Ainakin omasta mielestään ..En kattonut, olikse tosi älykäs? Jos vaikutti täydelliseltä? Vai mikä sen teki täydelliseksi?
Ähh.En tapaa katsella tähän aikaan illasta paskaa. Paitsi lapsen vaipassa.
Ja en ole mamma.
Hyvin sanottu pidempänä versiona.Ähh.
Minäkään en katsonut (enkä katso koska olen hajamielinen ja ammatissani harvinainen mediaäärikonservatiivi, joka ei muista edes arvostamiaan ohjelmia katsoa), mutta ei kai saa tuomita jotain paskaksi tietämättä kontekstia?
Se, mitä lukenut tuosta formaatista, niin on kaunis keskiäkäinen nainen, joka on henkilökohtaisista vaikeuksistaan huolimatta päätynyt tilaan jossa voi runsaasti kuluttaa materiaalista hyvää niin itseensä kuin läheisiinsä?
Ei jotain mikä olisi formaattina erityisen repulsiivista suurelle (keskiäkäiselle juuri aikuistuneista lapsistaan huolta kantavalle) yleisölle.
Hei, tämä ohjelma on käsikirjoitettua, ei dokumentti. Mitäpä luulet, onko todellisuus samanlaista.uran ja äitiyden hienosti yhdistävä, rahaa paljon itse tienaava nainen. vielä on ulkonäkökin ja itsetunto kohdillaan tuossa iässä ja lapsista kasvamassa kelpo kansalaisia ja korkeakoulutettuja. onko palsta ennen nähnyt moista?
ansaitsemaansa tunnustusta... joka on????En katsonut, mut mainoksia olen nähnyt. Ihailtavaahan se vaan on jos joku paneutuu työhönsä täysillä -ja saa siitä ansaitsemaansa tunnustusta.