Mun pitäis opiskella....

Mutta kun kerpele vie ei onnistu |O
Aina kun alotan, joku lapsista tulee tuohon selän taakse pajattamaan. Ja kun on pakko huomiseksi tehdä kolme tenttiä!!! Kai se on yöllä alettava hommiin sitten, kun nuo vihdoin nukkuu...
 
[QUOTE="eee";24421992]Käske jättää äiti rauhaan tai laita niille joku piirretty pyörimään?[/QUOTE]

Oonhan mä käskenyt, mutta eihän ne muista... Eikä ne oikein viihdy telkkarin ääressä.
No, kohta ne menee jo nukkumaan :) Ois vaan kiva joskus saada asiat hoidettuu ennen yötä.
 
Mikset ole aiemmin niitä tehnyt? Onko kaikki pakko jättää viimetippaan?
Hmm... Aikaisemmin on sanottu että ne pitää olla valmiita ennen näyttöjä (eli joskus keväällä.) Tänään opettaja sanoi että huomiseksi. Kysyin et oisinko voinut tehdä ne vasta torstaina, tai perjantaina kun meillä on etäopiskelua muutenkin, niin ei onnistunut. Siksi en ole niitä aiemmin tehnyt.
 
Mä olen tavannut kirjottaa kirjalliset tehtävät puhtaaksi aina yöllä. Lapset nukkumaan, pannu täynnä kahvia, jota hörpin pysyäkseni virkeänä kirjoitustyötä tehdessäni. Viimeisimmän tehtävän olen saanut valmiiksi vähän ennen kello kuutta aamulla. Sen jälkeen tunti nukkumista ennen kuin lapset heräävät. Väsy on, mutta piristää tieto siitä, että on jotakin valmista. Onneksi on edes ne yöt ja toivo siitä, ettei se opiskelu kestä ikuisuutta. Onnea opiskeluun ja jaksamista! Palautetta varmaan vois antaa tuollaisesta yhtäkkisestä aikataulumuutoksesta.
 
Mä olen tavannut kirjottaa kirjalliset tehtävät puhtaaksi aina yöllä. Lapset nukkumaan, pannu täynnä kahvia, jota hörpin pysyäkseni virkeänä kirjoitustyötä tehdessäni. Viimeisimmän tehtävän olen saanut valmiiksi vähän ennen kello kuutta aamulla. Sen jälkeen tunti nukkumista ennen kuin lapset heräävät. Väsy on, mutta piristää tieto siitä, että on jotakin valmista. Onneksi on edes ne yöt ja toivo siitä, ettei se opiskelu kestä ikuisuutta. Onnea opiskeluun ja jaksamista! Palautetta varmaan vois antaa tuollaisesta yhtäkkisestä aikataulumuutoksesta.
Mä en kyllä tunnin unilla liiku, mieluummin sitten en nuku lainkaan. Huomenna kuitenkin taas se koulupäivä tiedossa... Mutta pakko se on hutasta hommat kuosiin ja sitten alkaa nukkumaan.
Palautetta kyllä annan.
 

Yhteistyössä