V
vaavin mamila
Vieras
Meillä on vauva kohta 3 kk ja mies kutsuu tänne kavereitaan jatkuvasti kysymättä multa mitään. Monta kertaa asiasta on juteltu, ei auta. Nyt esim. olin vauvan kanssa päikkäreillä ja kun nousin pikkupöksysilläni ja tukka pystyssä sängystä, olikin tupa täynnä porukkaa, miehen kavereita. Yksi aamu kun kerrankin sain nukkua pitkään, oli mies kutsunut vanhempansa kahville ja kun taas tukka pystyssä nousin, oli appivanhemmat keittiössä kahveella. Usein nautin rennosta hetkestä vaikka sohvalla kun ykskaks meille tuleekin miehen kutsumia vieraita, joista ei ole mulle mitään maininnut. Joskus toki niiden tulo on ihan ok, mutta usein on sellainen hetki että rasittaa.
Mieheni tekee iltatöitä, joten ennen äitiyslomaani (minä teen päivätyötä) mua ei miehen kaverien vierailut tietysti hetkauttaneet kun olin itse töissä ja äitiyslomalla ennen vauvan syntymää se oli ok, koska mulla oli välillä jopa tylsää. Mutta nyt....
Mies sanoo, ettei voi kertoa etukäteen, kun ei oikein tiedä jos vaikka suutun tai sanon ettei tänne voisikaan tulla.
Mieheni tekee iltatöitä, joten ennen äitiyslomaani (minä teen päivätyötä) mua ei miehen kaverien vierailut tietysti hetkauttaneet kun olin itse töissä ja äitiyslomalla ennen vauvan syntymää se oli ok, koska mulla oli välillä jopa tylsää. Mutta nyt....
Mies sanoo, ettei voi kertoa etukäteen, kun ei oikein tiedä jos vaikka suutun tai sanon ettei tänne voisikaan tulla.