Mun pitäis "sisustaa" likan huone mutta en löydä mistään sopivia juttuja sinne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Eli pitäis löytää matto, verhot (joko kapeat sivuverhot tai kappa), lamppu ja seinähylly. Väreinä musta, harmaa, vähän valkoista, mahdollisesti ruskeaa. Erityisesti tuskaa tuottaa lamppu ja verhot. Likka kuuntelee heviä ja muukin tyyli on sen mukainen eli ei saa olla esim. kukkia, perhosia tai muuta hempeetä kuviointia. Missään nimessä ei halua raitoja. Kuitenkin olis kiva jos noissa olis joku "juttu" eikä olis vaan esim. mustat verhot.

Joten voisko saada apuja?

Ja rahaa ei oo kovin paljon...

Sopisko valaisimeksi joku tämän tyyppinen? http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=586869&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10064&categoryId=3142923

Heviä kuunteleva likka joka antaa mammansa sisustaa huoneensa?

Tämä on todellista katu-uskottavuutta tämä!

Meillä minä en ole saanut koskea teinitrion huoneiden sisustukseen yhtään mitenkään, paitsi joskus mulle on soitettu että laita just tilille euroja kun löyty matto/lamppu/tuoli jonka tahdon.

Ja kerran sain ostaa antiikkisen sähköpianon ja kuljettaa sitä 150 kilsaa auton takakontissa.

[QUOTE="Piika-äiti";24482595]Heviä kuunteleva likka joka antaa mammansa sisustaa huoneensa?

Tämä on todellista katu-uskottavuutta tämä!

Meillä minä en ole saanut koskea teinitrion huoneiden sisustukseen yhtään mitenkään, paitsi joskus mulle on soitettu että laita just tilille euroja kun löyty matto/lamppu/tuoli jonka tahdon.

Ja kerran sain ostaa antiikkisen sähköpianon ja kuljettaa sitä 150 kilsaa auton takakontissa.[/QUOTE]

No likalla ei nyt riitä mielenkiintoa ettiä jotain verhoja... Toki mun pitää kysyä sen mielipide ennen ku ostan mitään mutta yleensä osun aika hyvin kohdilleen.

Meillä esikoisella oli viimeiset vuodet -82 mallia ollut smurffilamppu. Löytynyt 2 eurolla kierrätyskeskuksesta.

Kun muutti joku viikko pois, niin se lamppu smurffeineen oli ensimmäinen esine sillä listalla mitä juttuja kotoa lähtee uuteen osoitteeseen. Ja lähti myös kaikenlaisia outoja 70-luvun verhoja ja pari kolmiväristä tuolia ja legokeltaiseksi maalattu varastohylly.

Nyt meillä onkin kaikki ihan sekaisin kun huonejärjestys muuttuu ja pitää vähän maalata ja siirrellä kaikkea.

Katopa noita verhoja ja mattoja Jotexilta. Siellä on tummia sävyjä ainakin yhdessä verhomallissa.

http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42580&productId=210348&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Tällanen lamppu löytyis Jotexilta myös.

91-8387.jpg

Ja tällanen

91-8459.jpg

Myös muita tummia ja erikoisempia näyttäs olevan.

[QUOTE="akka";24482758]Meillä otettiin teini mukaan kauppaan ja valitsi itse.[/QUOTE]

Meillä ei teini lähde mukaan kauppaan. Paitsi jos mennään ostamaan piirustus/maalaustarvikkeita, kirjoja, vöitä tms. Vaatekauppaankin se pitää pakottaa kun "mulla on kaikkea tarpeeksi" vaikka noi parit farkut mitä sillä on alkaa olla jo melko kulahtaneet eikä sillä oo mitään syksyyn sopivaa takkia... Mutta se nyt vaan inhoaa kaupois kiertämistä.

No niin, tässähän se sitt olis. Mutta mä joudun ommella sen verhon! Kääk! Mutta ei auta, nyt ku mä näin ton niin mikään muu ei kelpaa...

Tuota verhoa on ainakin ollut myynnissä myös valmisverhona. Olisko sulla mahdollisuus käydä Kodin Ykkösessä katsomassa olisiko siellä vielä valmisverhona tuota Mustiota? Netanttilasta se on loppu mutta voipi hyvinkin liikkeestä silti löytyä.

Kattovalaisin Koti Valaistus Kattovalaisimet

Kattovalaisin Koti Valaistus Kattovalaisimet

Sit tuli mieleen, että ihan riisipallovalaisinkin voisi olla toimiva. Niitäkin on monenvärisiä.

Näitä olin jo ittekkin kattonut, ovat vaan turhan kalliita. Voi silti olla että joudun ostaan noista jommankumman ja tietty toi kalliimpi olis parempi.

Jotexilla oli sellainen eläimen nahan mallinen ryijymatto joka vois olla sopiva joskin se oli aika pieni.

Ja tietenkin noi kaikki jutut on eri kaupoissa jotta menis mahdollisimman hankalaksi (ja kalliiksi).

Alkuperäinen kirjoittaja minä-äiti;24482864:
Tuota verhoa on ainakin ollut myynnissä myös valmisverhona. Olisko sulla mahdollisuus käydä Kodin Ykkösessä katsomassa olisiko siellä vielä valmisverhona tuota Mustiota? Netanttilasta se on loppu mutta voipi hyvinkin liikkeestä silti löytyä.

Pääsen kyllä käymään mutta tavallisen kokoinen sivuverho ei käy kun heti ikkunan vieressä on vaatekaappi. Joten pitää tosiaan olla kappa tai kapea sivuverho. Taidan silti käydä kattomassa jos sieltä löytyis jotain muutakin.

Kiitos kaikille!
Erityisesti Rieputarallaalle! Mä en olisi ilman sua löytänyt tota kangasta kun en kankaita kattonut koska en ollut ajtellut ommella mitään. Toi kangas on vaan niin hieno ja kysymättäkin tiedän että myös likka ihastuu siihen.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä