Ketkä palstalaiset on samantyylisiä luonteeltaan?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="vieras";24454735]Laittakaa tänne, jos tulee mieleen.

Hra Majuri & päätön

Scarlett O Harava & Rieputarallaa[/QUOTE]

Ei ole kyllä majuri ja päätön juurikaan samanlaisia, eikä ole dechs ja ncm:kään viitaten tuohon toiseen kommenttiin.

Kepsis
[QUOTE="vieras";24455124]Mä yhdistin jostain syystä ensimmäisenä sun nimimerkkisi nimerkkiin Data. En lue palstaa niin aktiivisesti että osaisin perustella, enkä tiedä onko teidän jutuissa oikeasti paljon samaa :D Samoin mun mielessä yhdistyy Jonsered ja Keittiönoita.[/QUOTE]

Interesting mind, kerrotko lisää? :D Varsinkin tuo keittis ja jonsered, mulle tulee moottorisaha aina mieleen jonseredista, joten miten sinä saat noista kahdesta samankaltaisen, paloittelet moottorisahalla keittiössä useinkin? :D

Non compos mentis
[QUOTE="vieras";24455202]Sekö tekee sinusta dechsimäisen, että lapsesi käy et-tunneilla? :D[/QUOTE]

Ei mielestäni. Minusta hänellä ja minulla on aika samanlainen näkemys esim. uskonnosta yleensä.

"vieras"
Interesting mind, kerrotko lisää? :D Varsinkin tuo keittis ja jonsered, mulle tulee moottorisaha aina mieleen jonseredista, joten miten sinä saat noista kahdesta samankaltaisen, paloittelet moottorisahalla keittiössä useinkin? :D
No jotenkin voisin kuvitella molemmat jonnekin erämettän keskelle tanssimaan nuotion ympärillä ja lukemaan loitsuja :D Siis Jonseredin ja Keittiönoidan. En mä paloittele ruokaa moottorisahalla mut kerran mies halkas mulle kookospähkinän sirkkelillä kun halusin tehdä siitä hamsterille mökin. Se koputtelutaktiikka ei tehonnut silloin, oli vähän vanhentunut kookos :(

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Kepsis
[QUOTE="vieras";24455257]No jotenkin voisin kuvitella molemmat jonnekin erämettän keskelle tanssimaan nuotion ympärillä ja lukemaan loitsuja :D Siis Jonseredin ja Keittiönoidan. En mä paloittele ruokaa moottorisahalla mut kerran mies halkas mulle kookospähkinän sirkkelillä kun halusin tehdä siitä hamsterille mökin. Se koputtelutaktiikka ei tehonnut silloin, oli vähän vanhentunut kookos :([/QUOTE]

:LOL: okei, sä olet mielenkiintoinen tapaus.

minusta
Scarlett ei ole tyhmä. Helposti tulistuva kyllä, mutta ei tyhmä. Riepu taas on kaikkea muuta kuin kiva. Nimittelee rumasti muita yms. ja on kuitenkin olevinaan niin hemmetin sivistynyt ja kultturelli mustine tunikoineen, tarjottimineen ja blogeineen...

"lissu"
mun vastaus ei tullut ollenkaan.

Minusta non compos mentis ja keep calm and carry on on todella samanlaisia. Sekoitan heidät aina.

Päätön ja hra majuri ei taas ole yhtään samanlaisia. Enemmänkin hra majuri ja ihme mies. Päätön vaikuttaa symppikseltä, toisin kuin nuo kaksi muuta, sori vaan :D

björn ja lunatic on ihan erilaisia. Lunaticilta tulee asiaa ja omia mielipiteitä, björn ei osaa kuin provota ja on hyvin itsekeskeisen oloinen.

Jenny1993
Scarlett ei ole tyhmä. Helposti tulistuva kyllä, mutta ei tyhmä. Riepu taas on kaikkea muuta kuin kiva. Nimittelee rumasti muita yms. ja on kuitenkin olevinaan niin hemmetin sivistynyt ja kultturelli mustine tunikoineen, tarjottimineen ja blogeineen...
Mitäs fiksu Scarlett on sanonut/tehnyt?
Ei meinaa valmistua mistään, ajelee miten sattuu pyörällä?
Haaveilee lasten vaateista ja lapsesta vaikka on yh.
Hankis nyt edes yhden ammatin ja juttelis järkeviä.

Non compos mentis
[QUOTE="vieras";24455292]NCM ja Rollolainen. Kumpikin jaksaa jauhaa itsestään, muttei saa mitään aikaiseksi.[/QUOTE]

:D Mitä mä en saa aikaiseksi? Minusta en jauha ylettömästi itsestäni, mutta täytyy tarkkailla tilannetta ja lopettaa sekin vähä.

minusta
Mitäs fiksu Scarlett on sanonut/tehnyt?
Ei meinaa valmistua mistään, ajelee miten sattuu pyörällä?
Haaveilee lasten vaateista ja lapsesta vaikka on yh.
Hankis nyt edes yhden ammatin ja juttelis järkeviä.
Äläs nyt, sillähän on jo ammatti. Sympaattista mielestäni taas on se, että hän kirjoittaa murteellaan siitäkin huolimatta, että saa sen takia säännöllisesti paskaa niskaansa. Ja kyllähän ihmisellä saa (ja pitääkin) olla haaveita :)

Pelkän palstatuttavuuden ja mielikuvien perustella, en voi oikeastaan väittää tietäväni juuri kenenkään luonteesta mitään.. mutta jotakin samankaltaisuutta - samanhenkisyyttä olen aistivinani nikkien Keep calm and carry on ja persvakoonasanan välillä.

Yhteistyössä