Miksi katsot big brotheria?

• Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"ihmettelijä"
Miksi te jotka ohjelmaa seuraatte ja oikein kortinkin ostatte ja maksatte että näkyy 24/7 katsotte ohjelmaa?
Mikä ventovieraiden ihmisten elämässä kiinnostaa niin kovasti?

Siksi kun ensimmäiset Brittien BB:t oli niin loistavia! Jäin koukkuun. Suomen versiot on huonontuneet vuosi vuodelta, koskaan kovin hyviä olemattakaan, mutta jostain syystä joka syksy uskon, että tänä vuonna tulee se Suomen paras kautta aikojen kausi :D

typerää, aivokuollutta viihdettä ja sopii hyvin illalla katsottavaksi.. Itse en ainakaan jaksa enää arki iltana keskittyä mihinkään silmiä hivelevään taidepläjäykseen, joten BB sopii hyvin aivojen nollaukseen ennen unia.

Koska se on kiinnostavaa hömppää. Katsoa miten ihminen pärjää kun eristetään sillä tavalla ja miten tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Myös eri tehtävät ja teemat kiinnostaa.

24/7 ja telkkarista tulevat koosteet ovat minusta kaksi aivan eri ohjelmaa, koosteista saa leikattua kohtaukset sillä tavalla että tapahtuma on ihan eri kuin 24/7.

.....
En ostele mitään kortteja tai 24/7, päivän päälähetys ja BB-nettisivujen uutisointi riittää mulle ihan hyvin. Mua kiinnostaa ennen kaikkea ihmisten väliset suhteet ja niiden kehittyminen. Viime vuosi oli tylsä ja lopetin kauden katsomisen kesken, mut toivottavasti tää kausi on parempi.

..........
Koska se on kiinnostavaa hömppää. Katsoa miten ihminen pärjää kun eristetään sillä tavalla ja miten tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Myös eri tehtävät ja teemat kiinnostaa.
Suomen BB:ssä on ollut aina se vika, että taloon lappaa jatkuvasti uutta porukkaa ja koko jengi ehtii vaihtua monta kertaa kauden aikana. Olisi kerrankin mielenkiintoista nähdä ne samat tyypit oikeasti koko kolme kuukautta eristyksissä ilman mitään käsitystä ulkomaailmasta. Ehtisi nähdä, miten niiden samojen ihmisten väliset suhteet ja ryhmädynamiikat muuttuisi kauden aikana. Tää ei oikein onnistu nyt kun talon väki vaihtuu tiuhaan.

Suomen BB:ssä on ollut aina se vika, että taloon lappaa jatkuvasti uutta porukkaa ja koko jengi ehtii vaihtua monta kertaa kauden aikana. Olisi kerrankin mielenkiintoista nähdä ne samat tyypit oikeasti koko kolme kuukautta eristyksissä ilman mitään käsitystä ulkomaailmasta. Ehtisi nähdä, miten niiden samojen ihmisten väliset suhteet ja ryhmädynamiikat muuttuisi kauden aikana. Tää ei oikein onnistu nyt kun talon väki vaihtuu tiuhaan.
No nimenomaan. Ja eri ikäisiä ihmisiä enemmän. Minusta olisi paljon mielenkiintoisempaa seurata erilaisten ihmisten yhteentörmäyksiä, kuin homogeenisten bilettäjien orgioita.

..
Mä katsoin muutama vuosi sitten ja olipa jopa 24/7 :D Niinkun joku tuolla sanoi, sopivan aivokuollutta viihdettä katsottavaksi sillon kun on tylsää. Katsoin siis samasta syystä kun esim. Frendejä tai Sinkkuelämää. On siinä ihan mielenkiintoisia ihmissuhdekoukeroita välillä.

Syy, miksi enää en ole pariin vuoteen katsonut on se, että kaiken tekemisen tarkoitus tuntuu tähtäävän siihen, että ihmisistä saadaan nakukuvia.

Yhteistyössä