Facebook APUA mitä tarkoittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oo--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oo--

Vieras
Mitä tarkoittaa Facebookissa kommentin edessä symboli, joka näyttää kädeltä jossa on pystyssä pikkusormi ja etusormi?

Symboli näkyy, kun klikkaan yläpalkista kohtaa ilmoitukset, siis siinä missä on kootusti mun kaverien vikat kommentit jne. Kommentin edessä ei olekaan sitaattimerkkiä tai peukkua vaan tämä käden kuva. Mitä se tarkottaa?

Mitä tarkoittaa Facebookissa kommentin edessä symboli, joka näyttää kädeltä jossa on pystyssä pikkusormi ja etusormi?

Symboli näkyy, kun klikkaan yläpalkista kohtaa ilmoitukset, siis siinä missä on kootusti mun kaverien vikat kommentit jne. Kommentin edessä ei olekaan sitaattimerkkiä tai peukkua vaan tämä käden kuva. Mitä se tarkottaa?

Nyt puhut paskaa? Otapa vaikka screenshotti ja laita tänne kuvaa, katotaan sitten.

Liittyiskö tuohon:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirunsarvi-k%C3%A4simerkki
Pirunsarvi-käsimerkki on muun muassa rock- sekä heavymusiikin kuuntelijoiden suosima tervehdys ja Texasin yliopiston jalkapallojoukkueen kannatusmerkki.

Kommentti, jonka edessä tuo symboli on, on jotenkin salainen tai ei näy kaikille - se ei näy siinä kommenttien ketjussa, johon se kuuluis, tuli vain mulle meliin tietona, että tämä tyyppi kommentoi ja näkyy siellä yläpalkin ilmoituksissa. Liittyisköhän jotenkin siihen. Outo juttu mulle.

No ei se tausta nyt ole minkään muun värinen, vaan just tuollainen :-) Hyvänen aika, tämä nyt on ruutukaappaus siitä facebookista, miksi mä muuten kyselisin?

Tuo on siis pienellä siinä kommentin edessä, siinä missä normaalisti on peukku tai sitaattimerkit. Kun siis menee ylälaidan ilmoituksista pudotusvalikko-listaan.

Se on merkki jos olet liittynyt ryhmään 2 viikon sisällä ja sen myötä sulle voi toivottaa mm. tervetuloa ryhmään. Se katoaa, kun olet ollut 2 viikkoa ryhmänjäsen eikä tervehdyskohtaa enää pidetä. Uusille tervehdys vain. ei sen kummempaa