IIIK! Katsokaa, mitä mä löysin kirpparilta

Status
Viestiketju on suljettu.
kai mielipiteen sanoa, että oli hänen mielestään kallis. Olisit itse sanonut varmaan samoin, jos sun mielestä joku esine olisi ollut liian kallis. Miksi kaikki mikä on yhtään negatiivisesti sinulle sanottu, nii hyökkäät silmille!?! Oikeus mielipiteeseen on muillakin, kun vaan sinulla, eikö?

Ei kai tuo nyt ihan sentään silmille hyökkäys ollut?

35 euroa, olisin varmaan itsekin sitä ihaillut ja miettinyt moneen kertaan, mutta todennäköisesti en olisi raskinut ostaa. Paitsi jos olisin etsinyt juuri sellaista pitkään. Muttei se hinta nyt mikään järjetön ole, itselläni vaan on laskenut koko ajan se katto siinä, että mitä ostaa ja millä rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24490659:
Ei kai tuo nyt ihan sentään silmille hyökkäys ollut?

35 euroa, olisin varmaan itsekin sitä ihaillut ja miettinyt moneen kertaan, mutta todennäköisesti en olisi raskinut ostaa. Paitsi jos olisin etsinyt juuri sellaista pitkään. Muttei se hinta nyt mikään järjetön ole, itselläni vaan on laskenut koko ajan se katto siinä, että mitä ostaa ja millä rahalla.

Ap:lla on vaan tapana reagoida kritiikkiin hiukan suurentelevaan ja ei niin kivaan tapaan. Ja tuo vastaus ei ollut kiva mun mielestä. Monesti tunnen Ap:n kirjoitukset uhkaavina :)

Ap:lla on vaan tapana reagoida kritiikkiin hiukan suurentelevaan ja ei niin kivaan tapaan. Ja tuo vastaus ei ollut kiva mun mielestä. Monesti tunnen Ap:n kirjoitukset uhkaavina :)

Ehkäpä on puolin ja toisin vähän liikaa tulkintaa ilmassa :) Silloin sitä helposti tuntee monta kertaa ilkeämmäksi ja uhkaavammaksi toisen viestin, vaikkei siinä varsinaisesti olisi mitään kovin kummallista.

Mulla ei ollut mitään ensikuvaa apstä kunnes erääseen hyvin samantapaiseen ketjuun törmäsin. Ei näistä äyskinnöistä voi saada kovin ruusuista kuvaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24490688:
Ehkäpä on puolin ja toisin vähän liikaa tulkintaa ilmassa :) Silloin sitä helposti tuntee monta kertaa ilkeämmäksi ja uhkaavammaksi toisen viestin, vaikkei siinä varsinaisesti olisi mitään kovin kummallista.

En nyt meinannut vaan tätä ketjua, vaan yleisesti ottaen kaikkia ketjuja joihin ap kirjoittelee tai joita aloittaa. Jos jonkun vastaus ei miellytä, nii siihen vastataan inhottavasti. Mun mielestä negatiiviseenkin voi vastata positiivisesti, ilman että nostaa heti piikit pystyyn... Vähän niinkuin näissä kuvaketjuissa jotkut käy haukkumassa ihmisiä, kun sen negatiivisen palautteen voisi muotoilla paremminkin kuin että "hyi kun oot ruma" :D

[QUOTE="mhm";24490702]Mulla ei ollut mitään ensikuvaa apstä kunnes erääseen hyvin samantapaiseen ketjuun törmäsin. Ei näistä äyskinnöistä voi saada kovin ruusuista kuvaa. :/[/QUOTE]

Tätä mä hain, mutta en osannu sitä asiaa varmaankaan kovin hyvin esittää :)

[QUOTE="Niin";24490741]Mutta annoit negatiivisen palautteen, nii sait samanlaisen takaisin :D[/QUOTE]

Näemmä. :)
Itse en tuollaisesta paskasta maksaisi monta kymmentä euroa, vaan viskaisin suoraan roskikseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Uusimmat

Yhteistyössä