Rumat ovat ilkeitä

• Viestiketjun aloittaja "Teea"
  • Ensimmäinen viesti
"Teea"
Olen huomannut niin monta kertaa normaalielämässäkin kuten tällä palstallakin, että ne rumat ja itseensä tyytymättömät ovat niitä kaikista ilkeimpiä ja teräväkielisimpiä.
Pullonpohjalasit, ylipaino, huono iho, surkea ryhti yms. ovat varmoja kiukuttelun laukaisijoita ja nämähän sitten "saavat" kenkkuilla ja sanoa muille mitä lystää. Mutta meneppä sanomaan sitten heille takaisin; sitten oletkin pahanluokan kiusaaja!

• Tykkää
Reactions: Julienne
"Teea"
Sun teoriasi kusee jo siinä, ettei kukaan käytä enää pullonpohjalaseja, sillä nykyään käytetään ohennettuja linssejä tai piilareita.
No eräänkin näkövammaisen tunnen jolla on todellakin pullonpohjalasit. Ja hän on todella ilkeä. Osaa hän olla mukavakin mut vituttaa se että hänellä on oikeus muka olla veemäinen sit jos siltä tuntuu. Itse kuitenkin yrittää olla asiallinen kaikille (paitsi tässä ketjussa)
Miksi sun riepu pitää vähätellä toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Pitää tulla viisastelemaan ja louskuttamaan leukaa (tai siis näppistä) Voit ihan itse miettiä keitä pidän palstan ilkimyksinä!

"vieras"
[QUOTE="Teea";24449533]No eräänkin näkövammaisen tunnen jolla on todellakin pullonpohjalasit. Ja hän on todella ilkeä. Osaa hän olla mukavakin mut vituttaa se että hänellä on oikeus muka olla veemäinen sit jos siltä tuntuu. Itse kuitenkin yrittää olla asiallinen kaikille (paitsi tässä ketjussa)
Miksi sun riepu pitää vähätellä toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Pitää tulla viisastelemaan ja louskuttamaan leukaa (tai siis näppistä) Voit ihan itse miettiä keitä pidän palstan ilkimyksinä![/QUOTE]

"paitsi tässä ketjussa...", niimpä niin...

vikaan meni
Sun pitäis nähdä mut niin sä tietäisit miltä ilkeä näyttää mutta koska mä oon ilkeä niin mä en voi vaan periaattestakaan laittaa kuvaani. Mä voin kuvailla itseäni. Normaalin näköinen, normaalin painoinen, ei silmä ongelmia, hyvä iho ja ryhti keskinkertainen ei hyvä mutta ei huonokaan. Olenko se minä joka täällä sinua itketän päivittäin? älä oo nuon juluma :D

vikaan meni
Aatella jotta mun ei tarvi edes olla näkövammainen jotta mä pidän itseäni muutenkin oikeutettuna vittuiluun. Miksi pitäis puhua paskaa, kun voi puhua suoraan kaunistelematta. niin joo, sehän on tosiaan vittuilua kun ei nykyihmisen pää kestä kritiikkiä.

"Teea"
Aatella jotta mun ei tarvi edes olla näkövammainen jotta mä pidän itseäni muutenkin oikeutettuna vittuiluun. Miksi pitäis puhua paskaa, kun voi puhua suoraan kaunistelematta. niin joo, sehän on tosiaan vittuilua kun ei nykyihmisen pää kestä kritiikkiä.
Kyllä kestää kritiikkiä. En puhunut kritiikin antamisesta vaan ilkeilystä ja vittuilusta. Siinä on mun mielestä vissi ero!

"Teea"
[QUOTE="vempula";24449563]Voimme siis aloituksesta päätellä että aapee on ruma.[/QUOTE]

Päättele mitä haluat. Mua ei hetkauta. Kunhan vain totesin että nämä heikoilla ulkoisilla avuilla olevat ihmiset hyvin usein ovat niitä joilla on "oikeus" kiukutella ja osoittaa mieltään esim työpaikalla enemmän kuin muilla. Tai tälläkin palstalla tulla länkyttämään ja vähättelemään muiden mielipiteitä.

Niin, voihan sen "suoraan puhumisellakin" selittää mutta tosihan se on että kaiken paskan möläyttely kertoo vain sanojan älystä(tai sen puutteesta), sitä vaan yritetään oikeuttaa tuolla "puhun vaan suoraan"-länkytyksellä.... :whistle:

"vempula"
[QUOTE="Teea";24449597]Päättele mitä haluat. Mua ei hetkauta. Kunhan vain totesin että nämä heikoilla ulkoisilla avuilla olevat ihmiset hyvin usein ovat niitä joilla on "oikeus" kiukutella ja osoittaa mieltään esim työpaikalla enemmän kuin muilla. Tai tälläkin palstalla tulla länkyttämään ja vähättelemään muiden mielipiteitä.[/QUOTE]
Sun otanta on sitten liian suppea, koska väittämäsi ei vain yksinkertaisesti ole totta. Mistäs sä muuten näet minkäs näköisiä palstalaisia täällä on? Onko sulla vinkkeli-silmä?

"Teea"
[QUOTE="vempula";24449620]Sun otanta on sitten liian suppea, koska väittämäsi ei vain yksinkertaisesti ole totta. Mistäs sä muuten näet minkäs näköisiä palstalaisia täällä on? Onko sulla vinkkeli-silmä?[/QUOTE]

Kuvaketjuissa paistattelee yleensä ne samat huomion-ja kehujenmetsästäjät. Tunnistan tietyt palstalaiset ja heidän lapsensa jopa kassajonossa, fiksua siis laittaa koko elämä tännekin...

"vempula"
[QUOTE="Teea";24449636]Kuvaketjuissa paistattelee yleensä ne samat huomion-ja kehujenmetsästäjät. Tunnistan tietyt palstalaiset ja heidän lapsensa jopa kassajonossa, fiksua siis laittaa koko elämä tännekin...[/QUOTE]
Aivan eli liian suppea otanta. Kuitenkin vain pieni prosentti tänne laittaa kuvansa ja olisi kyllä erittäin harvinaista että niistä edes viisi eksyy sun lähi Prismaan, saatika sä vielä sinne samaan aikaan. Ja se viisikin kappaletta aivan liian vähän tohon sun yleistykseen.

"Teea"
[QUOTE="vempula";24449666]Aivan eli liian suppea otanta. Kuitenkin vain pieni prosentti tänne laittaa kuvansa ja olisi kyllä erittäin harvinaista että niistä edes viisi eksyy sun lähi Prismaan, saatika sä vielä sinne samaan aikaan. Ja se viisikin kappaletta aivan liian vähän tohon sun yleistykseen.[/QUOTE]

Puhuinkin omakohtaisista kokemuksista ja palstasta. Juurikin uuteen työpaikkaani palasi lomalta ihan järkyttävän ruma ja ilkeä muija. Enkä todellakaan ole tehnyt mitään ansaitakseni vittuilua, koko muu työporukka on todella mukavia mutta tämä ruma nainen ei. Pitää ilmeisesti mua jonain uhkana tms. typerää. Sama juttu oli itseasiassa edellisessäkin työpaikassa; koko muu työporukka oli todella mukavaa ja ihanaa mutta sielläkin oli eräs todella ylipainoinen kiukuttelija joka pilasi koko työporukan ilmapiiriä. Oli otanta pieni tai ei, en tässä nyt mitään tilastotutkimusta ole tekemässä vaan nämä ovat omia kokemuksiani. Miksei asiasta saa sanoa? Onko siis vähemmän hyvännäköisillä joku oikeus olla naama näkkärillä ja myrkyttää yhteishenkeä?

Yhteistyössä