Oiskohan aihetta tehä valitus? Ja mihin? Lääkärireissu takana vanhuksen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Kävin isoäitini kanssa ihotautipolilla ja kesken kaiken joku mieslääkäri porhaltaa sisään, isoäitini on tutkimuspöydällä alusvaatteisillaan. Tuo äijä tuli siis koputtamatta. Kyseleen yhtä laitetta mikä siinä huoneessa on ja "no koska te ootte valmiit, kauan menee". Tuo isoäitini lääkäri sitten sanoi ettei tiedä. Mieslääkäri lähti meneen. No olin just auttamassa vaatteita isoäitini päälle kun se mieslääkäri taas tulee "joo ei teillä kauaa enään mee", kun olin saanut isoäitini autettua korkeelta tutkimuspöydältä ja siitä jakkaralta alas isoäitini jäi sit nojaileen vielä siihen pedille ettei tarvi taas edes takas nousta tuolilta, niin tuo mieslääkäri repii jo sitä paperia tutkimuspöydältä pois ja tokasee vaan "väistäs vähä" :O Sitte muina miehinä laitto sen uuden paperin siihen ja sanoi "noniin, nyt tähän ei saa koskea enää kun vaihdoin tän" :O

OIKEESTI :O ei noin!!! Jessus ku alko ketuttaan. Tokasin sit vaan sillee kuuluvasti "no ompas täälä kiire" niin hoitaja vähän nolosti sitte sano "no joskus on vähä tämmöstä" :O

Ei sitte jääny ollenka hyvä mieli tuosta reissusta. Isoäidilläni ikää kuitenkin 92v.

Valitusta kehiin. Tommoisesta saa tuskin korvausta tai lääkäri muuta sanktiota kuin epävirallisen huomautuksen, mutta ehkäpä lääkäri siitä tajuaisi, että potilaat ovat ihan oikeita ihmisiä, joita kuuluu aina kohdella hyvien käytöstapojen mukaisesti.

[QUOTE="vieras";24490079]Valitusta kehiin. Tommoisesta saa tuskin korvausta tai lääkäri muuta sanktiota kuin epävirallisen huomautuksen, mutta ehkäpä lääkäri siitä tajuaisi, että potilaat ovat ihan oikeita ihmisiä, joita kuuluu aina kohdella hyvien käytöstapojen mukaisesti.[/QUOTE]

No en nyt mitään korvausta ole hakemassa mutta vituttaan kyllä alko, hyvä kun ei tuupannu viel ovesta pihalle.

No vaikka ton olisi voinut hienovaraisemmin hoitaa, niin en minä nyt tuosta vaivautuisi vielä alkaa valitusta vääntämään. Jos tuossa menee raja, niin aika monesta asiasta saa sitten valittaa.

Kävin isoäitini kanssa ihotautipolilla ja kesken kaiken joku mieslääkäri porhaltaa sisään, isoäitini on tutkimuspöydällä alusvaatteisillaan. Tuo äijä tuli siis koputtamatta. Kyseleen yhtä laitetta mikä siinä huoneessa on ja "no koska te ootte valmiit, kauan menee". Tuo isoäitini lääkäri sitten sanoi ettei tiedä. Mieslääkäri lähti meneen. No olin just auttamassa vaatteita isoäitini päälle kun se mieslääkäri taas tulee "joo ei teillä kauaa enään mee", kun olin saanut isoäitini autettua korkeelta tutkimuspöydältä ja siitä jakkaralta alas isoäitini jäi sit nojaileen vielä siihen pedille ettei tarvi taas edes takas nousta tuolilta, niin tuo mieslääkäri repii jo sitä paperia tutkimuspöydältä pois ja tokasee vaan "väistäs vähä" :O Sitte muina miehinä laitto sen uuden paperin siihen ja sanoi "noniin, nyt tähän ei saa koskea enää kun vaihdoin tän" :O

OIKEESTI :O ei noin!!! Jessus ku alko ketuttaan. Tokasin sit vaan sillee kuuluvasti "no ompas täälä kiire" niin hoitaja vähän nolosti sitte sano "no joskus on vähä tämmöstä" :O

Ei sitte jääny ollenka hyvä mieli tuosta reissusta. Isoäidilläni ikää kuitenkin 92v.

Olipa kohtelua. Tuossa vaiheessa sun kyllä olisi pitänyt jo saman tien avata sanainen arkkusi ja ilmoittaa, että meillä menee se aika mikä menee ja käskenyt sen mieslääkärin käyttäytymään ja pyytämään anteeksi käytöstään. Sitten aivan tahallani olisin sen paperin sotkenut...

[QUOTE="minä";24490204]Olipa kohtelua. Tuossa vaiheessa sun kyllä olisi pitänyt jo saman tien avata sanainen arkkusi ja ilmoittaa, että meillä menee se aika mikä menee ja käskenyt sen mieslääkärin käyttäytymään ja pyytämään anteeksi käytöstään. Sitten aivan tahallani olisin sen paperin sotkenut...[/QUOTE]

Arvaappa sainko suutani auki tai sain joo ku istuin :O <- ton näkösenä siel mut et oisin saanu jotain sanojaki pihalle.

näitä juttuja varmasti riitää jokaisella. Mun yksi kokemus on tällainen: Olin keskussairaalan päivystyksessä kovien vatsakipujen vuoksi, minut vietiin tutkimushuoneeseen jossa oli neljä ihmistä, sairaanhoitajia kai 3 miestä ja yksi nainen. Makasin sängyllä ja Yksi miehistä keskusteli ja kyseli, sekä samalla tutki minua, paineli vatsaani, sekä tuseerasi peräsuoleni. Ne muut henkilöt vain olivat ikäänkuin "kahvipaussilla" siinä vieressä, eli istuskelivat ja katsoivat kun minua tutkittiin. tuntui vähän hölmöltä olla siinä monen silmäparin alla tutkittavana. Tämä ei ollut siis mikään opetustilanne, ne muut eivät olleet opiskelijoita.
Itse kyllä työssäni pyrin kunnioittamaan asiakkaan yksityisyyttä kaikissa tilanteissa.

Siis käytätte julkisen puolen teille maksutonta terveydenhuoltoa ja sitten valitatte että lääkäri vaihtaa suojapaperin liian nopeasti ? Aika naurettavan kiittämätöntä sakkia täällä. Menkää yksityiselle jos olette potilastuttusi kanssa niin hienohelmoja.

[QUOTE="vieras";24490345]Siis käytätte julkisen puolen teille maksutonta terveydenhuoltoa ja sitten valitatte että lääkäri vaihtaa suojapaperin liian nopeasti ? Aika naurettavan kiittämätöntä sakkia täällä. Menkää yksityiselle jos olette potilastuttusi kanssa niin hienohelmoja.[/QUOTE]

Ei ku ap sano, että se mummeli nojaili vielä siihen, vanha kun on. Lääkäri käski hänen siirtyä hetipaikalla.

[QUOTE="vieras";24490345]Siis käytätte julkisen puolen teille maksutonta terveydenhuoltoa ja sitten valitatte että lääkäri vaihtaa suojapaperin liian nopeasti ? Aika naurettavan kiittämätöntä sakkia täällä. Menkää yksityiselle jos olette potilastuttusi kanssa niin hienohelmoja.[/QUOTE]

NIIMPÄ! sanoppa kuule muuta.

92 vuotiaan tarvis vielä maksaa pienestä eläkkeestään ylimääräisiä lääkekuluja. =) Just.

Ja se oli ihan eri lääkäri kuka siihen tuli sählään OMIA juttujansa. Jos selvennän vielä asiaa kun et muuten näemmä ymmärrä lukemaasi. Ja eipä se kovin kohteliasta ole tulla kesken toimenpiteen koputtamatta huoneeseen kun toinen on alusvaatteet päällä.

Ei muutakuin potilasasiamiehelle palautetta ja esim Hyksin sairaaloiden sivuilla saa ihan erikseen lähettää palautetta ko. sairaalalle. Kyllä tuommoisesta voi sanoa koska lääkäri on asiakaspalvelija siinä missä kaupan kassakin. Vaikka olisi miten hyvä lääketieteen ihmelapsi niin sosiaaliset taidot ovat myös tärkeitä.

[QUOTE="hohhoh";24490483]Tällaisten aloitusten vuoksi joskus toivoo että julkinen terveydenhuolto ajettaisiin Suomessa mahdollisimman nopeasti alas.[/QUOTE]

ja tälläisten ihmisten takia kohta lähtee työpaikat niiltä tuhansilta ja taas tuhansilta hoitajilta ja lääkäreiltä =) Kiitos sinun. Ja mahdollisuus monella lapsella ja aikuisella mahdollisuus hyvään hoitoon. Toivottavasti et ikinä tule hoitoalalle toihin!

Ihan ihmeellistä, että tällaisesta ei muka kannattaisi/pitäisi valittaa! On ihan räävitöntä käytöstapojen puutetta lääkäriltä, ettei kohtele kunnioittavasti vanhaa ihmistä! Kyllä lääkärin jos jonkun, tulisi tajuta iän mukanaan tuoma hitaus ja kohdella ihmisarvoisesti vanhusta.

[QUOTE="...";24490531]Ihan ihmeellistä, että tällaisesta ei muka kannattaisi/pitäisi valittaa! On ihan räävitöntä käytöstapojen puutetta lääkäriltä, ettei kohtele kunnioittavasti vanhaa ihmistä! Kyllä lääkärin jos jonkun, tulisi tajuta iän mukanaan tuoma hitaus ja kohdella ihmisarvoisesti vanhusta.[/QUOTE]

Aivan! Näinkö tosiaan nuo "rääpijät" tässäkin ketjussa itseään vanhana haluaisi kohdeltavan : /

...onhan se niin kauan kivaa kun pilkka sattuu omaan nilkkaan!

Yhteistyössä