Kiinteistövälittäjä Kaisa, joko kateus iskee palstamammat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei kiinnosta
Tuskin tulee katsottua enää.
Nauttii työstään ja elämästään, kiva homma .. mutta ei tuossa ohjelmassa ole mitään mikä minua kiinnostaisi. Jotkut bling bling shampanjat ihihihihiihih ... äh, mä oon liian juntti sellaseen :)

"bisse"
Täydellinen jakso? Ehkä jonkun mielestä. Minusta itse ohjelma on melko tyhjänpäiväinen ja ärsyttäväkin. Kun taas tämä Kaisa itsessään on aivan hurmaava. Enpä osaisi livenä olla hänen kanssaan normaalisti, kun sydän läpättäisi hulluna. Tällä tavoin telkkarista päädyn vain ihastuneena huokailemaan ohjelmansa mainoksia, mutta jätän silti itse ohjelman sen aiheensa takia katsomatta.

Lunatic
10 min pidin Livillä mutten sen paremmin katsonut. Sen verran aukasin silmiä, että katoin mikä siel kotkottaa. Sellanen kokoomuslaisen lehmän perikuva siellä oli, anteeksi ranskani. Tytär oli samasta puusta veistetty.
Taas yksi turha paska tositv-ohjelma turhasta ihmisestä, jota ei onneksi tartte katsoa.

En tapaa katsella tähän aikaan illasta paskaa. Paitsi lapsen vaipassa.

Ja en ole mamma.
Ähh.

Minäkään en katsonut (enkä katso koska olen hajamielinen ja ammatissani harvinainen mediaäärikonservatiivi, joka ei muista edes arvostamiaan ohjelmia katsoa), mutta ei kai saa tuomita jotain paskaksi tietämättä kontekstia?

Se, mitä lukenut tuosta formaatista, niin on kaunis keskiäkäinen nainen, joka on henkilökohtaisista vaikeuksistaan huolimatta päätynyt tilaan jossa voi runsaasti kuluttaa materiaalista hyvää niin itseensä kuin läheisiinsä?

Ei jotain mikä olisi formaattina erityisen repulsiivista suurelle (keskiäkäiselle juuri aikuistuneista lapsistaan huolta kantavalle) yleisölle.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Kepsis
Ähh.

Minäkään en katsonut (enkä katso koska olen hajamielinen ja ammatissani harvinainen mediaäärikonservatiivi, joka ei muista edes arvostamiaan ohjelmia katsoa), mutta ei kai saa tuomita jotain paskaksi tietämättä kontekstia?

Se, mitä lukenut tuosta formaatista, niin on kaunis keskiäkäinen nainen, joka on henkilökohtaisista vaikeuksistaan huolimatta päätynyt tilaan jossa voi runsaasti kuluttaa materiaalista hyvää niin itseensä kuin läheisiinsä?

Ei jotain mikä olisi formaattina erityisen repulsiivista suurelle (keskiäkäiselle juuri aikuistuneista lapsistaan huolta kantavalle) yleisölle.
Hyvin sanottu pidempänä versiona.

vieras aloittaja
uran ja äitiyden hienosti yhdistävä, rahaa paljon itse tienaava nainen. vielä on ulkonäkökin ja itsetunto kohdillaan tuossa iässä ja lapsista kasvamassa kelpo kansalaisia ja korkeakoulutettuja. onko palsta ennen nähnyt moista?

"eee"
Tytär oli hiukan ärsyttävä (miksi on laitettu juontajaksi, vaikkei ole ammattilainen). Kaisa on todella kaunis, joitain tosi kivoja asuja, jotkut vähän mauttomampia. Unelmaelämäähän hän elää.

säpäle harmaana
Minä katsoin tuon jakson. Ohjelma oli ärsyttävästi tehty ("äiti osaa, äitihän on paras.." -selostus jne), mutta Kaisa vaikutti ahkeralta ja asiansa osaavalta ammattilaiselta. Mitäs tuossa, itsestäni ei olisi tuolle alalle, toiset näköjään osaavat.

Yhteistyössä