Uskallanko laittaa miehelle kaveripyynnön facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24418097]No sittenhän tämän ketjun voi lukottaa turhana ja sinä voit tyytyä katsomaan kuinka elämä lipuu ohitsesi!
Eli sä nainen joko valitat tai otat lusikan kauniiseen kätees ja alat tekemään asian eteen jotain.[/QUOTE]

Helppo se on teidän sanoa jotka uskallatte tehdä aloitteen! Ei kaikki ole sellaisia ja menneisyydessä tapahtunut painaa mieltä enkä halua kokea enää samaa.

[QUOTE="a p";24418155]Helppo se on teidän sanoa jotka uskallatte tehdä aloitteen! Ei kaikki ole sellaisia ja menneisyydessä tapahtunut painaa mieltä enkä halua kokea enää samaa.[/QUOTE]
Niin... itse olen mies ja on tullut eräätkin pakit saatua elämän aikana. Ylläri. Ja kai osa naisistakin on sormella osoittanut ja kavereidensa kanssa nauranut, että ootko tosissaan. Omapa on häviönsä ollut, tiedä olevani kelpo tapaus.

[QUOTE="mä";24418263]Niin... itse olen mies ja on tullut eräätkin pakit saatua elämän aikana. Ylläri. Ja kai osa naisistakin on sormella osoittanut ja kavereidensa kanssa nauranut, että ootko tosissaan. Omapa on häviönsä ollut, tiedä olevani kelpo tapaus.[/QUOTE]

No kyllä juttu levisi laajemmalla kuin miehen kavereille. Sain hävetä pitkään ja ihmiset suorastaan vittuili päin naamaa.

[QUOTE="a p";24418298]No kyllä juttu levisi laajemmalla kuin miehen kavereille. Sain hävetä pitkään ja ihmiset suorastaan vittuili päin naamaa.[/QUOTE]
Tuskinpa sä sen idiootin kanssa olisitkaan halunnut seurustella ja todellisuudessa vastaavia tolloja on vain yksi miljoonasta.

[QUOTE="mä";24418332]Tuskinpa sä sen idiootin kanssa olisitkaan halunnut seurustella ja todellisuudessa vastaavia tolloja on vain yksi miljoonasta.[/QUOTE]

No kyllä taisi olla hyvä juttu, että ei siitä tullut mitään kun mies osoittautui tuollaiseksi. Vaikka teki silti kipeää kun toisesta oli niin paljon tykännyt. Ei niistä tunteista heti pääse eroon. Ei se viha heti ala.

Siis nyt ei jymmarra!
Aikuiset ihmiset pohtii uskaltaako pyytää jossaan facessa toista kaveriksi?

Tää äiti ihmettelee maailman meininkiä (mutta en olekaan facessa!)

[QUOTE="a p";24418342]No kyllä taisi olla hyvä juttu, että ei siitä tullut mitään kun mies osoittautui tuollaiseksi. Vaikka teki silti kipeää kun toisesta oli niin paljon tykännyt. Ei niistä tunteista heti pääse eroon. Ei se viha heti ala.[/QUOTE]

Uskalla kokeilla vielä kerran. Sanoisin että tuollainen ivaaminen on todella harvinaista enkä pidä sellaista aikuisen käytöksenä. Minun silmissäni ivaaja menettää pisteitä, ei ivattava.

[QUOTE="a p";24419033]Helppohan se on noin ajatella kun ei itse ollut kohteena ja joutunut kestämään sitä. Monen silmissä olin todella naurettava.[/QUOTE]

Neuvominen on aina eri asia kuin jos itse tekisi. Moni tietää mikä olisi paras tapa toimia ja miten neuvoisi muita, mutta ei uskalla itse tehdä sitä. Miten sinä neuvoisit samassa tilanteessa olevaa ystävääsi?

Siis mitä sinulle varsinaisesti tapahtui?

Mitä mies teki? Mitä sinä teit... tai siis mistä sinulle ivailtiin?

Usko pois, ei sellainen ole normaalien ihmisten käytöstä! Elämä on vaan kurjaa joskus, niistä suruista pitää vaan päästä yli ja siirtyä eteenpäin, ottaa riskejä ja ELÄÄ. :)

Nyt herää elämään ap- ja laita se kaveripyyntö,-eihän sellainen tarkoita vielä mitään!!!
Ihmiset pyytelevät vieraita ihmisiä kavereikseen feseen,mikset sinä uskalla pyytää tätä miestä??
Kyllä kuule jokaisella yli3kymppisellä on sydänsuruja takanaan,ja jos ei ole-se olisi outoa??

Sitäpaitsi voin kertoa, että kun saat hänet ystäväksesi ja vähän aikaa seurailet ja fanittelet hänen touhujaan,niin ykskaks ihastuskin häviää,kun se ei ole enää mikään mysteeri...(Tai jopa tutustutte ja hän onKIN mielenkiintoinen,...ehkä...ehkä ei).

Mitä täällä enää lässytät, ei asiat tapahdu itsestään!

[QUOTE="a p";24445040]Laitoin kaveripyynnön, mies hyväksyi sen ja ollaan vähän juteltu chatin kautta miehen aloitteesta. :)[/QUOTE]

Noniin! Kuolitko? Romahtiko maailma? :D
Ei mut hyvä sitten ja toivottavasti nyt saat vähän rohkeuttakin kun tajuat ettei kaikki ole teinien tasolle jääneitä imbesillejä jotka naureskelee toisen kiinnostukselle.

[QUOTE="diu";24445062]Noniin! Kuolitko? Romahtiko maailma? :D
Ei mut hyvä sitten ja toivottavasti nyt saat vähän rohkeuttakin kun tajuat ettei kaikki ole teinien tasolle jääneitä imbesillejä jotka naureskelee toisen kiinnostukselle.[/QUOTE]

En kuollut eikä maailma romahtanut. Ainakaan vielä. :whistle:

Mutta en taida uskaltaa aloittaa keskustelua itse, annan miehen tehdä sen. Emme ole vielä tavanneet oikeassa elämässä tuon facebookkaveruuden jälkeen, että saa nähdä miten mies käyttäytyy. Kun vain itse osaisin käyttäytyä normaalisti enkä mene sanattomaksi. :ashamed:

[QUOTE="a p";24445519]Mutta en taida uskaltaa aloittaa keskustelua itse, annan miehen tehdä sen. Emme ole vielä tavanneet oikeassa elämässä tuon facebookkaveruuden jälkeen, että saa nähdä miten mies käyttäytyy. Kun vain itse osaisin käyttäytyä normaalisti enkä mene sanattomaksi. :ashamed:[/QUOTE]

Voithan sä alottaa keskustelun ihan yleisellä tasolla, ei tarvii heti tunnustaa tunteitaan. Voihan olla katsos myös niin ettei mies kovin montaa kertaa jaksa keskustelua aloittaa kun saattaa myös aatella ettei sua hirveesti kiinnosta hänen kanssaan porista kun et koskaan keskustelua ite aloita.. olikohan liian epäselvästi selostettu :D

[QUOTE="kunnon kinttaat";24445668]Voithan sä alottaa keskustelun ihan yleisellä tasolla, ei tarvii heti tunnustaa tunteitaan. Voihan olla katsos myös niin ettei mies kovin montaa kertaa jaksa keskustelua aloittaa kun saattaa myös aatella ettei sua hirveesti kiinnosta hänen kanssaan porista kun et koskaan keskustelua ite aloita.. olikohan liian epäselvästi selostettu :D[/QUOTE]
Näin se juuri on. On meillä miehilläkin tunteet ja jos huomaa, että itse joutuu aina ottamaan yhteyttä toiseen tai tekemään aloitteen, niin äkkiä siinä omat tunteet ja kiinnostus lopahtaa.
En tiedä onko hullua kuvitella, mutta ihastuminen ja rakkaus on kivempaa molemminpuoleisena. ;):p