Miten teidän päivä on sujunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä ollut rauhallinen kotipäivä, ihanaa vaihtelua, aamun lapset 3 ja 5v leikkivät sisällä , majaa rakentivat ja vähän askartelivat, sitten omassa pihassa touhusvat nyt ruoka porisee ja koululaisetkin kohta kotiutuvat.
Tykkään vaihteeksi näistä päivistä kun ei oo aikatauluja, eikä ohjelmaa.
Ihmeen sopusaakin ollut tänään, välillä jatkuvasti toistensa kimpussa:D

käytiin shoppailemassa tytölle vaatteita syksyä varten ja samalla kävin ruokaostoksilla :) Tyttö nukkuu rattaissa päikkäreitä ja mulla on hetki aikaa itselleni (paitsi koira pitäs trimmata).

Melko tylsästi tähän mennessä, pottailun epätoivoista harjottelemista. Kohta tulee kaveri meille niin jo paistaa aurinko. :)
Kaupungille illemmalla sovittamaan miehen synttärilahjaa, kun en ole koosta varma. :)

Siinähän se, hitaasti alkoi.
Kävin viemässä papereita uuteen työpaikkaan, ihanaa miten työnantaja on innoissaan miun työn alkamisesta. :)

siinähän se..siivonnut kaappeja ja tehnyt ruokaa. hiljaista on kun 2 lasta koulussa ja mies pitkästä aikaa töissä. on täällä sentään 2v ja 5v pitämässä mua kiireisenä. :D

Tässähän tää hyvin normaalisti, on syöty aamupalaa ja ruokaa, leikitty, juteltu mummon kanssa puhelimessa yms..Nyt poika on kohta tunnin pyöriny sängyssä kun meni muka nukkumaan ja mä vaan istun.. :D

Sitä samaa rataa kuin aina, töissä. Erona se että jalat ovat ihan pirun kipeät parin päivän takaisesta lenkistä :D Pohkeet, reidet, lonkat ja jopa alaselkä arat, liikkumisesta ei meinaa tulla mitään. Mutta kai lihaskipukin on jotain edistystä :D

Yhteistyössä