Osaako joku tulkita unen, missä imetin exää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Ekaksi huomasin, et mun vasen rinta oli paisunut kahden pään kokoiseksi ja imetin siinä pientä söpöä nöpönenästä vauvaa. Sit huomasin, et rinnasta ei tule maitoa ja ihmettelin miksi imettäminen tuntui niin hyvältä. Sit huomasin, et se vauva olikin muuttunut sen näköiseksi kuin se yks mies siinä tv-leffassa, joka tuli vasta ikään. Se mini mies. Mut sillä mini miehellä oli mun exän kasvot.
 
Olen tutkinut unia jo pitkään ja mielestäni tässä on kaksi tulkintaa.

Tulkinta 1. Unia on monenlaisia ja osasta voidaan ennustaa tulevaa. Uni jossa imetät lasta, kertoo siitä että tulevaisuudessa tulet olemaan raskaana. Koska uni on positiivinen, on raskauskin toivottu ja onnellinen. Se kertoo myös vakaasta elämästä ja onnellisesta parisuhteesta. Runsaat rinnat siis kuvastavat sitä, että ei teiltä mitään puutu. Se, että vauva muistuttaa jotain tiettyä henkilöä, kertoo tietenkin että tämä henkilö on lapsesi isä ja aviopuolisosi.

Tulkinta 2. Se on uni, eli pelkkä alitajuntasi tuote. Ei meinaa muuta kuin sitä että olet takertunut eksääsi.
 

Similar threads

Yhteistyössä