Naapuri sitten lauantaina löi meijan kissaa=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pimpelipom";24410761]ehkä katti on käyny kuseksimassa naapurin tontilla tai makoillut auton päällä...
ihan oikein, pidä kissa kiinni ni ei tarvi ihmetellä jos joskus on kissanraato kadulla.
mistä voit tietää et kissa on pelkästään läheisessä metsässä, ihan oikein naapuri toimi.[/QUOTE]

Sulla ei taida olla lemmikkieläimiä, kun tunnut noin vihaavan ainakin kissoja. Saanko minä seuraavan kerran sit lyödä naapurin koiraa, kun se tulee meidän pihaan? Se kun on semmoinen et jos se pääsee irti niin se paukkaa suoraan meidän pihaan.

minä kyllä tykkään eläimistä ja meillä onkin yksi sisäkissa mutta en siltikään tykkäisi jos vaikkapa naapurin kissat ja koirat käyttäis meidän pihaa kakkalootana mutta en kyllä siltikään mistään hinnasta satuttais elukkaa..

jos teette rikosilmoituksen (se teille suotakoon) ni olkaa varuillanne ettei naapuri äkäpäissään listi kissaa lopullisesti.
eli pitäkää se kattinne kiinni! enpä usko et naapuri heittelee kissaa ilman syytä halolla, hän on vaan ärsyyntynyt kissasta eli varmaan kuseksinu pihaan ym.
joo ja en ihmettele yhtään naapurin käytöstä kissoja kohtaan jos niistä ei vielä tykkääkään (kuten en minäkään)

Lyöminen on tietysti väärin. Mutta ei se eläimen kipua yhtään helpota, että lyöjä on tehnyt väärin. Siitä syystä omat kissani ovat sisäkissoja. Enkä aikoinaan jättänyt koiraanikaan koskaan kytkettynä kaupan eteen, sillä pipipäitä ihmisiä on olemassa eikä ole eläimen tehtävä yrittää niiltä pipipäiltä suojautua.

Aivan järjetön juttu. Toki kissat täytyisi pitää kiinni, mutta mitä se oikeasti haittaa jos kissa jossain tutun pusikossa istuskelee tunnin. Ei tässä jutussa ole missään kerrottu, että se olisi koskaan ollut naapurin pihalla ja vaikka olisi ollutkin niin ei sitä silti lyödä!

Jos kissa on naapurin pihalla niin sitten naapuri tulee sanomaan, että katti on meidän alueella ja pitäkää se kiinni tulevaisuudessa. Joku järki päähän.

[QUOTE="pimpelipom";24410935]jos teette rikosilmoituksen (se teille suotakoon) ni olkaa varuillanne ettei naapuri äkäpäissään listi kissaa lopullisesti.
eli pitäkää se kattinne kiinni! enpä usko et naapuri heittelee kissaa ilman syytä halolla, hän on vaan ärsyyntynyt kissasta eli varmaan kuseksinu pihaan ym.
joo ja en ihmettele yhtään naapurin käytöstä kissoja kohtaan jos niistä ei vielä tykkääkään (kuten en minäkään)[/QUOTE]

väitätkö ettei tässä maassa ole hulluja jotka lyö ihmisitä tai eläintä täysin turhaan??? nyt pinkit lasitpois päästä.

Tehkää niille naapureille kosto. Jos ne kuivattaa pyykkiä ulkona, niin ripotelkaa niitten alushousuihin syyhypulveria. Elävät satiaiset olis vielä parempia, mutta niitä on vaikea hankkia.

Meilläkin täällä alueella on kissoja vapaana. Minua eläinrakasta ihmistä ne eivät häiritse yhtään. Huomaan miten kissat nauttivat saadessaan olla ulkona vapaana. En ole ainakaan huomannut pissejä tai kakkoja yhtään missään.

Tuntuisi melkein pahalta kissan puolesta, joka on tottunut käymään metsässä istuskelemassa kivellä, että se otettaisiin yhtäkkiä pois, eikä enää pääsisi. Näin minä ajattelen. Itselläni ei ole kissoja. Naapurille sanoisin, että jos vielä kerran satuttaa kissaa, niin se on rikosilmoituksen paikka. Eläinsuojelurikos.

[QUOTE="mä";24410644]Eikö se ole about tilastollinen mahdottomuus, että vapaana kulkeva kissa EI kävisi myös naapurin pihalla.[/QUOTE]

Näinhän se on, mutta eihän se mene kaikkien jakeluun.

[QUOTE="vieras";24410980]Tehkää niille naapureille kosto. Jos ne kuivattaa pyykkiä ulkona, niin ripotelkaa niitten alushousuihin syyhypulveria. Elävät satiaiset olis vielä parempia, mutta niitä on vaikea hankkia.[/QUOTE]

Netistä saa tilattua... opin koulussa ruokalassa tämän. Opettajan mies kertoi.

[QUOTE="memmu";24412208]Niin, että sitäpä sitä vaan, että PIDÄ KISSAS KIINNI!!![/QUOTE]

Eihän se kissa ollut tuon naapurin pihalla. Naapuri vois pysyä omalla pihallaan jos ei osaa olla lyömättä eläimiä ja vielä halolla!

Pyydä sekä naapurin mies että vaimo kahvittelemaan teille. Siinä sitten pystyy keskustelemaan ja kyselemään aiheesta, niin etteivät pakoon kehtaa lähteä. Tuo on todella väärin.

Jos eivät kahville tule, niin voithan sinä mennä heille. Törkeästi vain, se on oikeutettua.

Eihän se kissa ollut tuon naapurin pihalla. Naapuri vois pysyä omalla pihallaan jos ei osaa olla lyömättä eläimiä ja vielä halolla!

Minä nyt ainakin välitän omista lemmikeistäni niin paljon, että en niitä ulos irrallaan päästä juoksemaan. Ihan on tarpeeksi hulluja maailma täynnä joista ei tiedä mitä ne tekee + minä en halua, että kissani juoksevat naapurin pihalla...saatikka omalla pihalla paskomassa ja kusemassa pitkin!