Miä
Eikö äiti opettanut että ruualla ei saa leikkiä? :xmas:Niin se, mulla on vielä se bataatti tallella.
Eikö äiti opettanut että ruualla ei saa leikkiä? :xmas:Niin se, mulla on vielä se bataatti tallella.
Äiti opetti että pitää olla avomielinen.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24503611:Eikö äiti opettanut että ruualla ei saa leikkiä? :xmas:
Ihan hyvä opetus tuokin on Ja selvästi meni oppi perilleÄiti opetti että pitää olla avomielinen.
Mikä bataatti?! Olen luullut että vain sinä olet ollut minussa?!!! En kyllä nähnyt kun tulit takaa mutta höh Huijari!Niin se, mulla on vielä se bataatti tallella.
No hittolainen kyl jokanen poika kuuntelee äitiä, eiks ni?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24503634:Ihan hyvä opetus tuokin on Ja selvästi meni oppi perille
Sinäkin senkin hottis sambanainen. Menetkös siitä !
Ja kannusti ilmeisesti myös uteliaisuuteen ja kokeilunhaluisuuteen, kun bataatti mitä ilmeisemmin on yksi sun suosikeista seksilelujen top kympissä. :xmas:Äiti opetti että pitää olla avomielinen.
BATAATTIvoileipä?Jaa, jos Kepsis ja Miä asuu samalla suunnalla niin mehän saadan voileipä aikaan
mä olen kaikella avoinBATAATTIvoileipä?
Ei muuta kun treffeille, Kepsis voi laittaa bataatin rintapieleen että tunnistan sulhoniBATAATTIvoileipä?
HA Kyllä nyt viedään miestä helpollaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24504265:Ei muuta kun treffeille, Kepsis voi laittaa bataatin rintapieleen että tunnistan sulhoni
Taidankin lähteä seuraaviin ST.Michel-ajoihinmä olen kaikella avoin
Pidetään palsta pervot tapaaminen siellä sit...Taidankin lähteä seuraaviin ST.Michel-ajoihin
Muist ottaa bataatteja mukaan.Taidankin lähteä seuraaviin ST.Michel-ajoihin
Mukana Bataatti kouraan ja vaatteet jätetään kotiin..Pidetään palsta pervot tapaaminen siellä sit...
Ihanaa kun mun fetissit muistetaan näinAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24504289:Mukana Bataatti kouraan ja vaatteet jätetään kotiin..
Pussillinen bataatteja tuliaisiksiMuist ottaa bataatteja mukaan.
Kaikki vaan yhteen kasaan, sellanen kerrosvoikkari. Ja kuvia palstalle!Mites tää jako menee? CM aries, miä ja miä? vai miä CM, aries miä? miä en tiiä.
Vai laitetaanko vaan arviosta bataatteja joka paikkaan mistä kiinni saa...
No tottakai.. Miä olen vähän heikkona palomiehiin ja muihin pelastajiin, jos viittit pistää vaikka palomiehen kypärän päähän niin myö tullaan toimeen vallan loistavastiIhanaa kun mun fetissit muistetaan näin