Nextillä on eri hinnat UK:n ja Suomen verkkokaupoissa. UK:n verkkokaupasta ei voi tilata Suomeen!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Käsitttämätöntä. UK:n verkkokaupassa on paljon huokeammat hinnat, kuin että jos klikkaa Nextin sivuilta sen "Suomi kaupan". Innoissani sit klikkailin ostoskoriin tuotteita, mutta ostosreissu tyssäsi siihen, että pakollinen puhelinnumero kenttä herjasi, että ei ole oikea puhelinnumero mulla. Eli en voinu ostaa sitten. Oletteko te saaneet ostettua Next nettikaupasta, siitä UK kaupasta ja miten olette kiertäneet puh numeron? Entä herjaako se muuten osoitetttakin sitten?
 
Tottakai heidän kustannuksensa Suomeen lähetettäessä ovat korkeammat kuin Englannin sisällä. Samoin saattaa jo olla, että he joutuvat maksamaan Suomeen korkeamman alv:n kuin Englantiin.
 
[QUOTE="vieras";24435412]Tottakai heidän kustannuksensa Suomeen lähetettäessä ovat korkeammat kuin Englannin sisällä. Samoin saattaa jo olla, että he joutuvat maksamaan Suomeen korkeamman alv:n kuin Englantiin.[/QUOTE]

Niin, miten se liittyy tähän, että Next on tehny eri maille omat verkkokauppansa ja hinnat on eri joka maille, siis tuotteiden hinnat? Ja on estot päällä, että oikeasta UK kaupasta ei voi tilata Suomeen, vaan pitää klikata sitä Suomen lippua siellä, että päätyy Nextin Suomi versioon, jossa hinnat on niin suolaisia, verrattuna millähinnalla ne britit samat tuotteet saa
 
[QUOTE="vieras";24435446]Niin, miten se liittyy tähän, että Next on tehny eri maille omat verkkokauppansa ja hinnat on eri joka maille, siis tuotteiden hinnat? Ja on estot päällä, että oikeasta UK kaupasta ei voi tilata Suomeen, vaan pitää klikata sitä Suomen lippua siellä, että päätyy Nextin Suomi versioon, jossa hinnat on niin suolaisia, verrattuna millähinnalla ne britit samat tuotteet saa[/QUOTE]

Onhan noi kalliimmat, mutta saavat kai ne määritellä tuotteilleen minkälaiset hinnat haluavat? Jos yhtään lohduttaa niin ruotsalaisille näyttäisi olevan tuotteet vielä Suomeakin kalliimpia :D
 
[QUOTE="mie";24435532]Onhan noi kalliimmat, mutta saavat kai ne määritellä tuotteilleen minkälaiset hinnat haluavat? Jos yhtään lohduttaa niin ruotsalaisille näyttäisi olevan tuotteet vielä Suomeakin kalliimpia :D[/QUOTE]

no tottakai lohduttaa :)
 
[QUOTE="mie";24435758]Jos haluaa tilata Suomeen, niin pitää klikata sitä alhaalla olevaa Suomen lippua. Hinnat muuttuu euroiksi ja tilaaminen Suomeen onnistuu.[/QUOTE]

just näin, ja hinnat on suolaset verrattuna millä hinnalla britit saa ihan samat tuotteet
 
[QUOTE="aloittaja";24435809]just näin, ja hinnat on suolaset verrattuna millä hinnalla britit saa ihan samat tuotteet[/QUOTE]

Onhan ne kalliimpia, jos Brittien hintoihin vertaa. Siitä huolimatta olen aika paljon tilannut tuolta lapsille vaatteita, kun hinnat kuitenkin enimmäkseen vielä kohtuullisia. Ja tykkään noista Next:n lasten vaatteista. Hurahdin niihin, kun briteissä asuttiin :)
 
[QUOTE="vieras";24435446]Niin, miten se liittyy tähän, että Next on tehny eri maille omat verkkokauppansa ja hinnat on eri joka maille, siis tuotteiden hinnat? Ja on estot päällä, että oikeasta UK kaupasta ei voi tilata Suomeen, vaan pitää klikata sitä Suomen lippua siellä, että päätyy Nextin Suomi versioon, jossa hinnat on niin suolaisia, verrattuna millähinnalla ne britit samat tuotteet saa[/QUOTE]

Jos et ymmärrä miten nuo liittyvät eri maiden hinnoitteluun, niin olet aika pönttö. Tottakai kansainväliset yritykset voivat hinnoitella tuotteet maakohtaisesti, jos tekevät omia myymäläketjuja tai osioivat verkkokaupan maakohtaisesti todellisten kulujen ja markkinatilanteen tai verojen mukaan. Engalntilainenkin yritys joutuu maksamaan määrätyn myyntimäärän ylitettyään Suomeen toimitetuista tuotteista alv:n Suomeen.
 
[QUOTE="vieras";24435867]Mulle ei kelpaa vaatteet,jotka ehkä säilytetty home ja tai lutikkataloissa. Nuohan ovat ongelmia just briteissä[/QUOTE]

Viittaatko nyt tohon ebay-viestiini. Home ja lutikka, joopa joo :D Briteissä asuessani en törmännyt yhteenkään ebay:stä ostamaani vaatteeseen, josta olisi huokunut hometalon tuoksuja tai pomppinut lutikoita - ja ostoja tein paljon. Eikä kyllä ole Suomeenkaan asti ostamissa paketeissa moisia vieraita ollut :)
 
Mua ärsyttää sitten se, että Lindexin ruotsalainen verkkokauppa myy paljon halvemmalla kuin suomalainen. Ja niillä on siellä aina jotain ale-osiossa, vaikka Suomen kaupassa ei alea olisikaan. Kostoksi en tilaa Suomenkaan Lindex verkkokaupasta mitään, kun ei siitä ruotsalaisesta saa halvemmalla tilata Suomeen. :D
 

Yhteistyössä