpöt kerjälaismukulat koulunpenkille. Annetaan koululounas ja lahjoitetana niille lapsiemme vanhoja vaatteita, etteivät raukat palele.
Ei kouluun niin vain tulla. Lapset vaativat terveystodistuksen ja se tarkoittaa sitä, että he jonottavat terveyskeskukseen. Kuinka monen vanhempi on halukas kuskaamaan lapsensa tarkastukseen. Siellä sitten lääkäri antaa ohjeet kuinka hoitaa loiset ja laittaa merkinnän kellä on hepatiittia tai muita tarttuvia veritauteja.
Vai suoraan kadultako heidän pitäisi päästä pulpettiin? Loisineen ja tarttuvine tauteineen. Mielisairauksineen tavalliseen luokkaan vain. Laitetaan poliisi joka luokan ovelle järjestystä valvomaan.

On eri asia olla oleskeluluvalla Suomess akuin kerjäläisturistina.

[QUOTE="Ullis";24517478]Tuntuu, ettei ihmisillä ole kauheasti käsitystä todellisesta elämästä. Kuvitetelvat, että helpostihan siitä otetaan söpöt kerjälaismukulat koulunpenkille. Annetaan koululounas ja lahjoitetana niille lapsiemme vanhoja vaatteita, etteivät raukat palele.
Ei kouluun niin vain tulla. Lapset vaativat terveystodistuksen ja se tarkoittaa sitä, että he jonottavat terveyskeskukseen. Kuinka monen vanhempi on halukas kuskaamaan lapsensa tarkastukseen. Siellä sitten lääkäri antaa ohjeet kuinka hoitaa loiset ja laittaa merkinnän kellä on hepatiittia tai muita tarttuvia veritauteja.
Vai suoraan kadultako heidän pitäisi päästä pulpettiin? Loisineen ja tarttuvine tauteineen. Mielisairauksineen tavalliseen luokkaan vain. Laitetaan poliisi joka luokan ovelle järjestystä valvomaan.

On eri asia olla oleskeluluvalla Suomess akuin kerjäläisturistina.[/QUOTE]

Euroja siihenkin menee, kun ulkomaalaiset oleskeluluvalla suorittavat yliopistotutkintoja suomalaisissa yliopistoissa ILMAISEKSI.
Edelleen olen sitä mieltä, että kouluopetuksen (ja terveydenhuollon, joka EU:n jäsenmaiden kesken kuuluu turisteillekin) järjestäminen romanikerjäläisten lapsille olisi hyvän tekemistä lähimmäisille, eikä mitenkään minulta pois...huoh. ;)

Yhteistyössä