Olen huolissani kaveristani, pitäskö lähteä käymään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuulin tutuilta juttua, että ovat eilen yöllä nähneet kaverini kaupungilla aivan ympäripäissään/mahdollisesti jopa jossain muissa aineissa, siis aivan sekaisin joka tapauksessa. En nyt viitsi yksityiskohtia kertoa, mitä on siellä riehunut ja touhunnut, mutta ilmeisesti lopulta on saanut turpaansa. En tiedä miten ilta on päättynyt.

Yritin soittaa kaverin kännykkään, mut tulee vaan ilmoitus "valitsemaanne numeroon ei oteta puheluja". Googlettelin, et se saattais johtua jostain maksamattomista laskuista, en tiedä, mut ainakaan en siis puhelimitse saa yhteyttä. Facebookissakaan ei ole online.

Kaveri asuu lähellä, joten periaatteessa voisin mennä ovelle kysymään onko ok... Ja menisinkin, ainoa mutta tässä on vaan se, että kyseinen kaveri on exäni. En haluaisi hänen ajattelevan, että roikun hänessä tms. Mutta nyt oon kyllä suoraan sanottuna aika huolissani.

[QUOTE="vieras";24512686]No jos tuo ei ole ihmiseltä tavanomaista käytöstä, niin ehkä tarkistus olisi paikallaan. Omaa exää en tosin lähtisi tarkistamaan.[/QUOTE]

Humala on kyllä tyypille ihan tavallista käytössä, mutta nyt kuulin käyttäytyneen todella oudosti ja pelottavasti... Eihän asia tietysti periaatteessa mulle kuulu eikä ole mun ongelmani, mutta kyllä me on kuitenkin sovussa erottu ja kavereina periaatteessa pysytty, vaikkei niin kauheasti nykyään yhteyttä pidetäkään...

Yhteistyössä