hei hoi, kaikki laihduttajatoverit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itse ilo!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itse ilo!

Vieras
Tuo laihduttaminen on väärä sana, elämänmuutos tuntuu sopivammalta mutta voin ilokseni ilmoittaa että olen saavuttanut jotain. NORMAALI PAINON JA MITAT! lähtöpaino oli 87kg, ja nyt painan "enään" 65kg!
suosittelen kaikille kahvakuulaa! kahvakuulatunti max.2 kertaa viikossa, muina päivinä kuntosaliharjoittelu. tai vähintään tunnin kävelylenkki. ihanaa mahtua vaatteisiin ja näyttää hyvältä!

mitä syömisiin tulee niin kaikkea kohtuudella. itse en jättänyt kokonaan mitään vaan vähensin sokerit ja vaaleat vehnät. tänään olin ensimmäistä kertaa ulkona syömässä(amarillossa) ja tilasin kanasalaatin, oli hyvää ja tulin täyteen. kiva huomata oikeesti että ei välttämättä tarvitse sitä hampurilaisateriaa, ja salaatistakin saa majoneesin vaihdettua öljyiseen kastikkeeseen tai etikkaiseen. olen joinain päivinä syönyt suklaapatukan tai muutaman karkin ihan hyvällä omallatunnolla, mutta olen myös lisännyt runsaasti kuituja, alkanut syömään omega3 ja maitohappobakteeria. jaksan paremmin ja olo on muutenkin mahtava, nautin nyt liikkumisesta. kannattaa lakata stressaamasta ja antaa mennä vaan, aloittaa elämänmuutos!!

vielä on tarkoitus pudotta 5 kg mutta kaikki ajallaan :)
miten muut pärjää? vinkkejä? kokemuksia?

Mulla on normaalipainoon (61,6 kg) matkaa vielä kaksi kiloa :) Takana on nyt melkein 10 kiloa pudotusta ja lopullisen tavoitteeni olen asettanut siihen 53-55 kiloon. Itse olen jättänyt ruokavaliostani erityisesti nopeat hiilarit, mutta pyrkinyt vähentämään myös niitä hitaampia. Rasvaa käytän nykyään paljon ja kunnon kerma on korvannut lähes rasvattomat kasvirasvalitkut :) Ja toimii!

aloitin saman projektin tammikuussa. pyrin saamaan aikaseks pysyviä muutoksia. syön vihanneksia, hedelmiä, lihaa, kalaa ja jonkun verran maitotuotteita. reilu kk sitten aloitin kuntosalissa käymisen (sitä ennen liikkunut kotona ja ulkona) ja sen jälkeen olen lisännyt hiilareiden syömisen. syön hyviä hiilareita (täysjyvää). juon paljon vettä ja vihreetä teetä. melkein 26kg lähtenyt mutta tavoitteeseen vielä matkaa. olo on kyllä hyvä!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24431816:
aloitin saman projektin tammikuussa. pyrin saamaan aikaseks pysyviä muutoksia. syön vihanneksia, hedelmiä, lihaa, kalaa ja jonkun verran maitotuotteita. reilu kk sitten aloitin kuntosalissa käymisen (sitä ennen liikkunut kotona ja ulkona) ja sen jälkeen olen lisännyt hiilareiden syömisen. syön hyviä hiilareita (täysjyvää). juon paljon vettä ja vihreetä teetä. melkein 26kg lähtenyt mutta tavoitteeseen vielä matkaa. olo on kyllä hyvä!! :)

Vau!! onnea! mitä vaikutusta tolla vihreällä teellä on? mitä merkkiä juot? tosi hieno suoritus. ite alotin helmikuussa :) hyvä me!!

Vau!! onnea! mitä vaikutusta tolla vihreällä teellä on? mitä merkkiä juot? tosi hieno suoritus. ite alotin helmikuussa :) hyvä me!!

kiitos samoin! :flower: tutkimuksien mukaan pitäis vaikuttaa aineenvaihduntaan. en tiiä. tykkään mausta. en juo kahvia mutta teet maistuu. auttaa illalla varsinkin naposteluun, tai siihen ettei napostele. juon ihan mitä vaan vihreetä, niin maustettua kuin sellasenaan. ostan myös yrttijuomia mitkä maistuu teelle mutta ei oo teetä. tällä hetkellä menee twiningsin cleanse ja morning detox.

Yhteistyössä