Pidän Po.P:n ja Me&I:n kuvioista, mutta ne värit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makuasia tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makuasia tämäkin

Vieras
Moni kuvio viehättää minua ja sopisi tytölle ja pojalle, mutta ostamatta on jäänyt monesti värien vuoksi.

Esim nyt Po.p:lla on viehättävä autokuvioinen paita ja mekko. Kuvio olisi mukava tytönkin päällä, kukalliset autot tekisivät siitä tyttömäisen. Pojallekin se kelpaisi. Mutta miksi pohjaväri on niin tumma (luonnossa jopa tummempi kuin nettisivulla)? Monessa muussakin kuosissa sama juttu. Minä tykkäisn raikkaista väreistä, enkä mielelläni pue tummaa lapselle. CAR JAM DRESS (CHILD)

Me&I onnistuu tekemään väriyhdistelmiä, jotka laukaisevat migreenini. Olen joutunut pyytämään kaverilta, ettei pue meille kylään tullessaan pojalleen tiettyjä Me&I vaatteita, koska saan niistä päänsäryn ja näköhäiröitä, pahimmilaan migreenikohtauksen. Esim nykymallistosta kärpässienikuvioinen ja skootterikuvioinen paita :x

Haluaisin puhtaita raikkaita värejä, ei vastavärejä ja räikeitä migreenisävyjä. Olenko ainoa vai ihan outolintu ajatuksineni ja mielipiteeni kanssa? Niin moni tuntuu vain hehkuttavan noita vaatteita ja niiden värikkyyttä. Toki molemmilta löytyy ihan OK vaatteitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja makuasia tämäkin;24508500:
Me&I onnistuu tekemään väriyhdistelmiä, jotka laukaisevat migreenini. Olen joutunut pyytämään kaverilta, ettei pue meille kylään tullessaan pojalleen tiettyjä Me&I vaatteita, koska saan niistä päänsäryn ja näköhäiröitä, pahimmilaan migreenikohtauksen. Esim nykymallistosta kärpässienikuvioinen ja skootterikuvioinen paita :x

Vau. Sulla on varmaan vaikea elämä, otan osaa.

Vau. Sulla on varmaan vaikea elämä, otan osaa.

Eihän tämä nyt normielämässä kamalsti vaikuta. Välttelen vain katsomasta lapsia joilla on pääänsä vaatteita joiden väriyhdistelmän tiedän laukaisevan migreeniin. Ystäväni lapsi on kummilapseni ja onhan se kiva, että heidän kylään tulessa voin ottaa lapsenn kontaktia ;)

Ei iso ongelma, ei tee elämästäni mahdotonta. Mutta kuitenkin saan kai minäkin jossain purkaa inhotukseni tiettyjä vaatteiden sävyjä kohtaan?

no minusta tuo liikenneruuhkamekko on kaunis j tummansininen on tytöllä juhlava väri.
mua kans jotku meandin väriyhdistelmät ärsyttää mutta onhan noita merkkejä muitakin, kameleont, småfolk, metsola, eikö mistään löydy sinulle sopivaa?

Mulla ne kirkasvalolamput saa aikaan mahtavan päänsäryn/migreenin. Olenkin vakkarikaupoissani laittanut pyynnön, että ne siirrettäisiin pääkäytäviltä syrjemmälle, koska en pysty edes ohi kävelemään. Siinä mielessä kyllä ap:tä ymmärrän.

Meillä on tuo mekko tytölle! Minusta aivan ihana. Ja minusta värit on puhtaat ja tekevät kirjavasta kuosista jopa rauhallisen. Tykkään perusväreistä. Makuja on monia :)

Yhteistyössä