Oliko täiden häätö lopulta sitten tosiaan näin helppoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24434899:
Hei, mitä toi estosuihke maksaa, ei mainonnan vuoksi, vaan muuten vaan voisin olla kiinnostunut.
Ja sitten suora hinta, ei mainostajan kautta tilattuna ;)

Tota...oiskohan se ollut noin parikymppiä? Mun mielestä ukko sanoi, että lääkkeet teki vajaa 70€ (tai sitten se oli vajaa 60€) ja kaikki 3 putelia oli about samanhintasia.

Ja tuo suihke vaikuttaa kyllä riittoisalta, eli kestänee muutaman viikon, ehkä pidempäänkin meidän poppoolla. Siinä luki ettei alle 2v:lle, mutta mä kyllä huiskin sitä myös 1,5v:n päähän.

Eikä siinä vielä kaikki! Kun tilaat nyt, saat täikamman melkein veloituksetta

No niin, vitsailu sikseen.
En ihan vielä nuolaisisi. Oletko varma ettei hiuksissa ole munia? Ne on ihan törkeän pieniä ettei meinaa silmällä nähdä ja aika lähellä päänahkaa. Täikammalla munat eivät irtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24434929:
Eikä siinä vielä kaikki! Kun tilaat nyt, saat täikamman melkein veloituksetta

No niin, vitsailu sikseen.
En ihan vielä nuolaisisi. Oletko varma ettei hiuksissa ole munia? Ne on ihan törkeän pieniä ettei meinaa silmällä nähdä ja aika lähellä päänahkaa. Täikammalla munat eivät irtoa.

En ole varma, mutten mitään tosiaan nähnyt, enkä saanut mitään kammalla irti.

Mutta seuraava käsittely on siis 8 päivän kuluttua sillä tökötillä. Onko siis nyt niin, että ne kuoriutuu tässä välissä ja kohta meillä on TAAS täitä??? :O Ja taas saan siis pestä kaiken lattiasta kattoon ja vähän pihaakin.

Miksi 8 päivän väli, jos kaikki päässä olevat jutut ei ole vielä kuolleet? Eikö olisi parempi tunkea tököttiä päähän 8 päivää putkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24435035:
Jospa se tökötti vaikuttaa päässä sen 8 päivää eli jos sillä välin kuoriutuu täitä niin niille tulee tukalat oltavat.

Muniahan ne tökkelit aivät taida tappaa. Not sure.

Niin...totta muuten. Tosin mä luulin että se vaikutus perustuu siihen, että ne elävät täit tukehtuu siihen öljyyn. Mutta tiedä sitä sitten.

Kahdeksan päivän väli siksi, että kaikki munat ehtisi kuoriutua, mutta eivät ole vielä kerenneet munimisikään, eli uusia munia ei olisi pitänyt tulla. Ja joo, älä nuolaise vielä...

[QUOTE="mee";24435355]Kahdeksan päivän väli siksi, että kaikki munat ehtisi kuoriutua, mutta eivät ole vielä kerenneet munimisikään, eli uusia munia ei olisi pitänyt tulla. Ja joo, älä nuolaise vielä...[/QUOTE]

Eli niitä täitä siis tulee lisää...ja ne siis leviää sitten taas ympäriinsä. Great :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24435517:
no helpompi se täi on häätää kuin esim. kihomato

Ihan samaa sanoi kaveri, kun hällekin ihmettelin, että eikö tämä lopulta tämän vaikeampaa ollut. Mutta mä en siis vielä nuolaise...vasta kahden viikon kuluttua :D

Yhteistyössä