Kuinkahan helposti nykyään menee auto lunastukseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolaroitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea sanoa, mutta jos menee niin yleensä siinä aina häviää, koska vakuutusyhtiö tarjoaa samanikäistä ja samanlaista tilalle tai huomattavasti vähemmän rahaa kuin auto kaupassa maksaisi.
 

Yhteistyössä