ärsyttää nyt kaikki varsinkin sossu ja mirehen työ ja kaikki ..murr!! ollaan rahattomina lapsilisiin asti. =(

• Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sama";24437176]ei saada =( kävin kyllä viime viikolla hakemassa ruokakassit mutta ruokaseteliä kauppaan ei saada kun mein kiintiö täynnä =( alku keväästä maksoivat mun rästissä olevat kännykkälaskut ajantasalle.

sinne sanoinkin että viikko pitäs rahaa ootella mutta kun näyttävästi pitäs lapsilisiin pärjätä =( viime viikkokin oli kauheeta kitkutusta lasten viikkoraha kätköt käytetty,tilit tyhjennetty,kaikki pullot viety ja nyt tässä viä pitäs pärjätä.

tässä sen näkee että sossu ja työ ei oo yhtään sopiva yhdistelmä jos ukko ei olis alottanut työtä me oltas huomenna saatu täytettyä jääkaappi.[/QUOTE]

Ei ole mitään "kiintiötä".
Kun selität tilanteen niin diakonissa osaa kyllä tehdä oikean päätöksen.

Paikallinen SPR antaa myös hätäavustusta ja esim.
Lions clubissa ollaan myös iloisia, jos päästään auttamaan oikeasti tarvitsevaa.

Tsemppiä ja sitkeyttä.
:)

[QUOTE="sama";24437541]kai sieltä kohta tulee mikset mee töihin.. mutta eipä sinne töihinkään noin vaan mennä ja vaikka mentäs ni on sielläkin palkanmaksu 1 tai 2x/kk.[/QUOTE]

Nyt en ihan ymmärtänyt. Mitä sitten, vaikka tulisikin 1 tai 2x/kk palkka?

"vieras"
siis miksi ihmeessä tehdään lapsia näin köyhiin perheisiin?? hyvä että pystyy itsensä elättämään... niin silti pitää alkaa mukuloita pyöräyttämään.
Tällä palstalla opittua: lapsia saa ja suorastaan pitää hankkia silloin kun niitä haluaa. Ihan sama millaisiin olosuhteisiin ne syntyvät, kyllä rakkaus on tärkeämpää kuin jokapäiväinen leipä. Äidin halaus täyttää lapsen vatsan siinä missä keittokin!

• Tykkää
Reactions: Nyynä
"Vieras"
Mulle ei vieläkään selvinnyt, mitä ap tekee perheen elannon eteen? Muuta kuin kitisee täällä?
Mitä sinä Rieputarallaa teet muuta, kuin valehtelet täällä?

Blogi 17.08.2011
"Olen tottunut pitämään sanani ja luotan siihen, että muutkin tekevät niin."

Mikä valehtelija tuo Rieputarallaa on! Pidä sinä Riepu ensin sanasi ja vasta sen jälkeen ala arvostelemaan muita. Rehellinen ihminen sinä et todellakaan ole.

[QUOTE="Vieras";24440485]Mitä sinä Rieputarallaa teet muuta, kuin valehtelet täällä?

Blogi 17.08.2011
"Olen tottunut pitämään sanani ja luotan siihen, että muutkin tekevät niin."

Mikä valehtelija tuo Rieputarallaa on! Pidä sinä Riepu ensin sanasi ja vasta sen jälkeen ala arvostelemaan muita. Rehellinen ihminen sinä et todellakaan ole.[/QUOTE]

DaVinci, anna olla jo.

Sulla ei ilmeisesti ole pokkaa lähettää mulle yksäriä asian tiimoilta, vaan jatkat vittuilua minkä kerkeät?

Sä oot niiiiiiiiiiin läpinäkyvä. Jos käyttätyisit asiallisesti, laittaisin sulle viivana uuden paketin tulemaan kadonneen tilalle.

Mutta tuollaisen pällin takia en todellakaan aio vaivautua.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä