V
"vieras"
Vieras
Minulla on nyt jo vuoden ikäinen uros, sekä tyttö varattuna (seuraavasta syntyvästä pentueesta). Rotukoiria. Tulevaisuudessa toivoisin että voisin pennuttaa koirat, jos kaikki menee hyvin. Uros on täysin terve ja puhdasrotuinen tietenkin, sillä on hyvä sukutaulu ja kasvattajan mielestä kaikinpuolin hyvä yksilö. Olen harkinnutkin sen viemistä näyttelyyn.
Jos saisimme myös hyvän tytön, niin astutus voisi onnistua. Kaikki pennut pitäisimme itse, tai ne menisi lähipiiriin. Pennuilla ei siis ole tarkoitus tehdä rahaa, vaan haluaisimme muuten koirillamme pennut teetättää.
Koiria minulla on aina ollut, mutta pennutus on ihan uutta. Mutta olisi kiva kuulla kokemuksia ja ohjeita ja vinkkejä esim. hyvistä tietolähteistä.
Jos saisimme myös hyvän tytön, niin astutus voisi onnistua. Kaikki pennut pitäisimme itse, tai ne menisi lähipiiriin. Pennuilla ei siis ole tarkoitus tehdä rahaa, vaan haluaisimme muuten koirillamme pennut teetättää.
Koiria minulla on aina ollut, mutta pennutus on ihan uutta. Mutta olisi kiva kuulla kokemuksia ja ohjeita ja vinkkejä esim. hyvistä tietolähteistä.