Minkä eri maalaisten kanssa olet harrastanu seksiä?

• Viestiketjun aloittaja mannekiini
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";24506384]kun sanon että kerran on ollut klamydia kun olin 16v, ja seurustelin ensimmäistä kertaa, suomalaisen pojan kanssa.
Sen jälkeen ei oo sukupuolitautia ollut, ja testeissä kuitenkin käynyt vuosittain!

Ja siis en valehtele enkä kaunistele asiaa!

Ihme että heti tulee mieleen sukupuolitaudit...? miksi?[/QUOTE]

Miksi käyt vuosittain testeissä? Etkö kuitenkaan luota mieheesi?

Jeesh!
Suomalaisia, venäläis-ukrainalainen, israelilainen. Viime mainitulla oli isoin, oli myös kova lirkuttelija ja valheen veistäjä. Särki sydämeni, mutta sai multa onneksi pysyvän muiston jota kantaa hautaan asti xD

"Hmm"
Eikö teitä haittaa että kaikenmaalaiset tyypit on sorkkinu teitä??
Esim Intialaisella naisella on vain intialaisia miehiä,marokkolaisella vain marokkolaisia miehiä jne..
Onko sittenkään kaukaa haettu kun ulkkikset pitää suomalaisia akkoja helppoina??
Takapuolenne on todella matkustellut:)

[QUOTE="Hmm";24507657]
Takapuolenne on todella matkustellut:)[/QUOTE]

ei mun takapuoli ainaka matkustanu ku yhteen strippibaariin naapuripaikkakunnalle ja yht äkkiä huomasin olevani lavalla ja jumalaton kulli naaman edessä :D siitä vähä niinku alko meijän juttu ;)

"Minni"
[QUOTE="Hmm";24507657]Eikö teitä haittaa että kaikenmaalaiset tyypit on sorkkinu teitä??
Esim Intialaisella naisella on vain intialaisia miehiä,marokkolaisella vain marokkolaisia miehiä jne..
Onko sittenkään kaukaa haettu kun ulkkikset pitää suomalaisia akkoja helppoina??

No ei se sillä herkkuhetkellä haitannu! Olet vissiin aika nuori, kun haaveilet itse samanlaisista kokemuksista!

[QUOTE="Hmm";24507657]Eikö teitä haittaa että kaikenmaalaiset tyypit on sorkkinu teitä??
Itselläni on ollut vain 3 suomalaista kumppania, mutta en nyt oikeasti voi ymmärtää millä tapaa se on kamalampaa, että on paneskellut kymmentä eri maalaista, kuin kymmentä suomalaista? Ne ulkomaalaiset voivat ihan hyvin olla paljon tutumpia ja läheisempiä kuin kukaan suomalainen. En vetäisi kovin pitkällisiä johtopäätöksiä toisten moraalista seksikumppanien kansallisuuden perusteella.

Aries 78
Nuorempana olin hieman kokeilunhaluinen, ja olin lapin hiihtokeskuksessa töissä talvisin :D
-suomi
-norja
-venäjä
-islanti
-kiina

Yhden etelä-amerikkalaisen kanssa olin, mutta en muista mistä maasta hän oli. Mutta tumma ja tulinen latino :)

??
Itselläni on ollut vain 3 suomalaista kumppania, mutta en nyt oikeasti voi ymmärtää millä tapaa se on kamalampaa, että on paneskellut kymmentä eri maalaista, kuin kymmentä suomalaista? Ne ulkomaalaiset voivat ihan hyvin olla paljon tutumpia ja läheisempiä kuin kukaan suomalainen. En vetäisi kovin pitkällisiä johtopäätöksiä toisten moraalista seksikumppanien kansallisuuden perusteella.
Samaa ihmettelen? Millä tavoin se kumppanien kansalaisuus vaikuttaa moraaliin?!

:)
Samaa ihmettelen? Millä tavoin se kumppanien kansalaisuus vaikuttaa moraaliin?!
No silleen että sitten kertovat muille kotimaassaan kuinka helppoa lihaa on saatavana. Tietäisittepä vaan mitä teistä puhutaan opiskelija asuntoloissa.
Vertailevat maita keskenään ja naureskelevat.
Ja lopuksi otatte suomalaisen miehen ja odotatte häneltä totaalista puhtoisuutta ja arvostusta.Mä en taas tajuu tollaisia "matkailijoita" jotaka kerää joka mantereen tauteja ja kokemuksia.
Onko teillä kartta kotona johon laittaa nuppineula aina uuden maan kohdalle??

quu
Olen 40+ eikä ole koskaan ollut sukupuolitautia. Nigerialainen on lapseni isä. Olimme naimisissa 10v.
Nykyinen mieheni on vietnamilainen. Yhden suomalaisen kanssa olen asunut saman katon alla.

Ihan sama onko mies suomalainen vai ei. En ole koskaan hakeutunut tietoisesti tietyn maalaisen seuraan.

??
No silleen että sitten kertovat muille kotimaassaan kuinka helppoa lihaa on saatavana. Tietäisittepä vaan mitä teistä puhutaan opiskelija asuntoloissa.
Vertailevat maita keskenään ja naureskelevat.
Ja lopuksi otatte suomalaisen miehen ja odotatte häneltä totaalista puhtoisuutta ja arvostusta.Mä en taas tajuu tollaisia "matkailijoita" jotaka kerää joka mantereen tauteja ja kokemuksia.
Onko teillä kartta kotona johon laittaa nuppineula aina uuden maan kohdalle??
Eipä ole koskaan mitään tauteja ollut. Jos olen ollut muutamien ulkomaalaisten miesten kanssa, miten se tekee minusta "helpon lihan"? Entä jos olisin ollut muutamien suomalaisten kanssa? Merkkaatteko tekin karttaan "Turku, Helsinki, Kontula, Eira.." panojenne jälkeen? Kalentereissanne on merkinnät, milloin olette saaneet ties minkä klamydian suomalaisilta äijiltä?

PS. En ikinä ole huolinut suomalaista, enkä huolisikaan.

"vieras"
[QUOTE="utelias";24506488]No kertokaas nyt rehellisesti ja suoraan, onko jotain ja mitä eroa eri maalaisissa seksikumppaneissa? Rankkaisitteko jonkun tietyn maalaisen listan kärkeen jostain erityisestä syystä? Tuleeko kulttuurierot esille jotenkin?[/QUOTE]

no isoimmat ja parhaimmat on löytyneet kyllä ihan jostain muualta (alkuperältään) kuin suomesta :D tällä nyt ei varsinaisesti ole mitään tekemistä kulttuurin kanssa muuten.

Tää
suomi, ghana, nigeria, kongo, gambia, somalia, turkki, irak, iran, tunisia, egypti, kosovo, ranska, intia, kreikka, italia, israel, marokko, espanja, tässä nyt suurin osa... parhaat on ollu ghana ja turkki! Ei tauteja :)

Yhteistyössä