Meinasin että haenpa KappAhlista taaperolle talveksi halpistakin mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
toppatakit maksoi sielä 59e :O Kuvittelenko mä vaan vai onko hinnat vähä noussu?? Tuleekohan sinne niitä halvempia perustakkejakin tai saisko jostain?? Ostin taaperolle kirpparilta kappahlin Kaks proxtex (vai miten se kirjoitettii) toppahousut 4 eurolla (uudenveroiset, hyvä löytö) ja tarviisin sen kaveriksi takinkin mutta en tasan maksa jostain Kappahlin toppatakista 6kymppiä...Onko jollakin vinkkiä mistä sais toppatakin halvemmalla, ei tarvii olla vedenpitävä kun sillä on reimatecin toppahaalari sitte toiseksi, riittää että toinen puku pitää vettä.

H&M ja Lindex olis ihan hyvä kattoa. Entä Lassie?

"Lievää" nousua tapahtunut. Meil on Protexia alevarastossa mustana toppahaalari ainaskin ja muistaakseni vielä jotain. Vaaleanpunainen vk-takki ja turkoosit housut normihinnalla. Enpä muista kokoja mut olen laskeskellut et sen ja sen ikäisenä masukki vois käyttää sitä ja sitä kokoa.
Kyllä, tiedän että oli ehkä vikatikki hamstrata niitä hurja määrä. On hyviä.
Mut hei, halvalla sai ja saan sen verran minkä maksoin ;)

H&M ja Lindex olis ihan hyvä kattoa. Entä Lassie?

"Lievää" nousua tapahtunut. Meil on Protexia alevarastossa mustana toppahaalari ainaskin ja muistaakseni vielä jotain. Vaaleanpunainen vk-takki ja turkoosit housut normihinnalla. Enpä muista kokoja mut olen laskeskellut et sen ja sen ikäisenä masukki vois käyttää sitä ja sitä kokoa.
Kyllä, tiedän että oli ehkä vikatikki hamstrata niitä hurja määrä. On hyviä.
Mut hei, halvalla sai ja saan sen verran minkä maksoin ;)

Lassie ei myy pelkkiä takkeja vaan niillä on ne setteinä eli housut ja takki. tarviin pelkän takin vaan. Sama juttu on monessa muussa halpismerkissä, esim ciraf yms. ne myydään settinä,varsinkin noi pienten koot.

Yhteistyössä