Voisitko ottaa puolisoksesi itseäsi 10cm pidemmän miehen?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon itse 174 enkä oo ikinä tuntenut oloani oikein kotoisaksi jos seurustelukumppani on ollut mua lyhyempi tai suunnilleen saman pituinen. Korkoja en esim. entisessä seurustelusuhteessani käyttänyt, kun mies oli vain pari senttiä mua pidempi. Tunsin itseni ihan norsuksi, vaikka en ylipainoinen ollutkaan.
Nykyinen mieheni on 14 senttiä mua pidempi ja hänen kanssaan voin käyttää korkojakin :) Mutta kyllä mulla on ollut "miestä etsiessä" yhtenä kriteerinä pituus. Sanokaa vaan pinnalliseksi :D

"Vieras"
Oon 158cm pitkä, en todellakaan haluaisi 168cm pitkää miestä. Kyllä miehen pitää olla vähintään 175cm, että voi harkita. Kuvottavia kokemuksia lyhyistä miehistä, tuntuu kuin niillä olis koko ajan tarve jollain toiminnalla/käytöksellä/tms korreloida tuota lyhyttä mittaansa, yök.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";24482072]Oon 158cm pitkä, en todellakaan haluaisi 168cm pitkää miestä. Kyllä miehen pitää olla vähintään 175cm, että voi harkita. Kuvottavia kokemuksia lyhyistä miehistä, tuntuu kuin niillä olis koko ajan tarve jollain toiminnalla/käytöksellä/tms korreloida tuota lyhyttä mittaansa, yök.[/QUOTE]
Joopa joo. Naisillakin pitää olla vähintään c-kuppi, pienemmistä on vain kuvottavia kokemuksia. :D

"vieras"
Olen ottanutkin. Itse 162 ja mies 190. Se on kätevä, jos pitää ottaa vaikka kaupassa ylähyllyltä jotain :)

Pituus ei kyllä ollut se ratkaiseva asia kun seurustelemaan alettiin.

"Mira"
[QUOTE="vieras";24482334]Miksi tällaisia asioita pitää edes kysellä?[/QUOTE]

... Mä en tosissaan tajuu, mitä väliä pituudella on rakkauden kanssa. Mulla on ollut sekä pidempiä ja itseäni lyhyempiä poikaystäviä, ja olen rakastunut mieheen, en pituuteen...
Yhdelle pinnalliselle ystävättärelleni sanoin, kun mulla oli lyhyempi mies ja hän sitä päivitteli, että katsos, kun pituuksia jaettiin, niin mies otti sen pituuden ihan jonnekin muualle :)

"vieras"
[QUOTE="Mira";24482426]Yhdelle pinnalliselle ystävättärelleni sanoin, kun mulla oli lyhyempi mies ja hän sitä päivitteli, että katsos, kun pituuksia jaettiin, niin mies otti sen pituuden ihan jonnekin muualle :)[/QUOTE]
Älykkyyteen. =)

[QUOTE="ap";24481591]Ja siis kysymykselläni lähinnä tarkoitin sitä, että välillä tuntuu, että tällaisilla minunkin pituisilla naisilla on ihmeellisiä vaatimuksia, että miehen pitää olla 180cm+. Eli siis en tarkoittanut että se 10cm olisi paljon, vaan joidenkin mielestä vähän.[/QUOTE]

Mietinkin, että eikö se ole ihan sama onko pituuseroa 10 tai 20cm. Mutta joo itsekin olen hukkapätkä, niin onhan se yli 170cm mies kuitenkin "miehekkäämmän pituinen" kuin se mua 10cm pidempi pätkä. Mutta loppupelissä sillä pituudella ei kuitenkaan niin suurta merkitystä ole.

vier
Voisin ottaa mutta ei mielellään kovin paljon sitä pitempää. Lyhyempi kävisi myös, ja tietty samanpituinen. Kevyempikin saisi olla kuin minä. Ihan muut asiat kuin koko ne tosin ratkaisevat kumppanin valinnassa. Itse olen 170 ja painan 63.

"vieras"
Kyllä voisin. Olen itse 170cm ja mies on 175cm. Mieheni on huomattavasti isokokoisempi kuin minä, joten hän vaikuttaa huomattavasti pitemmältä kuin minä. Kuitenkin kunnon korkkarit jalassa huomaan katselevani hänen silmiään korkeammalta (olen tottunut että katselen hänen silmiään suurinpiirtein samalta korkeudelta)

Näin meilläpäin
Tämä on nyt ehkä hieman rumasti sanottu, mutta ainakin tuttavapiirissäni lyhyitä ja laihoja miehiä kauhistelevat ja morkkaavat naiset ovat laidastaan ylipainoisia. Kai kysymys on jonkinmoisesta itsetunto-ongelmasta. Hoetaan, miten miehen pitää olla "miehen kokoinen" ja kovasti korostetaan miten ei "huolittaisi" muun mallista miestä.

Voi olla sattumaakin, mutta tuttavapiirissäni ne 165-senttiset miehet ovat kummasti löytäneet käsipuoleensa mallimittaisia kaunottaria, ihan älyllään ja huumorillaan.

Yhteistyössä