Ei normi suomimies ole yhtä kuin juoppo. Harmi, jos itselläsi on kyseisen kaltainen mies kahleena jalassa.No jopa on taas raittiita miehiä palstalaisilla. Vai eikö muut uskalla vastata. Ei kuulosta normi suomimiehiltä nuo teidän ukot
Ei normi suomimies ole yhtä kuin juoppo. Harmi, jos itselläsi on kyseisen kaltainen mies kahleena jalassa.No jopa on taas raittiita miehiä palstalaisilla. Vai eikö muut uskalla vastata. Ei kuulosta normi suomimiehiltä nuo teidän ukot
Ite en juo ollenkaan ja ukkoni juo harvoin. Jos jois usein, niin yhdessä ei oltais. Yhden suhteen ajan jo katseli päivittäistä ryyppäämistä ja sen jälkeen päätin, että parempi hankkia mies joka juo tosi harvoin tai ei ollenkaan.No jopa on taas raittiita miehiä palstalaisilla. Vai eikö muut uskalla vastata. Ei kuulosta normi suomimiehiltä nuo teidän ukot
Meillä on kanssa välillä melkoinen alkoholiongelma kun kirkasta on viinakaappi täynnä ja kukaan ei sitä meillä kotona juo. Konjakit, viskit ja viinit kyllä pikkuhiljaa katoaa Onneksi miehenkin kohdalla on viinat vaihtuneet pääosin muihin muistamisiin, taitaa olla ihan yleinen suuntaus..Joulun tienoilla sai usein asiakkailta lahjaksi viinapullon, kunnes nämä oppivat tuntemaan miehen paremmin ja saivat selville ettei juo.Viinapullon tilalle vaihtuneet järkevämmät lahjat.
Mulla taas ei ole muunlaisista kokemustakaan. Mun isä, eikä isoisätkään ole koskaan juoneet. Eikä alkoholi ole näytellyt mitään roolia muutenkaan mun ympäristössä. Ja ihan suomessa ollaan.No jopa on taas raittiita miehiä palstalaisilla. Vai eikö muut uskalla vastata. Ei kuulosta normi suomimiehiltä nuo teidän ukot
Ei ole miestä ollenkaan...kunhan ihmettelen miten näihin ketjuihin tulee aina vaan tällaisia vastauksiaEi normi suomimies ole yhtä kuin juoppo. Harmi, jos itselläsi on kyseisen kaltainen mies kahleena jalassa.
Saman ihmetyksen kohteena meilläkin mies ollut.Joulun tienoilla sai usein asiakkailta lahjaksi viinapullon, kunnes nämä oppivat tuntemaan miehen paremmin ja saivat selville ettei juo.Viinapullon tilalle vaihtuneet järkevämmät lahjat.
Ja sinä itse juot, minkä verran?Ei ole miestä ollenkaan...kunhan ihmettelen miten näihin ketjuihin tulee aina vaan tällaisia vastauksia
Millaiset vastaukset sun mielestä olis sitten totuuden mukaisia? Sun mielestä kaikki suomalaiset miehet ryyppää aamusta iltaan ja illasta aamuun?Ei ole miestä ollenkaan...kunhan ihmettelen miten näihin ketjuihin tulee aina vaan tällaisia vastauksia