Keskustelua ufoista, Elämän tarkoituksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omigosh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omigosh

Vieras
MINÄ USKON UFOIHIN.

Ufot ufot ufot ufot ufot <3

Ja ei, tämä ei ole provo. Uskon oikeasti, että elämää on muuallakin, kuin meidän planeetalla, älyllistä vieläpä. Vetäkääs siitä uskovaiset nallekarkit väärään kurkkuun :)

Minä en usko ufoihin, enkä pidä nallekarkeista. Mutta ne ruskeat ja mustat autot on hyviä. Ja toisaalta ne makeis-ufot ovat kyllä ihan kivan makuisia, ne vaaleanpunaiset, mutta niistä menee aina suu rikki.

Ei minulla väärää kurkkuakaan ole. On ihan harhaluulo, että ihmisillä olisi olemassa oikea kurkku ja väärä kurkku. On vaan ruokatorvi, johon ruuan kuuluu mennä. Jos se meneekin sensijaan henkitorveen, se tuntuu inhottavalata ja naama voi muuttua vähän siniseksi. Mutta ei se ole oikeasti mitenkään väärä kurkku, vaan hengityksen kannalta erittäinkin oleellinen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jennan unelma
U.S.%2BAir%2BForce%2Baircraft%2Bidentification%2Bchart.png

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24461220:
ufo on se tunnistamaton lentävä esine. mitäs jos uskottais niihin humanoideihin. :xmas:

Uskon niihin alieneihin, kyllä. Ja ufoihin, joita ajaa alienit.
OMIGOSH! :D

PölyEsteri, älä viitsi polyesteri esteri pilkkua viilata, oot itsekin kuullut sanonnan menikö väärään kurkkuun ;) Syö vaikka muutama ufokarssu tähän hätään nyt, ettei mene polyesterit vallan rypylle.

[QUOTE="vieras";24461260]Joo, vielä kun kerrot mistä kaupasta niitä uskovaisia nallekarkkeja saa.[/QUOTE]

Mistäs minä tietäisin? Kysy nallekarkeilta, jos ne vaikka sulle vastaiskin :D

No kaikki lentävät esineet joita ei voida tunnistaa ovat ufoja.
Esim. naapurun Ramin heittämän mätä omena joka lentää teidän tontin ohitse läheiselle niitylle. Näette vain punertavan vilahduksen = UFO.

Yhtään vieraan planeetan matkalaista, eli alienia ei ole todistetusti käynyt maapallolla.
Kaikkea feikki kuvia jne on, mutta yksikään tunnustettavasti virallinentaho ei ole niitä myöntänyt nähneensä, Esim Nasa tai länsimainen valtio.

Minä taas uskon, että alienit ovat tällä planeetalla vierailleet, ja jossakin on siitä tieto, sitä vain salataan.

mimi, ja mistäs minä tietäisin? kysy nallekarkeilta, ehkä ne tietää.

Kiinnostavaa muuten on, että kaikkein eniten ufoihin hurahtaneita näyttää olevan USA:ssa. Siellähän on oikein ufouskovaisia, joiden suurin harrastus on nököttää erämaassa tms. kaukoputkineen odottamassa ufoja. Sitten kun heidän "ufohavaintonsa" todistetaan vääräksi, kyseessä on Nasan, USA:n hallituksen, kommunistien tms. salajuoni. :D

Suomessa ufoista on ollut aika vähän juttua sen jälkeen kun Rauni-Leena Luukanen ja mikä se hassu mies olikaan, Juhan af Grann, vaikenivat.

Linnunratoja on lukematon määrä kuten on tähtiä, jotka ovat aurinkoomme verrattavia. On hyvin epätodennäköistä, että olisimme ainoa ns. elävä ihmisolentolaji. Me vain emme vielä tunne muita.

Kiinnostavaa muuten on, että kaikkein eniten ufoihin hurahtaneita näyttää olevan USA:ssa. Siellähän on oikein ufouskovaisia, joiden suurin harrastus on nököttää erämaassa tms. kaukoputkineen odottamassa ufoja. Sitten kun heidän "ufohavaintonsa" todistetaan vääräksi, kyseessä on Nasan, USA:n hallituksen, kommunistien tms. salajuoni. :D

Suomessa ufoista on ollut aika vähän juttua sen jälkeen kun Rauni-Leena Luukanen ja mikä se hassu mies olikaan, Juhan af Grann, vaikenivat.

Ja mielenkiintoista että ufot keksittiin vasta n. 150v sitten.

[QUOTE="vieras";24461294]Kyllä minäkin uskon. Onhan se nyt selvää, että avaruudessa on muuallakin elämää. Mutta älyllistä? Se on sitten jo aivan toinen juttu.[/QUOTE]

Voihan sitä siellä olla, vaikkei tällä palstalla olekaan.

[QUOTE="jeps";24461410]Ja mielenkiintoista että ufot keksittiin vasta n. 150v sitten.[/QUOTE]

Tarkoitat, että Tellukseksi kutsumamme planeetan ihmiset havaitsivat ufot tuolloin.

[QUOTE="jeps";24461410]Ja mielenkiintoista että ufot keksittiin vasta n. 150v sitten.[/QUOTE]

Väärin. Termi keksittiin tuolloin, mutta uskomuksen juuret ulottuvat kauas, kauas ihmisen historiassa. Tutkippa Mayojen kulttuuria.

Yhteistyössä