Kepsis
Kuulostaa kyllä suhteellisen extreme tarinaltaEi ollu Aries mun tarina. Kepsis, se tarina oli tosiaan my ass kamaa, ei sellaista saa kasvikselle tehä
Kuulostaa kyllä suhteellisen extreme tarinaltaEi ollu Aries mun tarina. Kepsis, se tarina oli tosiaan my ass kamaa, ei sellaista saa kasvikselle tehä
Pistä leikkikoulu pystyyn. Olisi varmaan ensimmäinen suomessaPitäiskö nyt parantaa tavat ja alkaa höyläilemään palstalaisia? Olis siinä kyllä harrastus....
Kyllä sen voi rivien välistä lukea.Hmmm... Voihan sen itseasiassa Nikke Knatterton johtopäätellä tuosta nyt kun oikein mietin mistä sinulle tuli mieleen.
muoks. Niin ja mihis mä niitä bataatteja muuten tarvitsisin?
Älä nyt senttäs....
Mä kuolen nauruun täällä
Ja vastaus, en ole ainakaan tietääkseni.
Kolmen tunnin yö unilla ja neljällä pannulla kahvia, kyllä mä voin vaikka tehdä niin :saint:Älä nyt senttäs....
Niin, joudut nyt kyllä sitten passaamaan minut ihan kokonaan, todella surullista.Kyllä sen voi rivien välistä lukea.
Ens yönä sit nukut. Otat vaikka pepin kainaloon unileluksi.Kolmen tunnin yö unilla ja neljällä pannulla kahvia, kyllä mä voin vaikka tehdä niin :saint:
Btw, lasketaanko unet kans(kö)?
Mä väkisin katoin kylmän ringin ja sit olinki taas pirtee ku se loppu... Kolmen aikaa nukuin sellasia vartin pätkiäMiks ihmiset ei ole nukkuneet? Ei ihme et jutut menee tälleen
Peppi korjaa puja myöhään yöhön ja aamulla valmistautuu keikalle..eli mun unet jää vähiin tällä kertaa...Ens yönä sit nukut. Otat vaikka pepin kainaloon unileluksi.
papuja, pupuja vai pukuja?Peppi korjaa puja myöhään yöhön ja aamulla valmistautuu keikalle..eli mun unet jää vähiin tällä kertaa...
Ja mä aion..... kattoo telkkaria :saint: Myöhään yöhön...Peppi korjaa puja myöhään yöhön ja aamulla valmistautuu keikalle..eli mun unet jää vähiin tällä kertaa...
:'(Niin, joudut nyt kyllä sitten passaamaan minut ihan kokonaan, todella surullista.
No mä olen puol yötä leiponu kaakkuja. Tääl ois vielä tota kermavaahtoa reilusti jäljellä jos ruualla kerta aletaan leikkimään.z.. Hyi MiuaMiks ihmiset ei ole nukkuneet? Ei ihme et jutut menee tälleen
Kermavaahto kelpaa kylläNo mä olen puol yötä leiponu kaakkuja. Tääl ois vielä tota kermavaahtoa reilusti jäljellä jos ruualla kerta aletaan leikkimään.z.. Hyi Miua
öh...pukujapapuja, pupuja vai pukuja?
Mun pitäs mennä vaakatasoon vähän lepuuttaan.öh...pukuja
Mitä sä leputat?Mun pitäs mennä vaakatasoon vähän lepuuttaan.
Aivoja.Mitä sä leputat?
Ai, se on semmonen....Aivoja.