Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
Nyt mustana en uskalla nikillä
NO NIIN, NYT SITTEN OLEN TÄSSÄ TILANTEESSA, LÄHTISKÖ HELVETTI TONNE BAARIIN PERÄÄN JA HEITTÄS TUOPIN NAAMALLE VAI MITÄ...
Ukko lähti kavereittensa kanssa baariin, ihan sovitusti jne. ei siinä mitään ei kovin usein käy. No, tossa laitoin lapsia nukkumaan, kolme kappaletta lapsia meillä, ja ukon puhelin soi eli on unohtanut sen tänne. No havahduin siihen että se soi ja menin tietytsi kattomaan, että soittaa varmaan jonkun kaverinsa kännykästä siihen että minne se on jäänyt tms. että laitan vaikka taksilla menemään läibariin sen tai sitten soittaa että mä en huolehdi turhia hällä ei ole puhelinta mukana. Eli sen takia lähdin kattomaan että kuka soittaa, ja luurissa näkyy naisen nimi joka ei ainakaan mulle ole mitenkään tuttu, tunenn kyllä sen kavereiden naisia nimeltä ym. ym. että ei ole kukaan niistä, ja mitä helvettiä sitten soittaa mun ukolle joku mulle tuntematon nainen just sellasena iltana, ku ukko on liikenteessä ilman mua... käydään yhdessäkin ulkona ne. on tutut porukat ja ympyrät kaikki tuntee meidät.
Lähinnä että mitä hlvettiä mä teen, soitanko takas sille muijalle, soitanko jollekin miehen kaverille ihan muina mieheinä että sanotteko että ukko unohti puhelimensa tänne vai heitänkö vittu kamat tosta parvekkeelta alas? Nyt oikeesti apuja. Pää hajoo

• Tykkää
Reactions: sinisulka
"emäntä"
apua, oisin itekin ihan raivona ja paniikissa sun tilanteessa. älä soita, laita joku tekstari, että "soi mitä asiaa, en just nyt pysty vastata, tms..." keksi jotain. vastaustekstarista selvii ehkä asian luonne jotenki??? :)

alottaja
No luotan kyllä ukkoon ei siinä mitään, ollaan vuosia olu naimisissa jne. jos laitan tekstarin ja se onki joku pila tai joku randomimuija baarista jonka puhelinta ukko on lainannu ihan vilpittömästi... siitä vasta sota syttys jos alakisin "vainoharhasena" selvittelemään mysteeriä jota ei ole.. vitsi en tiedä kehtaanko soittaa sille takasin..

[QUOTE="vieras";24454809]Modet näkee sun ip:n ja siitä se tieto leviää sitten muillekin kuka musta olet.;)[/QUOTE]
:D :D :D

Mie laittaisin jotain ketkua viestiä. "En kuullut sointia, kun on niin kauhee mekkala. Mitäs sulla mielessä? " :D

• Tykkää
Reactions: Massu-84
alottaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24454813:
Niin? No jos se on joku sen työkaveri tai jotain?
No on se mahdollista, mutta miksi soittais sille just lauantaina, illalla ku ukko on baarissa, ei koskaan ole olleett työporukalla mitenään viihteellä+ kaikki sen ns. kollegta on miehiä, vaan toimiston puolella on naisia, miehellä on duuniphlin erikseen eli luulis sitten, että soittais siihen jos olis jotain. Duuniluuri on täällä myös, ei siihen kukaan ole soittanu, kyllä, menin heti katsomaan sitäkin alan olla vähän paniikissa tässä... tekis mieli soittaa sisko tosta naapurista vahtimaan muksuja ja tyyliin pelmahtaa vaan baariin muina miehinä, oon joskus kyl saattanu silleen tehdäkin mut aina niin et mies on pyytänyt et tuu ihmees tänne täl on kaikki joss siskos vois vahtia lapsia, ne nyt tossa nukkuu kaikki et senku kattos tässä leffaa sen aikaa

salapoliisi
No luotan kyllä ukkoon ei siinä mitään, ollaan vuosia olu naimisissa jne. jos laitan tekstarin ja se onki joku pila tai joku randomimuija baarista jonka puhelinta ukko on lainannu ihan vilpittömästi... siitä vasta sota syttys jos alakisin "vainoharhasena" selvittelemään mysteeriä jota ei ole.. vitsi en tiedä kehtaanko soittaa sille takasin..
No ei kai se ihan randomimuija voi olla, jos kerran naisen nimi näkyi näytöllä?
Sit voit tarkistaa numeron numeropalvelusta ja katsoo, montako samannimistä löytyy Facebookista. Jos löytyy vain yksi niin hyvällä säkällä siitäkin selviää jotain:)

• Tykkää
Reactions: Massu-84
No on se mahdollista, mutta miksi soittais sille just lauantaina, illalla ku ukko on baarissa, ei koskaan ole olleett työporukalla mitenään viihteellä+ kaikki sen ns. kollegta on miehiä, vaan toimiston puolella on naisia, miehellä on duuniphlin erikseen eli luulis sitten, että soittais siihen jos olis jotain. Duuniluuri on täällä myös, ei siihen kukaan ole soittanu, kyllä, menin heti katsomaan sitäkin alan olla vähän paniikissa tässä... tekis mieli soittaa sisko tosta naapurista vahtimaan muksuja ja tyyliin pelmahtaa vaan baariin muina miehinä, oon joskus kyl saattanu silleen tehdäkin mut aina niin et mies on pyytänyt et tuu ihmees tänne täl on kaikki joss siskos vois vahtia lapsia, ne nyt tossa nukkuu kaikki et senku kattos tässä leffaa sen aikaa
Rauhotu nainen! Ei heti tarvii epäillä pahinta. Se voi olla joku asiakas töistä tai jotain. Mä en kyllä lähtis mihinkään salapoliisitouhuun, kysyisin ukolta, kun se kotiutuu, et kuka on "sirpa", kun sulle soitti.

Pöllöradio
Peesaan Emäntää. Laita viesti, kato millainen viesti tulee siltä naiselta. Älä paljasta tässä vaiheessa epäilyksiäsi, koska jos jotain säätöä heillä olis ja soittaisit sille naiselle niin ne veis homman entistä salaisemmaksi.

"apsi"
Mä soittaisin miehen kaverille ja pyytäisin miehen puhelimeen ja sanoisin et sun puhelin jäi ja tämä neiti x soitteli sulle, et olikohan jotain tärkeetä...ja tosiaan miehen reagtio kertoo paljon. Tai sit vaan surkistelisin aamuun/yöhön ja kysyisin kun kotiutuu et kuka tää on. En mä sille naiselle alkais soittaa tai textaa. Epätoivoista minusta, eikä osoita yhtään luottamusta aviomiesstäs kohtaan. Just jos on joku puoltuttu...

alottaja
[QUOTE="vieras";24454809]Modet näkee sun ip:n ja siitä se tieto leviää sitten muillekin kuka musta olet.;)[/QUOTE] Tämähän oli tosi kiva tieto sitten, että moderaattorit on sitä varten.

Yhteistyössä