Kokemuksia vihreästä teestä?

Oli tänään pakko ostaa tuota paljon ylistettyä vihreää teetä. Ostin siis teetä Twinings Pure Green Tea.

Pakkohan tuota on nyt kokeilla ja kokea ne kaikki mahdolliset terveysvaikutukset, joiden puolesta tutkimukset puhuvat!

Mitä vihreää teetä itse juot ja oletko huomannut sillä olevan minkälaisia vaikutuksia? Kuinka usein juot teetä ja mitä merkkiä?

Mikäköhän vihreä tee olisi muuten se paras vaihtoehto?

Viimeksi muokattu:
........
Terveysvaikutuksista en osaa sanoa mitään, mutta aikoinaan join paljon Twiningsin Earl Grey & Green Tea -teetä, koska se oli niin voimakkaan makuista, joten tykkäsin siitä eniten. Nyt olen viime aikoina juonut lähinnä Rooibos-teetä, koska siinä sanotaan olevan paljon C-vitamiinia, rautaa ja muita hivenaineita.

Foortti harmaana
Mä juon vihreää teetä töissä, kun kahvia en osaa.

Kun alotin juomaan enemmän, rupes vetää jalasta suonta =)
Mut nyt ei vedä enää.

En mä muista merkkejä, mutta kaupan pussiteetä.
Kotona on jotain vihreitä irtoteitäkin, jos tulee tee-vieraita.

........
Mä juon vihreää teetä töissä, kun kahvia en osaa.

Kun alotin juomaan enemmän, rupes vetää jalasta suonta =)
Mut nyt ei vedä enää.

En mä muista merkkejä, mutta kaupan pussiteetä.
Kotona on jotain vihreitä irtoteitäkin, jos tulee tee-vieraita.
Hei muuten, mullakin veti yhteen aikaan paljon jalasta suonta ja join vihreää teetä. Nyt en ole juonut pitkään aikaan mitenkään säännöllisesti ja ei ole pahemmin suonenvetoja ollut edes talvisin. En ole tullut ajatelleeksikaan, että suonenvedoilla voi olla yhteys teen juonnin kanssa.

iu
En pysty juomaan vihreää teetä, koska mulle tulee siitä ihan hirveän huono olo. (Tiedän muutaman muunki, joilla käy samoin - syytä tähän en tiedä. )

Sääli sinänsä, sillä vihreän teen terveellisyydestä hehkutetaan niin paljon. Valkeaa teetä voin onneksi juoda ilman pahoinvointia, eikös se ole koko lailla yhtä terveellistä?

Foortti harmaana
Hei muuten, mullakin veti yhteen aikaan paljon jalasta suonta ja join vihreää teetä. Nyt en ole juonut pitkään aikaan mitenkään säännöllisesti ja ei ole pahemmin suonenvetoja ollut edes talvisin. En ole tullut ajatelleeksikaan, että suonenvedoilla voi olla yhteys teen juonnin kanssa.
Olin lukevinani jostain, että se "syö" magnesiumia tai jotain, mutta en oo varma enää ;)

LIPTON Tea can do that

Tässä on yksi tosi hyvänmakuinen, mitä juon.

Ei vissiin terveysvaikutuksellisesti ole vihreää teetä voittanutta noin niinkuin teepiireissä. Mun käsityksen mukaan on joku aine tossa vihreässä teessä, mikä voi aiheuttaa pahoinvointia. Ainakin silloin, jos sen juo tyhjään vatsaan!

joopastelija
Minulla ainakin vatsa ja aineenvaihdunta kaiken kaikkiaan alkoi toimia paremmin. Turvotus lähti ja virtaakin oli samalla lisää. Iho alkoi kirkastua, kun vaihdoin kahvin vihreään teehen. Ja se ihan hyvää jääversionakin.

Foortti harmaana
Juu, tiedän tän. Vedin yhteen aikaan tosiaan sitä teetä ja söin melkein joka päivä banaania, että saisin magnesiumia. Tuli ihan banaanin maku suuhun, kun ajattelin noita suonenvetoja.
Mun aamupala on banaani.
Kun meen töihin, jossa juon sitä teetä.
Muuten en oikeestaan juokkaan (en saa kotona aikaiseksi, paitsi joskus teekannullinen irtoteetä), ja toisaalta en muuten syö sitä banaaniakaan, viikonloppuisin.

Hmm. Hassua =)

"vieras"
Mä tykkään enemmän valkoisesta teestä, jonka terveysvaikutukset ovat samat tai paremmatkin mutta maku on parempi. Enkä oikeen tykkää ostaa mitään kaupan pussiteetä, käyn yleensä erikoisliikkeissä ostamassa kunnollista irtoteetä.

"miima"
Sen mitä olen maistanut, niin pahaa :x Tosin tarjolla ollut vaan maustamattomia pussiteitä.. Yleensä juon jotain mustaa metsämarja irtoteetä, se on hyvää. En ole koskaan juonut kahvia, se se vatsa pahaa on :x

Yhteistyössä